xmtx Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Witam Od jakiegoś czasu słyszę spory świst mniej więcej od 2000 obrotów i przy dłuższej jeździe powyżej 2500 obrotów włącza się tryb awaryjny. Próbowałem zrobić logi ale na automacie nie wychodziło mi za dobrze poza tym ciągły tryb awaryjny się włączał. Więc zacząłem szukać dziury. Pierwszy wężyk jaki wyciągałem to wężyk z zaworu recyrkulacji spalin i okazało się że w środku (w wężyku) jest mała śrubka która całkowicie blokowała przepływ... Nie mam pojęcia skąd się tam wzięła. trochę się namęczyłem bo była 2 cm od końcówki ale ją wyciągałem. teraz moje pytanie w którą stronę szukać dalej? Pozdrawiam
Zeppelin Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 jeśli słyszysz świst od 2 tyś to pewnie słyszysz turbo bo ona właśnie wstaje od 1800 rpm a jeśli przy 2,5 tyś wpada w tryb serwisowy to do sprawdzenia przepływomierz---> logi ewentualnie możesz go zdemontować i powietrzem przedmuchać wszystkie węże podciśnienia czy nie ma dziur/przetarć turbo do sprawdzenia, możliwe że masz zapieczone kierownice lub po prostu turbo już dokańcza swego zywota no i możesz sprawdzić czy nie ma luzów na wirniku i czy sztanga dobrze działa
aju Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 to wężyk z zaworu recyrkulacji spalin i okazało się że w środku (w wężyku) jest mała śrubka która całkowicie blokowała przepływ... Nie mam pojęcia skąd się tam wzięła. ktoś przed Tobą celowo ją tam umieścił aby nie pracował ten zawór
dante0018 Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 ktoś poprostu "zaślepił" EGR, a tak poza tym to poszukaj dziury w dolocie
Musashi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 sprawdz cisnienie ladowania grupa 011. zapewne pekla gumowa rura dolotu, i ten swist to uciekajace powietrze. prawidlowo szukales dziury, tylko wezyk nieco grubszy musisz sprawdzic
xmtx Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Z Vagiem mam chwilowe kłopoty tzn z laptopem... Czy tą śrubkę mam tam zostawić czy lepiej żeby jej tam nie było? Czyli które węże mam przejrzeć?
Musashi Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 gumowe, od turbiny do rury poprzecznej w pasie przednim i od rury do IC, z IC do plastikowej rury dolotu, i na koniec z rury plastikowej do EGR.
xmtx Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Czyli ta śrubka ma sobie tam być? Czy lepiej nie? - Zastanawiam się czy w takim razie wkładać ją spowrotem...
tomgra Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 to zależy od tego czy chcesz EGR czy nie.... poczytaj zdecydujesz..
xmtx Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Znalazłem :> od rury do IC brakowało obejmy... znalazłem nową, skręciłem i wszystko gra brak świstu i brak trybu awaryjnego Dzikuje za pomoc i pozdrawiam:)
LORD DIABLO Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 lepiej zaloz ta srubke :gwizdanie:
xmtx Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Założyłem ale wolałbym jakoś inaczej "zaślepić" EGR
LORD DIABLO Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Sa takie specjalne blaszki wyciete na wymiar.Na allegro mozna kupic za pare zlotych
chris.lkr Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Sa takie specjalne blaszki wyciete na wymiar.Na allegro mozna kupic za pare zlotych albo zrobić je samemu, bo to żadna filozofia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się