MikeB7 Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 witam, Panowie jechałem sobie audiczką 2.5 tdi, w pewnym momencie weszła w tryb awaryjny. Podpiąłem vaga i takie błędy się pokazały: 01282 - Zawór przełączania klapy kolektora ssącego (N239) 35-10 - - - Sporadyczny 01259 - Przekaźnik pompy paliwa (J17) 31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny 01375 - Zawory poduszek zawieszenia silnika poziom 1 31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny 17809 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) zwarcie z masą P1401 - 35-10 - - - Sporadyczny 01262 - Zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia doładowania (N75) 31-10 - Przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny czy możecie mi pomóc, gdzie szukać przyczyny ? z góry dziękuję.
Musashi Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 wykasuj i obserwuj co sie ponownie pojawi. wtedy szukaj.[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 20:56_________________________________________________ale albo problem z N18 lub N75, moze albo byc uszkodzony albo przetarta wiazka.
Grzesiekkbc Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 Musashi a co może być powodem tego że na 4 ciężko pociągnąć po wyżej 3500obr, zero błędów mam na vagu.
Musashi Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 zob logi[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 21:38_________________________________________________byc moze uszkodzone weze podcisnienia sterujace m.in. turbina
MikeB7 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 błędy się raz dają skasować, a raz nie :/ skasowałem, jeździłem normalnie, w pewnym momencie na trasie osłabiło go do trybu awaryjnego, po czym, po przejechaniu kilkuset metrów znowu dostał kopa i jechałem normalnie. uszkodzenie tych czujników raczej wykluczam bo przekładane były do innego samochodu i normalnie działały, bardziej bym pewnie obstawiał tak jak mówisz wiązkę, bo akurat te 5 błędów pojawia się jednocześnie i na każdym zwarcie z masą
Musashi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 auto byc moze bylo bite,a wiazka naprawiona niedbale
Sztomel Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 bardziej bym pewnie obstawiał tak jak mówisz wiązkę, bo akurat te 5 błędów pojawia się jednocześnie i na każdym zwarcie z masą a ja bardziej obstawiam, że bezpiecznik podający zasilanie na ww. elektrozawory ma zaśniedziałe nóżki. Niestety nie podpowiem, który to z bezpieczników bo nie jeżdżę Audi ale z pewnością jeden z tych opisanych jako sterowanie silnikiem (po otwarciu klapki od bezpieczników powinieneś mieć na niej oznaczenia za co dany bezpiecznik odpowiada więc sprawdź wszystkie te do których przyporządkowana jest ikonka silnika). Zauważ, że przy błędach masz napisane "przerwa/zwarcie z masą" i to zazwyczaj o "przerwę" chodzi niż to zwarcie - zwłaszcza, że przy takich błędach nie pomaga zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika by wyjść z trybu awaryjnego
Musashi Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 ale wiazka moze byc naprawiona, tzn skrecona, a druty zasniedzialy, oczywscie wersja zbezpiecznikiem rowniez realna, chociaz musialaby sie dostac do bezpiecznikow woda, auto jest dosc mlode na zasniedzienie samo z siebie.
MikeB7 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 nie było bite na 100% a czy ewentualnie posiada ktoś z Was schemat instalacji elektrycznej silnika 2.5 BAU ?? lub chociaż opis pinów wtyczek sterownika silnika chciałbym ewentualnie posprawdzać kable.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się