Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BAU] Tryb awaryjny - spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

Panowie jechałem sobie audiczką 2.5 tdi, w pewnym momencie weszła w tryb awaryjny. Podpiąłem vaga i takie błędy się pokazały:

01282 - Zawór przełączania klapy kolektora ssącego (N239)

35-10 - - - Sporadyczny

01259 - Przekaźnik pompy paliwa (J17)

31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny

01375 - Zawory poduszek zawieszenia silnika poziom 1

31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny

17809 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) zwarcie z masą

P1401 - 35-10 - - - Sporadyczny

01262 - Zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia doładowania (N75)

31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny

czy możecie mi pomóc, gdzie szukać przyczyny ?

z góry dziękuję.

Opublikowano

wykasuj i obserwuj co sie ponownie pojawi.

wtedy szukaj.[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 20:56_________________________________________________ale albo problem z N18 lub N75, moze albo byc uszkodzony albo przetarta wiazka.

Opublikowano

zob logi[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 21:38_________________________________________________byc moze uszkodzone weze podcisnienia sterujace m.in. turbina

Opublikowano

błędy się raz dają skasować, a raz nie :/

skasowałem, jeździłem normalnie, w pewnym momencie na trasie osłabiło go do trybu awaryjnego, po czym, po przejechaniu kilkuset metrów znowu dostał kopa i jechałem normalnie.

uszkodzenie tych czujników raczej wykluczam bo przekładane były do innego samochodu i normalnie działały,

bardziej bym pewnie obstawiał tak jak mówisz wiązkę, bo akurat te 5 błędów pojawia się jednocześnie i na każdym zwarcie z masą :(

Opublikowano

auto byc moze bylo bite,a wiazka naprawiona niedbale

Opublikowano

bardziej bym pewnie obstawiał tak jak mówisz wiązkę, bo akurat te 5 błędów pojawia się jednocześnie i na każdym zwarcie z masą :(

a ja bardziej obstawiam, że bezpiecznik podający zasilanie na ww. elektrozawory ma zaśniedziałe nóżki. Niestety nie podpowiem, który to z bezpieczników bo nie jeżdżę Audi ale z pewnością jeden z tych opisanych jako sterowanie silnikiem (po otwarciu klapki od bezpieczników powinieneś mieć na niej oznaczenia za co dany bezpiecznik odpowiada więc sprawdź wszystkie te do których przyporządkowana jest ikonka silnika). Zauważ, że przy błędach masz napisane "przerwa/zwarcie z masą" i to zazwyczaj o "przerwę" chodzi niż to zwarcie - zwłaszcza, że przy takich błędach nie pomaga zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika by wyjść z trybu awaryjnego :cool1:

Opublikowano

ale wiazka moze byc naprawiona, tzn skrecona, a druty zasniedzialy,

oczywscie wersja zbezpiecznikiem rowniez realna, chociaz musialaby sie dostac do bezpiecznikow woda, auto jest dosc mlode na zasniedzienie samo z siebie.

Opublikowano

nie było bite na 100% :)

a czy ewentualnie posiada ktoś z Was schemat instalacji elektrycznej silnika 2.5 BAU ?? lub chociaż opis pinów wtyczek sterownika silnika ;)

chciałbym ewentualnie posprawdzać kable.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...