Maxcudo Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 Witajcie Mam takie pytanie, ponieważ podgrzałem hamulec kilka razy(ze względu iż poprzedni właściciel założył jakiś kiepski osprzęt). Teraz szykuje się do zmiany tarcz + klocków, a wiec i przy okazji chciałbym wymienić płyn hamulcowy. Problem polega na tym iż zawsze miałem styczność z hamulcem bez ABS'u i żadnych systemów ASR/ESP etc etc. Czy jest to jakaś różnica w robocie z wymianą płynu hamulcowego? Czy muszę dodatkowo jakieś zaworki odkręcać żeby odpowietrzyć pompę ABS'u czy normalnie jak każdy hamulec bez żadnych dodatkowych bajerów? Pozdrawiam,
ps2snake Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 http://lmgtfy.com/?q=wymiana+klock%C3%B3w+a4+b5
Maxcudo Opublikowano 26 Września 2011 Autor Opublikowano 26 Września 2011 http://lmgtfy.com/?q=wymiana+klock%C3%B3w+a4+b5 Fajnie nie powiem, ale mi chodzi o wymianę płynu hamulcowego oraz jego odpowietrzenie, a nie tarcz i klocków.
ps2snake Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 odkrecasz wszystkie sroby odpowietrzajace, spuszczasz plyn, lejesz swiezy, odpowietrzasz uklady typu abs, esp itp nie maja wplywu a wymiane :> ot cala filozofia.
Dev Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 wyciagasz strzykawka caly plyn ze zbiorniczka zalewasz swiezy i odkrecasz kazdy odpowietrznik po kolei i robisz to przy pomocy hamulca noznego grwaitacyjnie to mozna w toalecie pamietaj zeby zbiorniczek byl zawsze pelny polecam plyn Ate Typ200 lub Ate SL6 1litr wystarczy, przepompuj tez sprzeglo
Maxcudo Opublikowano 26 Września 2011 Autor Opublikowano 26 Września 2011 odkrecasz wszystkie sroby odpowietrzajace, spuszczasz plyn, lejesz swiezy, odpowietrzasz uklady typu abs, esp itp nie maja wplywu a wymiane :> ot cala filozofia. Dzieki, właśnie tego chciałem się dowiedzieć, w weekend się biorę :kox:A jakies dot-4 czy cos? Pozdrawiam,
Dev Opublikowano 26 Września 2011 Opublikowano 26 Września 2011 juz Ci napisalem jaki plyn masz kupic
Maxcudo Opublikowano 26 Września 2011 Autor Opublikowano 26 Września 2011 Dobrze, dobrze. Pytam tylko
I r o Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 wyciagasz strzykawka caly plyn ze zbiorniczka zalewasz swiezy i odkrecasz kazdy odpowietrznik po kolei i robisz to przy pomocy hamulca noznego grwaitacyjnie to mozna w toalecie pamietaj zeby zbiorniczek byl zawsze pelny polecam plyn Ate Typ200 lub Ate SL6 1litr wystarczy, przepompuj tez sprzeglo dev napisz mi jeszcze jak to dokładnie zrobić, bo albo cofam się w rozwoju albo pompa do wymiany tzn. chodzi mi czy ma być włączony zapłon, czy zapalony silnik, czy normalnie wszystko pogaszone i czy tradycyjnie prawy tył, lewy tył, prawy przód i lewy przód, czy jakaś inna kolejność no i czy sprzęgło posiada odpowietrznik ?? bo już nie ogarniam tych hamulców, mam cały czas taki "miękki" pedał i idzie w podłogę po chwili
Dev Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 pusc mi sygnał nr masz poniżej nie mam kiedy pisac maili
I r o Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 rozmowa jest droga napisz mi zrozumię
Dev Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 wyciagasz strzykawka caly plyn ze zbiorniczka zalewasz swiezy i odkrecasz kazdy odpowietrznik po kolei i robisz to przy pomocy hamulca noznego grwaitacyjnie to mozna w toalecie pamietaj zeby zbiorniczek byl zawsze pelny polecam plyn Ate Typ200 lub Ate SL6 1litr wystarczy, przepompuj tez sprzeglo dev napisz mi jeszcze jak to dokładnie zrobić, bo albo cofam się w rozwoju albo pompa do wymiany tzn. chodzi mi czy ma być włączony zapłon, czy zapalony silnik, czy normalnie wszystko pogaszone i czy tradycyjnie prawy tył, lewy tył, prawy przód i lewy przód, czy jakaś inna kolejność no i czy sprzęgło posiada odpowietrznik ?? bo już nie ogarniam tych hamulców, mam cały czas taki "miękki" pedał i idzie w podłogę po chwili coś mi sie wydaje ze uszedł Ci płyn z układu a teraz próbujesz go odpowietrzyc :mysli:
I r o Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 nigdy w życiu, wymieniłem płyn na sl6 z pomocą urządzenia wurth, było ok. po sześciu miesiącach wymieniałem klocki z przodu i od tego momentu nie mogę poprawnie odpowietrzyć układu, wymieniając odkręcałem odpowietrzniki, aby cofnąć tłoczek to fakt, ale robiłem to starannie aby nie zassał powietrza, zresztą później i tak odpowietrzałem i co, hamuje ale nie jestem usatysfakcjonowany tym, że pedał po pewnym czasie schodzi do podłogi. rozmawiałem tutaj z jednym mechanikiem i mówił mi, że pompa może czasami nie domagać, ale to tylko wróżenie
Dev Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 ale masz mechanika :polew: :polew: podczas jazdy tez Ci wpada ???? chyba nie dawno klocki zmieniałes ?
I r o Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 ja wiem, ja wiem jeżeli dłużej przetrzymam to zejdzie do końca, np. na krzyżówce a i jak pod pompuje to rośnie, ale siła hamowania znacznie spada przód 6 miesięcy temu tył 2 miesiące temu
Dev Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 zdejmij tylne zaciski wypompuj tłoczek w tylnych zaciskach jakies 2 cm zablokuj go, odkrec odpowietrznik i potrząsająć zaciskiem niech druga osoba pompuje na pewno bedzie powietrze, musisz tak zrobic kilka razy
I r o Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 ok tak właśnie uczynię, tylko mi jeszcze napisz jak odpowietrzać, na zapłonie, zgaszony czy zapalony, czy nie ma to znaczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się