gooryl Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Witam ! gdzieś z tyłu ( od strony ściany grodziowej ) wali mi olejem..tak mi się wydaje raczej nie jest to z pod głowicy bo wody nie ubywa , nie kopci .. w sumie to nawet oleju nie ubywa.. Nie jestem w stanie dojść co to jest bo nie ma tam wogle miejsca, ktoś ma jakieś sugestie ?
lukaseq1 Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 kolego ja juz u mnie dochodzę ze 2 miesiące i dalej jestem w kropce. Mechanik mi gada ze to glowica, ale ja sie z nim nie zgadzam ponieważ, nic po za wyciekiem się nie dzieje. Pompa vacum sucha, weze sprawdzalem i tez wydaje sie byc sucho, uszczelka z pokrywy zaworow nowa i d*pa olej dalej sie pojawia
gooryl Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 u mnie wszystko nosi sie na skrzynie...strasznie wkurzajace !!
Kowal77 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 ja też się nad tym doktoryzowałem, podobno pompa vacum, jeśli a nieszczelność to nic nie pomoże tylko wymiana,ja narazie olałem temat bo mam mały ten wyciek,będe myślał nad wymianą pompy na wiosnę.
Sztomel Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 Koledzy, jak chcecie się dowiedzieć skąd cieknie to fotki tu wklejcie. Najprawdopodobniej będzie to wyciek albo z pompy tandem (paliwa i podciśnienia) albo z uszczelki pokrywy zaworów.
gooryl Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 ciężko zrobić jakieś zdj nie ma tam wogle miejsca..
lukaseq1 Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 umnie to wyglada jak by z korektora
Sztomel Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 No to będzie nadal zgaduj-zgadula :gwizdanie:
osax Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Czy jeżeli jest lekki wyciek paliwa z pompy tandem to można tak jeździć przez jakiś czas dopóki się nie znajdzie jakaś na wymiankę ?
Biszczan Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Dobra to skoro nikt fotki nie chce wrzucić to ja to zrobię bo dziś oglądałem m.im. dolot, ale zauważyłem kilka innych miejsc gdzie jest wyciek, nieszczelność? - czy to jest wąż ciśnieniowy, który wchodzi do vacuum pompy? Chodzi luźno, oraz jak widać jest z oleju. Ten łącznik gumowy który wchodzi do ściany grodziowej, oraz jest połączony z tym wężem też jest luźny. Niestety nie wyczyściłem połączeń dolotu wcześniej i nie wiem czy ten olej to wyciek z łącznika EGR
Sztomel Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Hej i to nazywasz wyciekiem ? Dawid daj fotkę makro bo tam nic nie widać a przy okazji nie wyciągaj węża dolotowego tylko go wsuń tak jak być powinien. Trochę mokry jest wąż podciśnienia idący do serwa ale nie ma powodów do niepokoju. Chcesz widzieć mój silnik od strony turbo ? Baba mi tuje, że jest OK a ja do auta nie włożyłem ani grosza od kilku lat bo zawsze znajduje jakieś inne ważniejsze powody. Mówię jej, że zaraz się silnik rozsypie i będzie jeździć autobusem ale gadaj babie. Dobrze, że mam w zanadrzu trochę lewej kasy i podrasuję tego gada bo inaczej byłaby tragedia... Auto wgląda już z zewnątrz na potrzebę konkretnej reanimacji nie mówiąc już o stanie wewnętrznym ale co tam - jak się kula to jest dobrze. Jestem mechanikiem z zawodu (chodź nie tym od samochodów) ale aż mi się serce kraja jak na to patrzę ale co tam... Żona myśli, że będzie dobrze, owszem ale jak długo ...
spetsnaz Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 zazwyczaj szewc bez butów chodzi pamiętaj.. im dłużej nie grzebiesz przy aucie tym dłużej się ono nie psuje
Biszczan Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Próbowałem zachęcić innych użytkowników do wklejania zdjęć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się