Jaro75 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam. Potrzebuję rady o Was.Jak kupowałem to widziałem że Tubina jest mokrawa przy wężach ale co tam.Ale teraz już nie jest co tam bo na 10 tyś kilometrów zjadł mi 1 litr oleju.To dużo?Nie kopci strasznie ale jak mu wstawię to podymi chociaż co dziwne mi się wydaje nie zawsze.Czy to coś da jeżeli napiszę że ostatnio słyszę że jak zapalę zimnego i stoi pod garażem to zaczynam słyszeć taki lekki gwizd ale jakby z tyłu a nie przy turbinie pod machą.Ogólnie autko się zbiera ładnie ale nie znam się czy przy kończącej się turbinie już nie powinien jechać.Napiszcie co wiecie i pytajcie mnie jeżeli coś Wam po głowie chodzi bo nie chcę pakować kasy w jakieś "tabu" ! Aha,czy nadal turbinę się regeneruje i liczy na to że zrobią dobrze ( kiedyś podobno różnie bywało po naprawie z turbinami) czy może kupowanie innej wchodzi w grę. Z góry dziękuję za informacje. Jarek
tomaszv8 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zdemontuj turbo i daj do dobrego warsztatu - takiego który oceni jej stan i przywróci jej sprawność.
Sleev Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Prawdopodobnie uszczelnienie turbiny. Najpewniej będziesz musiał dać turbo do regeneracji.
krzysiek23 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 gwizd masz z tlumika pochodzi od turbiny a pewnie niemasz kata wiec slyszysz go jak zimny w wydechui,turbio zrob zanim pusci calkiem olej bo koszta beda o niebo wieksze przy remoncie silnika,regen.to 600-700-800zl zalezy gdzie robisz, ja kupilem za 900zl nowa jest duzo ludzi na allegro co sprzedaja trzeba szukac,a co nowe to nowe
Aydaho Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 10 tyś kilometrów zjadł mi 1 litr oleju.To dużo? generalnie to dopuszczalna norma więc tym bym się nie martwił
krzysiek23 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 zalezy co ten olej pochlania czy turbo czy silnik???
Aydaho Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 zalezy co ten olej pochlania czy turbo czy silnik??? też prawda - jak chlapie bokiem i przez turbo to wiadomo ;(
spanky Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 a moze przewod oleju [zasilajacy badz odplywowy] z turbo jest nie dokrecony ....
woj-o Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 1 litr na 10 tysięcy to chyba mało nawet. Norma to jest 1 litr na 1000 km.
krzysiek23 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 nie no panowie 1l na 10000 to moze i nietak duzo ale jest sporo ale 1l na 1000 to :wallbash:za duzo
Tosik Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 Piszesz że masz mokre turbo (rozumiem na zewnątrz) sprawdz najpierw szczelność przewodów olejowych na dojściu i wyjściu turbo tak jak pisał wcześniej kolega spanky. Moim zdaniem jeżeli turbo by puszczało olej to znacznie szybciej by go ubywało niż tylko 1L na 10tyś.
Arek23 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 Witam posiadam od niedawna B5 z silnikiem 1Z i też zaóważyłem wyciek w tym miejscu a olej bierze ale nie wiele, mysle że mocy mu nie brakuje jutro poszukam przecieku
Tosik Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 Może też pocić się na wyjściu intrcooler z turbiny, wtedy trzeba okręcic opasę, dobrze oczyścić rurę i założyć nową opasek i dobrze skręcić i będzie spokój. Oczywiście musisz najpierw zobaczyć skąd dokładnie cieknie czy rury od dolotu czy z przewodów doprowadzających olej do turbo i odprowadzających ale jeśli mówisz że masz mokre turbo to moim zdaniem nie ma innej możliwości, jeśli turbo by puściło na uszczelniaczach w środku to na zewnątrz nie byłoby widać oleju tylko olej poszedłby do intercoolera a p[otem do silnika albo do wydechu.
Klima Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Czy 2mm mniej oleju na bagnecie po 1tys km to duzo?
Tosik Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Miarka na stalce to 1L oleju. czyli tobie ubywa 200ml na 1 tyś. Dużo i nie dużo ale zależy czy masz jakieś wycieki oleju z silnika czy nie masz. Moim zdaniem to nie jest jeszcze taka tragedia i nie ma sensu ładować pieniędzy tylko jeżdzić
Klima Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 z pod filtru oleju mi kapie,nawet nie wiem czy dobrze jest dokręcony
Tosik Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 z pod filtru oleju mi kapie,nawet nie wiem czy dobrze jest dokręcony Podejrzewam że nie z pod filtra ci kapie tylko z pod chłodnicy oleju do której jest wkręcany filtr oleju bo to częsta przepadłość Audiczek ale wystarczy wymienić uszczelkę pod chłodnicą oleju i jest spokój. Usuń ten wyciek i zobacz ile wtedy będzie ci oleju ubywać
zibizz1 Opublikowano 6 Marca 2008 Opublikowano 6 Marca 2008 Ostatnio zauważyłem że coś kapie z mojego silnika. Niby coś od góry więc zacząłem wymieniać uszczelkę pokrywy i zajrzałem sobie do turbiny. Przewód przed turbiną jest w środku mokry od oleju. Nie wiecie może skąd się tam wziął olej? jakoś mógł tam ścieknąć?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się