franio Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 i jak ci poszlo? nie wiem o co chodzi mysli wallbash dolałem płynu prawie pod sam korek confused4 i "wycie" się skończyło mysli
LuNaTi Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 ha ja zrobilem to samo i mi tez przestalo wyc, dziwne...opisalem to w innym watku...
Tas2die4 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Opublikowano 20 Kwietnia 2008 A u mnie piszczy,ale tylko podczas np parkowania itp, gdy mam kola skrecone do oporu lub blisko oporu, wtedy slychac wlasnie takie piszczenie. Co to moze byc? Jak mowie, tylko gdy kola skrecone do oporu lub prawie (i w lewo i w prawo, obojetnie)...
olimpus104 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 wlasnie za momet wybieram sie do warsztatu,m am dziwne piski przy kreceniukierownica.w zbiorniczku"serwo,,jest na minimum.mam nadzieje ze to jest przyczyna.napisze,pozdrawiam ,
Agrzesiek4 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 witam, u mnie tez wystepowalo straszne skrzeczenie przy skrecaniu, myslalem ze to cos ze wspomaganiem, ale okazalo sie ze to wahacze z lewej strony, w czesciach gumowo metalowych wahaczy nie bylo smarowania. w kazda ta czesc wstrzyknalem przez igle troche oleju silnikowego i od miesiaca cisza:) polecam zastrzyk
Qattros Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 mam podobny problem w mojej a4,gdy skręcam wyje wspomaganie,mechanicy mówią że to normalne ale mi to nie daje spokoju myślę że coś mogłó zostać żle zrobione przy wymianie pompy od wspomagania.Może ktoś ma lub miał podobny problem????
LuNaTi Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 nie wiem o co chodzi mysli chodzi o to ze ktos jak wyciagal Ci plyn ze zbiorcznika, to wyciagnal tez filtr.. ktory jest w zbiorniku..zapobiega on dostawaniu sie syfu do ukladu oraz spienianiu sie plynu... jest bardzo wazny... kiedy dolales pod sam korek, nie ma sie gdzie za bardzo wytwarzac ta cala pianka... jedni mechanicy z ktorymi rozmawialem, mowili, ze jesli np. maglownica ma juz swoje to latwo ja mozna w ten sposob rozszczelnic...inni mowia, ze to nie przeszkadza... tak czy siak...wymienilbym na twoim miejscu zbiornik , w aso 70zl napisz, jeszcze kiedy sie zaczelo wycie dokladnie.[br]Dopisany: 11 Maj 2008, 00:23 _________________________________________________ mam podobny problem w mojej a4,gdy skręcam wyje wspomaganie,mechanicy mówią że to normalne ale mi to nie daje spokoju myślę że coś mogłó zostać żle zrobione przy wymianie pompy od wspomagania.Może ktoś ma lub miał podobny problem???? to samo, mogli wywalic filtr ze zbiorniczka...
Yelo Opublikowano 18 Maja 2008 Opublikowano 18 Maja 2008 Przerabiam bardzo podobny problem - po prostu zamienniki pompy wspomagania są bardzo wątpliwej jakości (szkoda, że się o tym nie dowiedziałem zanim włożyłem takowy ). Jedyne co pozostaje to jeździc, dopóki przecieku nie zostaje, a wtedy wymiana na gwarancji
MARCIN607 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 witam. mi też skrzeczy jak do oporu wezmę, aloe to już tak nie robię i tyler ale ja w innej sprawie, teraz jak jadę normalnie tak ok 2tyś obrotów to przy lekkim nawet skręcie coś mi buczy tak jakby tarło co to może być???
Marcin81GT Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Zobacz ile masz plynu w zbiorniczku!!!!!!!! i czy tylko przy 2 tys obrotow to Ci sie dzieje mozesz opisac lepiej to buczenie
MARCIN607 Opublikowano 23 Maja 2008 Opublikowano 23 Maja 2008 jest tak: jak odpale i wyjezdzam z parkingu jest wszystko ok, i po mieście jak jeżdze też nic ale jak dłuższy kawałek przejadę do czuję że kierownica ciężko chodzi. płyn sprawdzałem jest, ale może jkuż trzba go wymienić.. jak na prostej jadę i9 tak sprawdzam lekko skręcąc kołami to czuję opór i tak jakby było słychać i czuć na kierownicy jakieś tarcie . i tak jak wcześnirej mówiłem że przy pęłnym skręcie buczy ale to już wiem że tak to wspomganie ma.
krajek_007 Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 A u mnie piszczy,ale tylko podczas np parkowania itp, gdy mam kola skrecone do oporu lub blisko oporu, wtedy slychac wlasnie takie piszczenie. Co to moze byc? Jak mowie, tylko gdy kola skrecone do oporu lub prawie (i w lewo i w prawo, obojetnie)... u mnie też jest coś takiego, TYLKO wówczas gdy koła są na maxa skręcone to pojawia się jakby pisk/buczenie, w każdym innym położeniu cisza, cóż to może być?
Marcin81GT Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 hmm marcin607 ja tez tak mialem tzn podobne objawy i postanowilem zmienic plyn a potem co sie dzialo to szkoda gadac chyba z 700zl z plynami wydalem na wspomaganie, choc i tak jeszcze lekko buczy ,ale to chyba dlatego ze mam uzywke pompe ,poczytaj sobie moj watek sam go rozpoczolem Marcin81GT podjedz najlepiej do kogos kto ma Audi ,sprawdz jaki ma poziom plynu w zbiorniczku, popytaj kilku osob ,znajomych mechanikow itp nie wymieniaj od razu plynu bo moze wcale nie trzeba ,moze masz za duzo albo za malo plynu,no chyba ze faktycznie plyn do wymiany ale nim sie za to wezmniesz poczytaj predzej jak to sie robi oki pozdrawiam
BRESLAUER Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Witam,jedź na Przesmyckiego do p.Witka oni mi robili rozrząd bez ściągania przodu masz tu tel.601 420 993
MARCIN607 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Dzieki Marcin81GT. już zmieniłem bo wyjeżdzałem na kilka dni. przez chwilę nie buczało przez kilkaset km ale teraz znowu zaczyna. tylko jak cały płyn wyciągnąć to jest matrix!!! ze zbiorniczka zlałem. jakoś przy pompce jakoś możę zciągnę płyn
gabrielb Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 A moze cos poradzicie na moj problem. Podczas skretu w lewo lub w prawo na max. slysze dziwne jakby "chrobotanie" pod maska. Dostalem w innym watku sugestie ze to moze przeguby, ale to ma miejsce rowniez przy stojacym samochodzie i tylko wlasnie przy max. skrecie kol.
alvarokr Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Witam.Podepnę sie pod temat.W mojej B6 AWX mam podobny problem. Pierwszymi objawami był cichy pisk paska ..olałem to gdyż jak sie zagrzał to pisk ustępował. Dziś już jest gorzej.Pisk jest cichy niejednostajny i do tego doszło na obrotach jałowych buczenie (rezonans)..występuje nie ważne czy kręcę kierownicą czy nie. Otworzyłem maskę..napinacz drży jak szalony a wraz z nim pasek wielorowkowy od wspomagania. Zgasiłem autko wróciłem po 40 min odpaliłem i wszystko ustąpiło ale po minucie zaczęło sie ponownie. Wibracja paska nasila sie w momencie gdy kręcę kierownicą.Gdy dodam troszkę więcej gazu to jest OK. Zdjąłem pasek z alternatora i sprawdziłem czy jest cały..i jest OK.Założyłem i dalej to samo.Gdy lekko docisnąłem kluczem pasek to cały hałas ustępuje.Wszystko wygląda tak jakby pasek był słabo naciągnięty..lub napinacz jest ok a pojawiają się jakieś opory na pompie wspomagania. Płyn wspomagania w normie. Co o tym myślicie? ja stawiam na napinacz.. Powiedzcie mi jeszcze taką rzecz odnośnie poziomu płynu od wspomagania..sprawdza się go zakręcając korek do końca?[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2008, 19:08_________________________________________________ Witam.Podepnę sie pod temat.W mojej B6 AWX mam podobny problem. Pierwszymi objawami był cichy pisk paska ..olałem to gdyż jak sie zagrzał to pisk ustępował. Dziś już jest gorzej.Pisk jest cichy niejednostajny i do tego doszło na obrotach jałowych buczenie (rezonans)..występuje nie ważne czy kręcę kierownicą czy nie. Otworzyłem maskę..napinacz drży jak szalony a wraz z nim pasek wielorowkowy od wspomagania. Zgasiłem autko wróciłem po 40 min odpaliłem i wszystko ustąpiło ale po minucie zaczęło sie ponownie. Wibracja paska nasila sie w momencie gdy kręcę kierownicą.Gdy dodam troszkę więcej gazu to jest OK. Zdjąłem pasek z alternatora i sprawdziłem czy jest cały..i jest OK.Założyłem i dalej to samo.Gdy lekko docisnąłem kluczem pasek to cały hałas ustępuje.Wszystko wygląda tak jakby pasek był słabo naciągnięty..lub napinacz jest ok a pojawiają się jakieś opory na pompie wspomagania. Płyn wspomagania w normie. Co o tym myślicie? ja stawiam na napinacz.. Powiedzcie mi jeszcze taką rzecz odnośnie poziomu płynu od wspomagania..sprawdza się go zakręcając korek do końca? Witam ponownie..no i usterka zlokalizowana i naprawiona..rolka alternatora tzw. sprzęgiełko..wymieniłem i śmiga..żadnych pisków przy ostrym skręcie i zadnych wibracji paska. Pozdrawiam
Leoneq Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Witam Odświeżę trochę temat, ja mam taki problem ze jak stoję i kręcę - bez gazu to wszystko jest ok , problem zaczyna się gdy wrzucę bieg , dodaje gazu chce jechać i kręcę kierownicą - albo jak jadę i jest zakręt 90 st. i biorę go na biegu przy gazie to też buczy, jak bez gazu na jałowym biegu to wszystko ok. co to może być ? 1. pompa wspomagania ? 2. Pasek wielorowkowy ? 3. Sprzęgiełko Alternatora ? Jadę za 2 tygodnie rozrząd robić - może to pomoże
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się