Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Świst powyżyej 2000 obrotów tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu słyszę spory świst mniej więcej od 2000 obrotów i przy dłuższej jeździe powyżej 2500 obrotów włącza się tryb awaryjny.

Próbowałem zrobić logi ale na automacie nie wychodziło mi za dobrze poza tym ciągły tryb awaryjny się włączał. Więc zacząłem szukać dziury. Pierwszy wężyk jaki wyciągałem to wężyk z zaworu recyrkulacji spalin i okazało się że w środku (w wężyku) jest mała śrubka która całkowicie blokowała przepływ... Nie mam pojęcia skąd się tam wzięła. trochę się namęczyłem bo była 2 cm od końcówki ale ją wyciągałem. teraz moje pytanie w którą stronę szukać dalej?

Pozdrawiam

Opublikowano

jeśli słyszysz świst od 2 tyś to pewnie słyszysz turbo bo ona właśnie wstaje od 1800 rpm a jeśli przy 2,5 tyś wpada w tryb serwisowy to do sprawdzenia

przepływomierz---> logi ewentualnie możesz go zdemontować i powietrzem przedmuchać

wszystkie węże podciśnienia czy nie ma dziur/przetarć

turbo do sprawdzenia, możliwe że masz zapieczone kierownice lub po prostu turbo już dokańcza swego zywota

no i możesz sprawdzić czy nie ma luzów na wirniku i czy sztanga dobrze działa

Opublikowano
to wężyk z zaworu recyrkulacji spalin i okazało się że w środku (w wężyku) jest mała śrubka która całkowicie blokowała przepływ... Nie mam pojęcia skąd się tam wzięła.

ktoś przed Tobą celowo ją tam umieścił aby nie pracował ten zawór :hi:

Opublikowano

ktoś poprostu "zaślepił" EGR, a tak poza tym to poszukaj dziury w dolocie

Opublikowano

sprawdz cisnienie ladowania grupa 011.

zapewne pekla gumowa rura dolotu, i ten swist to uciekajace powietrze.

prawidlowo szukales dziury, tylko wezyk nieco grubszy musisz sprawdzic :decayed:

Opublikowano

Z Vagiem mam chwilowe kłopoty tzn z laptopem...

Czy tą śrubkę mam tam zostawić czy lepiej żeby jej tam nie było?

Czyli które węże mam przejrzeć?

Opublikowano

gumowe, od turbiny do rury poprzecznej w pasie przednim i od rury do IC, z IC do plastikowej rury dolotu, i na koniec z rury plastikowej do EGR.

Opublikowano

Czyli ta śrubka ma sobie tam być? Czy lepiej nie? - Zastanawiam się czy w takim razie wkładać ją spowrotem...

Opublikowano

Znalazłem :> od rury do IC brakowało obejmy... znalazłem nową, skręciłem i wszystko gra brak świstu i brak trybu awaryjnego :)

Dzikuje za pomoc i pozdrawiam:)

Opublikowano

lepiej zaloz ta srubke :gwizdanie:

Opublikowano

Sa takie specjalne blaszki wyciete na wymiar.Na allegro mozna kupic za pare zlotych :)

Opublikowano

Sa takie specjalne blaszki wyciete na wymiar.Na allegro mozna kupic za pare zlotych :)

albo zrobić je samemu, bo to żadna filozofia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...