Rys125 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Witam , Pisałem o mojej bolączce , czyli "trybie awaryjnym" , który pomogliście mi rozwiązać - była nim dziura w dolocie oraz "dziurawy" N75. Rurę i zawór kupiłem , wymieniłem i myślałem ,że już jest wszystko ok - lecz niestety tak nie jest . Mam problem z brakiem mocy w niskich zakresach obrotów silnika 1800 - 2300 obrotów - powyżej jest wszystko OK . Na Vagu brak jakichkolwiek błędów , lecz z logów wynika na tyle co mogę je rozkminić ,że turbo jest w tym zakresie niedoładowane . Trochę grzebałem przy sztandze , a mianowicie skręciłem ją o 2 obroty , lecz wnioslo to tylko tyle że turbina bardziej ładuje powyżej 2300 , a dół dalej leży - jutro sztanga wróci na swoje stare miejsce . Proszę o analizę logów dynamicznych : 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57708.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57704.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57705.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57715.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57709.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57706.html
Jey_Di Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Logi zrobiłeś przed regulacją czy po?
spanky Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 wroc do pierwotnych ustawien i zrob logi ...
Rys125 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Logi robiłem po regulacji. [br]Dopisany: Wrzesień 20, 2011, 11:26:31 _________________________________________________Sztanga na swoim miejscu - pierwotnie tak jak była . Nowe logi : Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57760.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57761.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57762.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57763.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57764.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57765.html
przemik Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Pokaz logi 003 i 011 oba w Basic Settings. Ile to auto ma realnego przebiegu.?
Rys125 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Bardzo proszę Logi statyczne Basic Settings Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57780.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57781.html Przebieg licznikowy auta , to tak jak większość diesli w Polsce 180 tys. , a ile ma naprawdę to tego nie wiem .[br]Dopisany: Wrzesień 20, 2011, 10:13:56 _________________________________________________Panowie , dacie radę wywnioskować coś z tych logów ?
anderllh Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 zrób logi na zmostkowanych wężykach N75 (podciśnienie bezpośrednio do gruszki). zobaczymy jak turbo wstaje bez udziału elektroniki. p.s. BKE po programie.
Rys125 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Czyli mam zdjąć wężyk znajdujący się między pompą Vacum i zaworem N75 - po stronie N75 i założyć na na gruszkę turbiny ? Wykonać logi dynamiczne grup 001 ,003, 004, 008, 010, 011 ? Co do programu , to nic mi w tym temacie nie wadomo . Nie wnosiłem żadnych modyfikacji . Nie dało się też wyczuć ażeby było nadzwyczaj "żwawe" - mój stary AJM chyba lepiej się zbierał. Auto mam 1,5 roku - niespełna rok temu ( listopad 2010r ) regenerowalem turbinę ponieważ "dokonała żywota "
anderllh Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Czyli mam zdjąć wężyk znajdujący się między pompą Vacum i zaworem N75 - po stronie N75 i założyć na na gruszkę turbiny ? Wykonać logi dynamiczne grup 001 ,003, 004, 008, 010, 011 ? Co do programu , to nic mi w tym temacie nie wadomo . Nie wnosiłem żadnych modyfikacji . Nie dało się też wyczuć ażeby było nadzwyczaj "żwawe" - mój stary AJM chyba lepiej się zbierał. Auto mam 1,5 roku - niespełna rok temu ( listopad 2010r ) regenerowalem turbinę ponieważ "dokonała żywota " Masz połączyć dwa wężyki ze sobą, pierwszy na wyjściu N75 do gruszki, drugi na wyjściu N75 w stronę pompy vacuum (nie wypinaj wtryczki z N75). Zloguj grupę 011 do 3000 obr/min (z resztą powinna wpaść w tryb awaryjny), jeżeli masz możliwość to 4 bieg. Nie ma innego wyjścia-kupiłeś już zmodzone auto Trzeba szybko rozwiązać problem z regulacją doładowania, bo może się okazać,że kolejne turbo pójdzie do regeneracji przy aktualnym stanie rzeczy.
Rys125 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 OK - kapuję . Jutro to zrobię i zapodam loga .[br]Dopisany: Wrzesień 21, 2011, 08:27:46 _________________________________________________Logi na zmostkowanych wężykach z obejściem N75 na czwartym biegu : Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57997.html Błąd : Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.LBL Control Module Part Number: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7 Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 00000 785 00200 VCID: 6BDEC5F275DFE644 1 Fault Found 16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) P0234 - 000 - - Freeze Frame RPM: 3108 /min Torque: 307.4 Nm Speed: 111.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 13.98 V Bin. Bits: 00001000 Absolute Pres.: 2182.8 mbar Absolute Pres.: 2570.4 mbar Readiness: 0 0 0 0 0 Co o tym sądzicie ?[br]Dopisany: Wrzesień 22, 2011, 06:12:03 _________________________________________________PROŚBA - Może chociaż namiar na jakigoś dobrego i normalnego diagnostę w okolicach Warszawy od strony Wołomina (wydaje mi się że temat nie jest prosty ?). Ma ktos z Was może kogoś takiego ?
przemik Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 E tam logi przeciez mozesz sam sobie wykonac... Ew. zapraszam
Rys125 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 Prawdopodobnie będę miał tą wolną sobotę - mógłbym wpaść ? Już wcześniej pisałem ,że u mnie z czasem jest "krucho" .
przemik Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Już wcześniej pisałem ,że u mnie z czasem jest "krucho" . Witaj w klubie
Rys125 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Opublikowano 8 Października 2011 Witam ponownie , Jestem po logach u Przemika , po których powstała myśl aby wyczyścić turbinkę i wymienić termostat . W chwili obecnej jestem po tych "zabiegach" i dodatkowo wymieniłem jeszcze "gruszkę" turbinki no i wcześniej N75. Turbinka przestała przeładowywać przy wyższych obrotach , lecz jeszcze z dołu kiepsko ładuje i auto dalej jeździ bele jak. Może macie jakieś "złote myśli" , bo mi juz ręce poadają. Dodam ,że wymieniłem też wężyki podciśnienia i sprawdzałem wakuometrem ,czy pompka je wytwarza - cały czas wytwarza równomierne podciśnienie na wolnych obrotach ( mierzone na końcu wężyka od gruszki ) . Wrzucam aktualny komplet logów dynamicznych : Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59651.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59653.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59650.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59649.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59648.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59652.html Proszę o pomoc
Ossek Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Nikt nie wcześniej nie wspomniał o katalizatorze, może to on jest przyczyną wolnego rozkręcania turbo. Żeby go sprawdzić musiałbyś odpiąć wydech i wtedy zalogować 011 dynamiczne.
Rys125 Opublikowano 8 Października 2011 Autor Opublikowano 8 Października 2011 Zrobiłem w katalizatorze 3 dziury około 12 mm . Mam przejechane niespełana 200 tys km. To chyba nie to ?
przemik Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Katalizator OUT.... mea culpa .. zapomniałem Ci o tym powiedziec....
Rys125 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 Wczoraj osobiście wyrąbałem "kata" i wstawiłem przejściówkę od Pana Gruchota polecanego przez któregoś z kolegów. Sam zabieg przebiegł bez niespodzianek - prosta robota i "przejściówka" też pasowała. Niestety bez fajerwerków - wymiana nie przyniosła zamierzonych efektów . Auto dalej mułowate od dołu - MASAKRA !!!
przemik Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Rysiek Rzuc okiem tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=193498.15
Rys125 Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Przemek ,ale u mnie nie ma N18 - tzn. chyba jest ale jakiś moduł elektroniczny wbudowany w EGR ? Jak to na 100% zdiagnozować ażeby nie wyrzucić w błoto nasiępnych sześciu paczek na nowy EGR ?[br]Dopisany: Październik 20, 2011, 09:27:56 _________________________________________________W logach wypadł raczej poprawnie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się