Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Prośba o analizę logów - brak mocy przy 1800-2300 obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,

Pisałem o mojej bolączce , czyli "trybie awaryjnym" , który pomogliście mi rozwiązać - była nim dziura w dolocie oraz "dziurawy" N75.

Rurę i zawór kupiłem , wymieniłem i myślałem ,że już jest wszystko ok - lecz niestety tak nie jest .

Mam problem z brakiem mocy w niskich zakresach obrotów silnika 1800 - 2300 obrotów - powyżej jest wszystko OK .

Na Vagu brak jakichkolwiek błędów , lecz z logów wynika na tyle co mogę je rozkminić ,że turbo jest w tym zakresie niedoładowane .

Trochę grzebałem przy sztandze , a mianowicie skręciłem ją o 2 obroty , lecz wnioslo to tylko tyle że turbina bardziej ładuje powyżej 2300 , a dół dalej leży - jutro sztanga wróci na swoje stare miejsce :) .

Proszę o analizę logów dynamicznych :

001 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57708.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57704.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57705.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57715.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57709.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57706.html

Opublikowano

wroc do pierwotnych ustawien i zrob logi ...

Opublikowano

Logi robiłem po regulacji.

[br]Dopisany: Wrzesień 20, 2011, 11:26:31 _________________________________________________Sztanga na swoim miejscu - pierwotnie tak jak była .

Nowe logi :

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57760.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57761.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57762.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57763.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57764.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57765.html

Opublikowano

Pokaz logi 003 i 011 oba w Basic Settings.

Ile to auto ma realnego przebiegu.?

Opublikowano

Bardzo proszę

Logi statyczne Basic Settings

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57780.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57781.html

Przebieg licznikowy auta , to tak jak większość diesli w Polsce 180 tys. :) , a ile ma naprawdę to tego nie wiem .[br]Dopisany: Wrzesień 20, 2011, 10:13:56 _________________________________________________Panowie , dacie radę wywnioskować coś z tych logów ?

Opublikowano

zrób logi na zmostkowanych wężykach N75 (podciśnienie bezpośrednio do gruszki). zobaczymy jak turbo wstaje bez udziału elektroniki.

p.s. BKE po programie.

Opublikowano

Czyli mam zdjąć wężyk znajdujący się między pompą Vacum i zaworem N75 - po stronie N75 i założyć na na gruszkę turbiny ?

Wykonać logi dynamiczne grup 001 ,003, 004, 008, 010, 011 ?

Co do programu , to nic mi w tym temacie nie wadomo .

Nie wnosiłem żadnych modyfikacji .

Nie dało się też wyczuć ażeby było nadzwyczaj "żwawe" - mój stary AJM chyba lepiej się zbierał.

Auto mam 1,5 roku - niespełna rok temu ( listopad 2010r ) regenerowalem turbinę ponieważ "dokonała żywota "

Opublikowano

Czyli mam zdjąć wężyk znajdujący się między pompą Vacum i zaworem N75 - po stronie N75 i założyć na na gruszkę turbiny ?

Wykonać logi dynamiczne grup 001 ,003, 004, 008, 010, 011 ?

Co do programu , to nic mi w tym temacie nie wadomo .

Nie wnosiłem żadnych modyfikacji .

Nie dało się też wyczuć ażeby było nadzwyczaj "żwawe" - mój stary AJM chyba lepiej się zbierał.

Auto mam 1,5 roku - niespełna rok temu ( listopad 2010r ) regenerowalem turbinę ponieważ "dokonała żywota "

Masz połączyć dwa wężyki ze sobą, pierwszy na wyjściu N75 do gruszki, drugi na wyjściu N75 w stronę pompy vacuum (nie wypinaj wtryczki z N75). Zloguj grupę 011 do 3000 obr/min (z resztą powinna wpaść w tryb awaryjny), jeżeli masz możliwość to 4 bieg.

Nie ma innego wyjścia-kupiłeś już zmodzone auto :)

Trzeba szybko rozwiązać problem z regulacją doładowania, bo może się okazać,że kolejne turbo pójdzie do regeneracji przy aktualnym stanie rzeczy.

Opublikowano

OK - kapuję .

Jutro to zrobię i zapodam loga .[br]Dopisany: Wrzesień 21, 2011, 08:27:46 _________________________________________________Logi na zmostkowanych wężykach z obejściem N75 na czwartym biegu :

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_57997.html

Błąd :

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.LBL

Control Module Part Number: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 7002

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 00000 785 00200

VCID: 6BDEC5F275DFE644

1 Fault Found

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)

P0234 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 3108 /min

Torque: 307.4 Nm

Speed: 111.0 km/h

Load: 100.0 %

Voltage: 13.98 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2182.8 mbar

Absolute Pres.: 2570.4 mbar

Readiness: 0 0 0 0 0

Co o tym sądzicie ?[br]Dopisany: Wrzesień 22, 2011, 06:12:03 _________________________________________________PROŚBA - Może chociaż namiar na jakigoś dobrego i normalnego diagnostę w okolicach Warszawy od strony Wołomina (wydaje mi się że temat nie jest prosty ?).

Ma ktos z Was może kogoś takiego ?

Opublikowano

E tam logi przeciez mozesz sam sobie wykonac...

Ew. zapraszam :)

Opublikowano

Prawdopodobnie będę miał tą wolną sobotę - mógłbym wpaść ?

Już wcześniej pisałem ,że u mnie z czasem jest "krucho" .

Opublikowano
Już wcześniej pisałem ,że u mnie z czasem jest "krucho" .

Witaj w klubie :wink4:

Opublikowano

Witam ponownie ,

Jestem po logach u Przemika , po których powstała myśl aby wyczyścić turbinkę i wymienić termostat .

W chwili obecnej jestem po tych "zabiegach" i dodatkowo wymieniłem jeszcze "gruszkę" turbinki no i wcześniej N75.

Turbinka przestała przeładowywać przy wyższych obrotach , lecz jeszcze z dołu kiepsko ładuje i auto dalej jeździ bele jak.

Może macie jakieś "złote myśli" , bo mi juz ręce poadają.

Dodam ,że wymieniłem też wężyki podciśnienia i sprawdzałem wakuometrem ,czy pompka je wytwarza - cały czas wytwarza równomierne

podciśnienie na wolnych obrotach ( mierzone na końcu wężyka od gruszki ) .

Wrzucam aktualny komplet logów dynamicznych :

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59651.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59653.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59650.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59649.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59648.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rzgiet_59652.html

Proszę o pomoc

Opublikowano

Nikt nie wcześniej nie wspomniał o katalizatorze, może to on jest przyczyną wolnego rozkręcania turbo. Żeby go sprawdzić musiałbyś odpiąć wydech i wtedy zalogować 011 dynamiczne.

Opublikowano

Zrobiłem w katalizatorze 3 dziury około 12 mm .

Mam przejechane niespełana 200 tys km.

To chyba nie to ?

Opublikowano

Katalizator OUT.... mea culpa .. zapomniałem Ci o tym powiedziec....

Opublikowano

Wczoraj osobiście wyrąbałem "kata" i wstawiłem przejściówkę od Pana Gruchota polecanego przez któregoś z kolegów.

Sam zabieg przebiegł bez niespodzianek - prosta robota i "przejściówka" też pasowała.

Niestety bez fajerwerków - wymiana nie przyniosła zamierzonych efektów .

Auto dalej mułowate od dołu - MASAKRA !!!

Opublikowano

Przemek ,ale u mnie nie ma N18 - tzn. chyba jest ale jakiś moduł elektroniczny wbudowany w EGR ?

Jak to na 100% zdiagnozować ażeby nie wyrzucić w błoto nasiępnych sześciu paczek na nowy EGR ?[br]Dopisany: Październik 20, 2011, 09:27:56 _________________________________________________W logach wypadł raczej poprawnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...