turdzi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Jeszcze niedawno ukryte w budzie S4 a tez juz gotowe auto..... 2012 Audi RS4 Avant - spy video
filip1001 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 czasem jak oklejają auto to tylko częsciowo, wybrane elementy, a tu i szyby okleili jaką cenę obstawiacie za te cudo ?
Kimi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :decayed: S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła. Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :decayed: S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła. Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy
Kimi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :decayed: S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła. Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4:
turdzi Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :decayed: S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła. Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: czy a wiem za bajer to mozna uznac kamere parkowania czy line asystent ale raczej nie klimatyzacje.Zreszta skoro tak uwazasz to chba nie widziales jak to wyglada w B8 , bo moim zdaniem troche lipnie
Kimi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :decayed: S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła. Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: czy a wiem za bajer to mozna uznac kamere parkowania czy line asystent ale raczej nie klimatyzacje.Zreszta skoro tak uwazasz to chba nie widziales jak to wyglada w B8 , bo moim zdaniem troche lipnie Moim zdaniem 3-strefowa klima to też jest bajer, ale jak to się mówi - o gustach się nie dyskutuje. Mam aktualnie B5 ze zwykłą klimą, która spełnia swoją rolę i to mi wystarczy. Dla mnie auto ma przede wszystkim jeździć, a już w przypadku eSy (lub RS-a) - urywać jaja podczas tej jazdy. A czy ma kamerę cofania, fotele z masażem czy dmuchaną lalę na siedzeniu pasażera - to naprawdę jest dla mnie rzecz drugo-, jeśli nie trzeciorzędna. Ale to moje osobiste zdanie i szanuję to, że dla kogoś wyposażenie dodatkowe może być ważne
MARCIN607 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 dziwny zderzak tylny- znaczy te dziury w zderzaku na wydech-miejmy nadzieję że po porstu nie chcieli wszystkiego pokazać, a co do wypasu- mi S4 a już RS4 kojarzy się z najwyższą półką w danym modelu- czyli powinno mieć już wszysko
Kimi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 dziwny zderzak tylny- znaczy te dziury w zderzaku na wydech-miejmy nadzieję że po porstu nie chcieli wszystkiego pokazać, a co do wypasu- mi S4 a już RS4 kojarzy się z najwyższą półką w danym modelu- czyli powinno mieć już wszysko Teoretycznie tak, praktycznie - nie do końca. RS4 to wersja plasowana jako (parafrazując tekst, który słyszałem w jakimś angielskim programie motoryzacyjnym testującym RS4 B7) - sportowa wersja sportowej wersji sportowej limuzyny A4 :decayed: :decayed: A takie auto ma być lekkie, żeby mogło "za***rdalać". A każdy dodatkowy kilogram masy zwiększonej wyposażeniem dodatkowym tę zdolność ogranicza. Liczę się z tym, że mamy 2011 rok i klienci są wymagający. Ale z drugiej strony - jeśli RS, czyli "Renn Sport" ma być tym, co oznacza ten skrót - to ma być to "Renn Sport" - czyli sport w najczystszej postaci. Szybkość, zwinność, przyspieszenie. A nie ociężały muł obwieszony bajerami dla emerytów z trochę mocniejszym silnikiem, niż S4 czy topowe wersje cywilne. Wciąż podkreślam, że to moja osobista opinia :wink4:
turdzi Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Teoretycznie tak, praktycznie - nie do końca. RS4 to wersja plasowana jako (parafrazując tekst, który słyszałem w jakimś angielskim programie motoryzacyjnym testującym RS4 B7) - sportowa wersja sportowej wersji sportowej limuzyny A4 :decayed: :decayed: A takie auto ma być lekkie, żeby mogło "zasuwać". A każdy dodatkowy kilogram masy zwiększonej wyposażeniem dodatkowym tę zdolność ogranicza. Liczę się z tym, że mamy 2011 rok i klienci są wymagający. Ale z drugiej strony - jeśli RS, czyli "Renn Sport" ma być tym, co oznacza ten skrót - to ma być to "Renn Sport" - czyli sport w najczystszej postaci. Szybkość, zwinność, przyspieszenie. A nie ociężały muł obwieszony bajerami dla emerytów z trochę mocniejszym silnikiem, niż S4 czy topowe wersje cywilne. Wciąż podkreślam, że to moja osobista opinia myslisz sie to nie ta klasa samochodow , to ma byc szybkie ale ma tez w miare komfortowo przewiesc krawta z A do B od tego o czym piszesz masz auta typu Clio Sport Cup , Lancer w wersji RS ,Impreza Spec C ale to wszystko sa homologation specials do przebudowy na rajdowke lub jako track day car , bo takim autem nie da sie jezdzic na co dzinen. samo S4 wedle koncepcji audi to ma byc pojaz ktory przewiezie cie szybko i komfrtowo a A do B i wyscigowka na tor z tego nigdy nie bedzie bo i po co , jak od tego jest RS wiec nie rozumie logiki wydawania 300 tys na auto i oszczedzania 3k na kimatyzacji........
zieluch Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :decayed: S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła. Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: W takim razie kup evo, subaru
Kimi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Teoretycznie tak, praktycznie - nie do końca. RS4 to wersja plasowana jako (parafrazując tekst, który słyszałem w jakimś angielskim programie motoryzacyjnym testującym RS4 B7) - sportowa wersja sportowej wersji sportowej limuzyny A4 :decayed: :decayed: A takie auto ma być lekkie, żeby mogło "zasuwać". A każdy dodatkowy kilogram masy zwiększonej wyposażeniem dodatkowym tę zdolność ogranicza. Liczę się z tym, że mamy 2011 rok i klienci są wymagający. Ale z drugiej strony - jeśli RS, czyli "Renn Sport" ma być tym, co oznacza ten skrót - to ma być to "Renn Sport" - czyli sport w najczystszej postaci. Szybkość, zwinność, przyspieszenie. A nie ociężały muł obwieszony bajerami dla emerytów z trochę mocniejszym silnikiem, niż S4 czy topowe wersje cywilne. Wciąż podkreślam, że to moja osobista opinia myslisz sie to nie ta klasa samochodow , to ma byc szybkie ale ma tez w miare komfortowo przewiesc krawta z A do B od tego o czym piszesz masz auta typu Clio Sport Cup , Lancer w wersji RS ,Impreza Spec C ale to wszystko sa homologation specials do przebudowy na rajdowke lub jako track day car , bo takim autem nie da sie jezdzic na co dzinen. samo S4 wedle koncepcji audi to ma byc pojaz ktory przewiezie cie szybko i komfrtowo a A do B i wyscigowka na tor z tego nigdy nie bedzie bo i po co , jak od tego jest RS wiec nie rozumie logiki wydawania 300 tys na auto i oszczedzania 3k na kimatyzacji........ No widzisz, skoro nie rozumiesz, nie ma sensu, byśmy dalej się "przekomarzali". Szanuję Twoje zdanie, Ty uszanuj moje i będzie git :wink4: Ja chcę sedana :wallbash: :wallbash: :wallbash: :decayed: S4 Avant z manualem kosztuje 279 koła. Myślę, że koło 350-380 tysi jak nic :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: tyle ze nic w tym aucie nie ma , przyzwoite to min. 300-320K.Troche lipa w takim aucie nie miec nawet 3 strefowej klimy Wiesz co, tak naprawdę, to gdybym miał kupować eSę, to szczerze Ci powiem - bajery mnie walą. :wink4: Liczy się silnik, skrzynia, napęd i wrażenia z jazdy. Elektroniczne bajery niech sobie dokupują "młodzi trendy dynamiczni wykształceni z dużych miast" :wink4: :wink4: :wink4: W takim razie kup evo, subaru Nie, nie kupię Evo ani Imprezy, bo jestem fanatykiem Audi, mimo, że potrafię pozostać obiektywny i stwierdzić, że zarówno Evo jak i Impreza to fantastyczne samochody. Poza tym - co ma piernik do wiatraka? Ja piszę o celowości bądź nie dokupywania dodatkowego wyposażenia do RS4 w postaci elektronicznych bajerów, a Wy mi wyjeżdżacie z jakimiś Mitsubishi czy Subaru :decayed: myslisz sie to nie ta klasa samochodow Klasa? Jaka klasa? RS4 to segment D premium, tak, jak każde inne A4/S4 - z wyjątkiem tego, że jest to topowa odmiana silnikowa. A czy "spece" od marketingu i robienia wody z mózgu wymyślili sobie, że RS4 to auto dla "krawaciarza" - to mnie to akurat wali. Liczy się jego zachowanie na drodze, osiągi - i tyle.
turdzi Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Poza tym - co ma piernik do wiatraka? Ja piszę o celowości bądź nie dokupywania dodatkowego wyposażenia do RS4 w postaci elektronicznych bajerów, a Wy mi wyjeżdżacie z jakimiś Mitsubishi czy Subaru w samochodzie ktory ma byc tylko szybki i kosztuje 3 razy mniej to nie przeszkadza ale w w aucie za 300K i lepiej w dodatku jak sam napisales klasy premium to troche nie na miejscu
Kimi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Poza tym - co ma piernik do wiatraka? Ja piszę o celowości bądź nie dokupywania dodatkowego wyposażenia do RS4 w postaci elektronicznych bajerów, a Wy mi wyjeżdżacie z jakimiś Mitsubishi czy Subaru w samochodzie ktory ma byc tylko szybki i kosztuje 3 razy mniej to nie przeszkadza ale w w aucie za 300K i lepiej w dodatku jak sam napisales klasy premium to troche nie na miejscu No może i racja. Ale widocznie spece od "marketingu i robienia wody z mózgu" w Audi zachowali gdzieś tam resztkę rozsądku oferując bajer w postaci owej 3-strefowej klimy jako opcję, a nie jako "uszczęśliwiacz na siłę" montowany seryjnie :D
T-żółw Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Audi nie robi takich odelżonych, uboższych w wyposażenie i z większą mocą aut, niż standardowe topowe wersje, jak np. konkurencja czyli M3 CSL, czy ostatnie M3 GTS i M3 CRT.
Thom4s Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Tym bardziej w autach klasy premium głównie chodzi o wyposażenie, czyli komfort i luksus.
T-żółw Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 w autach klasy premium głównie chodzi o wyposażenie, czyli komfort i luksus. dokładnie, jak ktoś chce troczki zamiast klamek to bierze GT3 RS
Czary Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 B5 S4 i RS4 B6 S4 B7 S4 i RS4 B8 miało być tylko S4 ja się tak nie bawię :X
Rekomendowane odpowiedzi