michal250905 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 witam, Jestem od niedawna użytkownikiem Audi z silnikiem 2.0 tdi BPW i mam wielki problem mianowicie coś przerywa w obrotach miedzi 1800 a 2200 szczególnie odczuwalne przy pierwszych 3 biegach, jestem załamany gdyż próbowałem: podmiany przepływomierza przepustnicy wymieniłem wałki wyrównoważające tzn nie miały zaślepek, wiązkę od pompowtryskiczy komuter nic nie pokazuje, wszystko sprawdzone wiązki i przewody szczelne, odgłos przy zadławienie do szu szu jakby powietrze, podczas jazdy przy podłączonym kompie wykaz przepływu powietrza jest np. 1000 spada co około 300 wtedy est to szu.. i później idzie normalnie jak mocno przyspieszam tego nie ma. POMOCY.
Musashi Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 a sprawdzales zawor EGR? odepnij przewod podcisnieniowy sterujacy EGR i sprawdz zachowanie auta.
DeeJay_Kill Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 w sumie...jest w tym logika, bo jeśli nie egr i nie przepływka, to co?
yaboo Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 a sprawdzales zawor EGR? odepnij przewod podcisnieniowy sterujacy EGR i sprawdz zachowanie auta. w BPW i innych 2.0 EGR jest sterowany elektrycznie
piotrsob1 Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Miałem u siebie to samo, chociaż ato miało 50 kkm przelotu . Wymieniłem zawór EGR-a przy 70 kkm. Do 130 kkm było O.K. ale od paru tysi problem powraca mimo że EGR-ek świeżutko wyczysczony :gwizdanie: . Wygląda na to że trzeba się rozglądać za następnym, albo nie jeździć delikatnie, tylko but w podłodze
jaca31 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 pompowtryski się kończą ja zanim do tego doszedłem to miałem długą historię wymian różnych części na darmo
ajezier Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Witam, mam podobne objawy, najlepiej słyszalne/odczuwalne jest przed zmianą na bieg "3", gdzie mam ok 2500obr, wtedy to dławienie i ten charakterystyczny dźwięk. czytałem, słyszałem że to może być zaworek N75 przy turbinie... ale czy to prawda, nie wiem... sam jestem obecnie poddenerwowany bo problem mam nie rozwiązany. pozdrawiam
wojtek123 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 panowie gdzie te bezawaryjne TDI Masakra mialem octawie skode 1.9 tdi 300 tys bezawaryjnie od nowosci poszla do zyda bo niemiala klimy a tu koledzy w b7 maja takie problemy z silnikami
rem3dy Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Kumpel w Vectrze mial dokladnie te same objawy. Po wymianie pompowtryskow jest OK.
stefan1986 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Ja mam podobne objawy u mnie te szarpanie występuje przeważnie na drugim biegu, jak wolno dodaje gazu ale tylko i wyłącznie dzieje się to na gorącym silniku, nigdy na niedogrzanym. Na kompie nie ma żadnych błędów. EGR został wyczyszczony i mechanik zarzekał się że jest w 100% sprawny, czyszczenie pomogło na około tydzień czasu, natomiast twierdzi on, że może być przyczyną dwumas, natomiast brak typowych objaw żeby było coś nie tak z dwumasem. Teraz nie wiem czy wymieniać EGR na nowy i czy można w jakiś inny sposób to zdiagnozować?
piotrsob1 Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 Kup nowy EGR, na jakiś czas będziesz miał problem z bańki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się