Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czasem jak oklejają auto to tylko częsciowo, wybrane elementy, a tu i szyby okleili :kox:

jaką cenę obstawiacie za te cudo ? :naughty:

Opublikowano

pewnie z 400k

Opublikowano

Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:decayed: :decayed: :decayed:

S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła.

Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:decayed: :decayed: :decayed:

S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła.

Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy :wink4:

Opublikowano

Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:decayed: :decayed: :decayed:

S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła.

Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy :wink4:

Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: :wink4:

Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

Opublikowano

Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:decayed: :decayed: :decayed:

S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła.

Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy :wink4:

Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: :wink4:

Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

czy a wiem za bajer to mozna uznac kamere parkowania czy line asystent ale raczej nie klimatyzacje.Zreszta skoro tak uwazasz to chba nie widziales jak to wyglada w B8 , bo moim zdaniem troche lipnie :wink4:

Opublikowano

Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:decayed: :decayed: :decayed:

S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła.

Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy :wink4:

Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: :wink4:

Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

czy a wiem za bajer to mozna uznac kamere parkowania czy line asystent ale raczej nie klimatyzacje.Zreszta skoro tak uwazasz to chba nie widziales jak to wyglada w B8 , bo moim zdaniem troche lipnie :wink4:

Moim zdaniem 3-strefowa klima to też jest bajer, ale jak to się mówi - o gustach się nie dyskutuje.

Mam aktualnie B5 ze zwykłą klimą, która spełnia swoją rolę i to mi wystarczy.

Dla mnie auto ma przede wszystkim jeździć, a już w przypadku eSy (lub RS-a) - urywać jaja podczas tej jazdy. A czy ma kamerę cofania, fotele z masażem czy dmuchaną lalę na siedzeniu pasażera - to naprawdę jest dla mnie rzecz drugo-, jeśli nie trzeciorzędna. Ale to moje osobiste zdanie i szanuję to, że dla kogoś wyposażenie dodatkowe może być ważne :wink4:

Opublikowano

dziwny zderzak tylny- znaczy te dziury w zderzaku na wydech-miejmy nadzieję że po porstu nie chcieli wszystkiego pokazać, a co do wypasu- mi S4 a już RS4 kojarzy się z najwyższą półką w danym modelu- czyli powinno mieć już wszysko

Opublikowano

dziwny zderzak tylny- znaczy te dziury w zderzaku na wydech-miejmy nadzieję że po porstu nie chcieli wszystkiego pokazać, a co do wypasu- mi S4 a już RS4 kojarzy się z najwyższą półką w danym modelu- czyli powinno mieć już wszysko

Teoretycznie tak, praktycznie - nie do końca.

RS4 to wersja plasowana jako (parafrazując tekst, który słyszałem w jakimś angielskim programie motoryzacyjnym testującym RS4 B7) - sportowa wersja sportowej wersji sportowej limuzyny A4 :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

A takie auto ma być lekkie, żeby mogło "za***rdalać".

A każdy dodatkowy kilogram masy zwiększonej wyposażeniem dodatkowym tę zdolność ogranicza.

Liczę się z tym, że mamy 2011 rok i klienci są wymagający. Ale z drugiej strony - jeśli RS, czyli "Renn Sport" ma być tym, co oznacza ten skrót - to ma być to "Renn Sport" - czyli sport w najczystszej postaci. Szybkość, zwinność, przyspieszenie. A nie ociężały muł obwieszony bajerami dla emerytów :D z trochę mocniejszym silnikiem, niż S4 czy topowe wersje cywilne.

Wciąż podkreślam, że to moja osobista opinia :wink4: :wink4: :wink4:

Opublikowano

Teoretycznie tak, praktycznie - nie do końca.

RS4 to wersja plasowana jako (parafrazując tekst, który słyszałem w jakimś angielskim programie motoryzacyjnym testującym RS4 B7) - sportowa wersja sportowej wersji sportowej limuzyny A4 :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

A takie auto ma być lekkie, żeby mogło "zasuwać".

A każdy dodatkowy kilogram masy zwiększonej wyposażeniem dodatkowym tę zdolność ogranicza.

Liczę się z tym, że mamy 2011 rok i klienci są wymagający. Ale z drugiej strony - jeśli RS, czyli "Renn Sport" ma być tym, co oznacza ten skrót - to ma być to "Renn Sport" - czyli sport w najczystszej postaci. Szybkość, zwinność, przyspieszenie. A nie ociężały muł obwieszony bajerami dla emerytów :D z trochę mocniejszym silnikiem, niż S4 czy topowe wersje cywilne.

Wciąż podkreślam, że to moja osobista opinia

myslisz sie to nie ta klasa samochodow , to ma byc szybkie ale ma tez w miare komfortowo przewiesc krawta z A do B od tego o czym piszesz masz auta typu Clio Sport Cup , Lancer w wersji RS ,Impreza Spec C ale to wszystko sa homologation specials do przebudowy na rajdowke lub jako track day car , bo takim autem nie da sie jezdzic na co dzinen.

samo S4 wedle koncepcji audi to ma byc pojaz ktory przewiezie cie szybko i komfrtowo a A do B i wyscigowka na tor z tego nigdy nie bedzie bo i po co , jak od tego jest RS wiec nie rozumie logiki wydawania 300 tys na auto i oszczedzania 3k na kimatyzacji........

Opublikowano

Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:decayed: :decayed: :decayed:

S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła.

Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy :wink4:

Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: :wink4:

Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

W takim razie kup evo, subaru

Opublikowano

Teoretycznie tak, praktycznie - nie do końca.

RS4 to wersja plasowana jako (parafrazując tekst, który słyszałem w jakimś angielskim programie motoryzacyjnym testującym RS4 B7) - sportowa wersja sportowej wersji sportowej limuzyny A4 :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

A takie auto ma być lekkie, żeby mogło "zasuwać".

A każdy dodatkowy kilogram masy zwiększonej wyposażeniem dodatkowym tę zdolność ogranicza.

Liczę się z tym, że mamy 2011 rok i klienci są wymagający. Ale z drugiej strony - jeśli RS, czyli "Renn Sport" ma być tym, co oznacza ten skrót - to ma być to "Renn Sport" - czyli sport w najczystszej postaci. Szybkość, zwinność, przyspieszenie. A nie ociężały muł obwieszony bajerami dla emerytów :D z trochę mocniejszym silnikiem, niż S4 czy topowe wersje cywilne.

Wciąż podkreślam, że to moja osobista opinia

myslisz sie to nie ta klasa samochodow , to ma byc szybkie ale ma tez w miare komfortowo przewiesc krawta z A do B od tego o czym piszesz masz auta typu Clio Sport Cup , Lancer w wersji RS ,Impreza Spec C ale to wszystko sa homologation specials do przebudowy na rajdowke lub jako track day car , bo takim autem nie da sie jezdzic na co dzinen.

samo S4 wedle koncepcji audi to ma byc pojaz ktory przewiezie cie szybko i komfrtowo a A do B i wyscigowka na tor z tego nigdy nie bedzie bo i po co , jak od tego jest RS wiec nie rozumie logiki wydawania 300 tys na auto i oszczedzania 3k na kimatyzacji........

No widzisz, skoro nie rozumiesz, nie ma sensu, byśmy dalej się "przekomarzali".

Szanuję Twoje zdanie, Ty uszanuj moje i będzie git :wink4: :wink4: :wink4:

Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

:decayed: :decayed: :decayed:

S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła.

Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy :wink4:

Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: :wink4:

Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

W takim razie kup evo, subaru

Nie, nie kupię Evo ani Imprezy, bo jestem fanatykiem Audi, mimo, że potrafię pozostać obiektywny i stwierdzić, że zarówno Evo jak i Impreza to fantastyczne samochody.

Poza tym - co ma piernik do wiatraka? Ja piszę o celowości bądź nie dokupywania dodatkowego wyposażenia do RS4 w postaci elektronicznych bajerów, a Wy mi wyjeżdżacie z jakimiś Mitsubishi czy Subaru :decayed: :decayed: :decayed:

myslisz sie to nie ta klasa samochodow

Klasa? Jaka klasa?

RS4 to segment D premium, tak, jak każde inne A4/S4 - z wyjątkiem tego, że jest to topowa odmiana silnikowa.

A czy "spece" od marketingu i robienia wody z mózgu wymyślili sobie, że RS4 to auto dla "krawaciarza" - to mnie to akurat wali. Liczy się jego zachowanie na drodze, osiągi - i tyle.

Opublikowano
Poza tym - co ma piernik do wiatraka? Ja piszę o celowości bądź nie dokupywania dodatkowego wyposażenia do RS4 w postaci elektronicznych bajerów, a Wy mi wyjeżdżacie z jakimiś Mitsubishi czy Subaru

w samochodzie ktory ma byc tylko szybki i kosztuje 3 razy mniej to nie przeszkadza ale w w aucie za 300K i lepiej w dodatku jak sam napisales klasy premium to troche nie na miejscu

Opublikowano
Poza tym - co ma piernik do wiatraka? Ja piszę o celowości bądź nie dokupywania dodatkowego wyposażenia do RS4 w postaci elektronicznych bajerów, a Wy mi wyjeżdżacie z jakimiś Mitsubishi czy Subaru

w samochodzie ktory ma byc tylko szybki i kosztuje 3 razy mniej to nie przeszkadza ale w w aucie za 300K i lepiej w dodatku jak sam napisales klasy premium to troche nie na miejscu

No może i racja. Ale widocznie spece od "marketingu i robienia wody z mózgu" w Audi zachowali gdzieś tam resztkę rozsądku oferując bajer w postaci owej 3-strefowej klimy jako opcję, a nie jako "uszczęśliwiacz na siłę" montowany seryjnie :D :D :D

Opublikowano

Audi nie robi takich odelżonych, uboższych w wyposażenie i z większą mocą aut, niż standardowe topowe wersje, jak np. konkurencja czyli M3 CSL, czy ostatnie M3 GTS i M3 CRT.

Opublikowano

Tym bardziej w autach klasy premium głównie chodzi o wyposażenie, czyli komfort i luksus.

Opublikowano

w autach klasy premium głównie chodzi o wyposażenie, czyli komfort i luksus.

dokładnie, jak ktoś chce troczki zamiast klamek to bierze GT3 RS :wink4:

Opublikowano

B5 S4 i RS4

B6 S4

B7 S4 i RS4

B8 miało być tylko S4 ja się tak nie bawię :X

Opublikowano

a bedzie sedan rs4 b8??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...