szpak Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Witam, moja niunia moze i nie ma rewelacyjnego przyspieszenia ale jak jej cos najdzie to strasznie sie zamula i juz prawie w ogóle nie mozna jej rozbujać, przeglądałem juz podobne, turbinka napewno sprawna, filtr powietrza nie był brudny ale jeednak go przeczysciłem i narazie pomogło, moze to przepływomierz? prosze o komentarze. [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 26-01-2007, 09:23 ] Temat dodany do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 no to pomoglo czy nie pomoglo bo juz nie wiem a przeplywka to tez ma takie objawy wiec tez moze byc juz jej koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 narazie pomogło, mowie ze to sie dzieje czasami raz sie dusi a za moment jest dobrze, chyba bede musiał dac dla zdzierców 50zł i podpiąć autko pod VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 nie ma innej mozliwosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 przeplywke mozesz sam sprawdzic organoleptycznie, odepnij wtyczke i przejedz sie, bedziesz mial porownianie jak chodzi z podpieta i odpieta, jak auto bedzie zamulalo tak samo jak czasami to masz odpowiedz do ewentualnej przyczyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 mozliwe ze przepływomierz zdycha .... podepnij Vag'a nie ma co wrózyc z fusów .... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Co do VAGa to poszukaj w okolicy ludzi z interfejsem to ci pomoga sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rav Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Co do VAGa to poszukaj w okolicy ludzi z interfejsem to ci pomoga sprawdzić. a ktoś ma takie urządzonko w Lublinie aby można było sprawdzic autko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Co do VAGa to poszukaj w okolicy ludzi z interfejsem to ci pomoga sprawdzić. a ktoś ma takie urządzonko w Lublinie aby można było sprawdzic autko? napewno kolega o nicku ctv ... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Co do VAGa to poszukaj w okolicy ludzi z interfejsem to ci pomoga sprawdzić. a ktoś ma takie urządzonko w Lublinie aby można było sprawdzic autko? Tak jak Spanky napisał , Vaga ma Alan .Zgadaj się z nim to Ci autko sprawdzi dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Witam serdecznie, podpiołem wkońcu autko pod VAG'a no i mam chyba przyczyne zniknięcia mocy. Pojawił się taki błąd 110113-jest to różnica cisnienia w kolektorze ssącym???. Ziom powiedział ze to chyba przepływomierz i ze ma taką przepływke bosha za 350zł, ale powiedział tez ze mozna wstawic inną od silnika 110cio konnego i moja bedzie mieała więcej mocy. Czy to prawda? I powiedział że, za 800 zł moze przerobic moje 75koni na 110 i nic nie będzie szkodzic nawet jak mam 120tys km przejechane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 110113 - nie mogę znaleźć takie błędu.... P1103 MAF Sensor In Range But Higher Than Expected taki masz na myśli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 nie posiadam zbyt dużej wiedzy w tym zakresie ale wydaje mi się to absurdalne, żeby przyrosła ci od tego moc. Nawet gdyby inna przepływka waliła więcej powietrza to potrzebujesz większych wtrysków i coś z wydechem zrobić. Przepływka sama nic nie da, nie będziesz miał więcej niż 75 koni przez to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 110113 - nie mogę znaleźć takie błędu....P1103 MAF Sensor In Range But Higher Than Expected taki masz na myśli ? własnie nie wiem, ten ziom mnie wkur.... bo szybko kompa odłączył i nie zdążyłem zobaczyć, ale tak powiedział ze to taki błąd 110 na 113 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Przepływomierz w AFF jest taki sam jak w AFN: 028 906 461 No nie mogę dojść, co za błąd mógłby to być. Jak zapłaciłeś, to możesz się domagać numeru (wraz z opisem, ale dokładny numer wystarczy). Ja bym nie kupował LMM od jakiegoś 'zioma' LMM = przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Przepływomierz w AFF jest taki sam jak w AFN: 028 906 461 nie koniecznie ja mam AFN i u mnie LMM ma nr 074906461 tylko że to się chyba zmieniło na przełomie 1997/1998 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zmien lepiej mechanika. :diabelek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Przepływomierz w AFF jest taki sam jak w AFN: 028 906 461 nie koniecznie ja mam AFN i u mnie LMM ma nr 074906461 tylko że to się chyba zmieniło na przełomie 1997/1998 Być może to regenerowany, widzę cene połowę mniejszą od cen dla tych co podałem. Jeszcze poszukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpak Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 przepływke juz zamówiłem, taką samą jak mam u siebie, czyli bosh 0 281 002 216 za 320zł, i powiedzcie czy jak mam 120tys km przebiegu i zwięsze moc na 110 koni to czy to bedzie szkodzic dla silnika? bo gosc powiedział ze takie cos robi za 800zł, (cena nawet spoko) i ze to nie szkodzi i nic sie nie bedzie psuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 szpak, przy tym silniku uzyskac samym softem przyrost an poziomie 110 koni to nie bardzo. Niby wszystko jest to samo co w IZ ale wtryski sa slabsze, a moze i pompa tez. Ale niech sie wypowiedza Cico maja wieksza wiedze na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi