pawkog Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Mi sie nie podoba troche ten kąt i ten spaw, sam spawam i tak "ożyganego" spawu to dawno nie widziałem, szczerze to ja bym ich pogonił z taka robote i kazał wygiac to z jednego kawałka rury, cena raczej srednia sait płacił o ile dobrze pamietam 200 zł za podobna rurke. Chodz ktos powie ze nie ma wygladac to ma jechac itd
szkopek Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 moim zdaniem powinna to byc jednolita rurka a nie spawana i to jeszcze z tak ostrym zalamaniem...
bero Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 no mi ta robota sie wogóle nie podoba jestem zawiedziony na maksa.. ale zbytnio nie mam co z tym już zrobić reklamować już nie bede bo nie mam na to czasu, nie stać mnie na to żeby znów oddać auto do tych specjalistów na cały dzień bo jet mi ono potrzebne w pracy... więc chyba dam już sobie spokój a z czasem zakupie rure supersprinta i będzie wtedy porządnie..
adams78 Opublikowano 27 Listopada 2008 Opublikowano 27 Listopada 2008 Jestem pod wrażeniem, mam bardzo małe doświadczenie w spawaniu, ale trudno zrobić to gorzej. Należało dospawać tuż za gniazdem sondy rurę i podcinając ją, stopniowo doginać na gorąco, a dalej dospawać do drugiej flanszy redukcję z 2,5">>>2" i na koniec połączyć to kawałkiem rurki. Wtedy masz łagodny kąt i przyjemny gwizd turbiny, a nie jakieś pierdzenie. Mogę wysłoć Ci foto MMS-em, pokażesz flejtuchom jak powinno to wyglądać, podkreślając, że robił to amator. Chyba wyrezam jeszcze jedną, materiał mi został. Jak widzę, za co dałeś tyle kasy, to chyba nie będzie problemu ze zbytem. Aaa, uszczelki na bank są stare, dlatego użyli pasty. Uszczelka turbiny do nabycia tylko w ASO (ok. 25zł),raczej nie leży na półce - na zamówienie, uszczelka za katem ok. 7-8zł ogólnie dostępna. Mam nadzieję, że nie zostawiłeś im kata... Koniecznie sprawdź szczelność spawu, zatkaj wydech szmatą. Szkoda, że nie przeszukałeś forum co i jak ma być, ale to kolejny dowód na to, że należy patrzeć na brudne łapska podejrzanym "fachowcom"... i dokładnie określać, czego oczekujemy.
bero Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 no właśnie czytać czytałem, nawet wydrukowałem majstrowi obrazek który zzamieścił ktoś na forum jak ma to wyglądać itp.. tłumaczyłem gościowy kilka razy i d*pa.. nie było mnie przy robocie bo musiałem być w pracy niestety:/ a teraz niezbyt mam czas na jakies reklamacje bo wiecej czasu strace.. jak wyspawasz taka rurkę to odezwij się jestem gotów kupić
Grzesiekkbc Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Ja napisze coś o bandażu termoizolacyjnym. W poprzednim "samochodzie" Fiat Seicento miałem turbinę, ponieważ miałem wysoką temperaturę w komorze silnikowej to kupiłem taki bandaż i zabandażowałem cały kolektor i dp. Będąc na przejażdżce w mieście 2 kierowców wyskoczyło do mnie ze swoich aut z gaśnicami bo w korku z poda maski zaczęło się strasznie kopcić, ja wiedziałem czemu to nic nie robiłem bo taki bandaż musi się wypalić wydając z siebie właśnie taki dym. Tak że jak już zawiniesz tą rure to nie przestrasz się później
gregory Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 Fajnie śmierdzi w samym aucie jak się jedzie na nowym bandażu, wspomnienia bezcenne
ajax Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Jak czytam te wszystkie posty o rurach zamiast kata to normalnie plakac sie chce... ja kupilem SuperSprinta jako jeden z pierwszych za 189 PLN z wysylka, potem koledzy sie odezwali masowo i cene zwiekszyli do 480 Dzwonilem i powiedzieli ze producent zwiekszyl tak cene Moze jakis zbiorowy zakup od producenta zorganizujemy? Pozdrawiam!
gregory Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Panowie kupuje się kawałek kwaśnej rurki + dwa kolanka np. tu: http://www.allegro.pl/item503966931_kolanko_kolano_hamburskie_nierdzewne_rentrans.html . Firma ta ma pełne magazyny tego. I spawa się Rure jak ta lala! I nie marudzcie już z tą rurką.. .
adams78 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Prawda. Z tym, że ja kupiłem jedno kolano, a i tak połowa mi została... Jak ma się pod ręką dobrego spawacza, to nie ma problemu.
gregory Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Prawda. Z tym, że ja kupiłem jedno kolano Ja kupiłem dwa, ale jedno leży na półce w garażu
ajax Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 Fajnie śmierdzi w samym aucie jak się jedzie na nowym bandażu, wspomnienia bezcenne gdzie nabyc taki bandaz bo na allegro nie widzialem? Jakie temperatury musi znosic taki material?
gregory Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 gdzie nabyc taki bandaz bo na allegro nie widzialem? www.re5pect.pl
gregory Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 po co Ci te szmaty???? i tak sie spalą Kolego Devastation ja już tak jeżdże 15k km i się nie spaliły. Są osoby które jeżdżą o wiele dłużej i też im się nie spaliły. Są one prawdopodobnie z jakiegoś azbestu. Nie wypisuj więc bredni.
Dev Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 jak Ci sie klamot zapali to zmądrzejesz
gregory Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 jak Ci sie klamot zapali to zmądrzejesz Tobie się klamocik zapalił? Jego też zepsułeś :tongue4:
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2008 Opublikowano 27 Grudnia 2008 nie nie zapalił mi sie ale widziałem kilka opli i VW które tak skonczyły
poziek Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 nie nie zapalił mi sie ale widziałem kilka opli i VW które tak skonczyły ponieważ taśmy były nieprawidłowo zamontowane - najprawdopodobniej taśma nie była naciągnięta i nie przylegała do rury :gwizdanie:
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 nie były żle naciągniete tylko była zbyt wysoka temperatura na wylocie ktoś tego nie przewidział i sfajczyły sie budy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się