OLIVER Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Witam hi Proszę Szanowne grono znawców o przejrzenie moich logów i napisanie co jest nie tak z moim AFN.. Przepływka -nowa Bosch filtr pow - nowy wężyki podciśnienia - nowe (silikonowe) kol ssący - czysty Turbina - czysta - czyszczona Katalizator ? - nie wiem ale chyba mam jest pucha oryginał ... Logi MB http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58491.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58492.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58493.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58494.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58495.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58496.html Logi BS http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58487.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58488.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58489.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58490.html Logi dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58497.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58498.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58499.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58500.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58501.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58502.html Z góry bardzo dziękuję ... hi
Perzan23 Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Dlaczego on ma w swoim AFN korekcje na 4 cylindrach a ja w swoim mogę sczytać z logu tylko na 3.
goldi Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Jeśli wszystkie wężyki masz po wymieniane to Podmień zawór N75 z N18 bo coś wariuje
Jey_Di Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Jeśli wszystkie wężyki masz po wymieniane to Podmień zawór N75 z N18 bo coś wariuje A turbo na pewno było czyszczone? A jak tak czy dobrze złożone?
OLIVER Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Jeśli wszystkie wężyki masz po wymieniane to Podmień zawór N75 z N18 bo coś wariuje zawory były pod mieniane i żadnej poprawy.... A turbo na pewno było czyszczone? A jak tak czy dobrze złożone? Tak było czyszczone ...osobiście to robiłem wypolerowane że lśniło raczej źle się chyba nie da złożyć turbiny...zresztą widziałem fotki na forum z czyszczenia ...
przemik Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Dlaczego on ma w swoim AFN korekcje na 4 cylindrach a ja w swoim mogę sczytać z logu tylko na 3. Ma nowsze ECU. Da się załozyc zle. Nic nie rob i nic nie podmieniaj... wszystko jest dobrze. Szkoda ze przy czyszczeniu sprezarki nie wywaliles bebechów katalizatora.
OLIVER Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 oto logi z podmienionym zaworem ... W miejscu N75 wstawiony zawór N18 a wężyki od n18 po zaślepiane dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58610.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_58611.html Jak widać dokładnie spada doładowanie przy 3500 obr/m Dzięki Panie kolego "przemik "...muszę w najbliższym czasie zakupić u kol Gruchota zamiennik kata i zobaczymy
anderllh Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 wszystko w normie,ale...kolega dobrze radzi. wywal kata.
Lishoo Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Koledzy nie wszystko jest w normie wygląda to jakby miał założoną nieodpowiednią przepływkę np. z 1.8T, albo corsy czy coś OLIVER podaj numer przepływki jaką założyłeś i zródło pochodzenia, może to jakaś chinska podróba ??
ciahciah Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 igła RSW w nastawniku jest do korekty, potem pewnie będzie trzeba dawkę skorygować zakup przepływki był zbędny.. po wycięciu kata zrób nowe logi
przemik Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 igła RSW w nastawniku jest do korekty, potem pewnie będzie trzeba dawkę skorygować z ktorych fusów to wywróżyłes ?
anderllh Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 0.680V jest w normie. nie ruszać bez potrzeby.
ciahciah Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 przemik kiedy ty zaczniesz kumać to na moim poziomie to fakt, skoro jest w normie szkoda ruszać, no ale musiałem na to zwrócić uwagę bo mam inne normy
przemik Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 przemik kiedy ty zaczniesz kumać to na moim poziomie Nie jest wysoki wiec chyba nie trudno będzie to fakt, skoro jest w normie szkoda ruszać, no ale musiałem na to zwrócić uwagę bo mam inne normy Inne nie znaczy ze dobre. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 przemik kiedy ty zaczniesz kumać to na moim poziomie Nie jest wysoki wiec chyba nie trudno będzie Niech ludzie ocenią
OLIVER Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 Witam Ponownie .... Kat został usunięty...nie odczułem różnicy podczas jazdy a co o tym fachowcy? Oto log.. http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_59047.html
danu44 Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Witam Grupy w logach robimy osobno a nie " zusammen " :gwizdanie: Pozdrawiam :> ps. chyba ze sie myle...
ciahciah Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 faktycznie wycinka kata nie pomogła..jaki zamiennik kupiłeś? czy egr był czyszczony? w jaki sposób był czyszczony kolektor ssący? logi dynamiczne staraj się robić pojedynczo, no i obowiązkowo od 1500obr do 4200obr, a jak byś robił od 1000obr to jeszcze lepiej do 2500obr turbina śpi, jako drugi pod nuż idzie układ sterowania podciśnieniowym, podłącz na krótko podciśnienie od rozgałęźnika przy grodzi bezpośrednio na gruszkę i zrób loga 011 od 1000obr do 2500obr na trzecim biegu, jak widzę odczyty z nowej przepływki(gdzie kupiona...?) to mi to wygląda na jakiś zator w dolocie lub wydechu no ale kolektor czysty i kata brak.., albo dawką jest za mała, możesz mieć też wydarty wirnik turbiny która słabo pompuje, albo map sensor oszukuje, opcji sporo no ale któraś na pewno jest rozwiązaniem by fura zaczęła wgniatać w fotel od 1700obr jak należy
OLIVER Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 Witam ponownie ... A więc Tak .. Panie Damianie... Zamiennik kata kupiłem u Andrzeja Gruchot (polecany na forum ) EGR - był czyszczony i jest czysty i szczelny kolektor ssący czysciłem osobiście - wypalany jest czyściutki przepływka kupiona w Mikołowie - Części samochodowe BOSCH ATE SACHS (dodam ze na poprzedniej starej też cieło podobnie ) a oto logi dzisiejsze... dynamiczne...003,011 http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_59158.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_59159.html dynamiczne 003,011 . z wężykiem na krótko do gruszki turbo... http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_59156.html http://vaglog.rtnet.pl/1stasiek_59157.html Może teraz będzie jaśniej..
przemik Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Wykonaj oddzielnie 011 i 008...
Rekomendowane odpowiedzi