kolec Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 witam wszystkich mam problem z hamulcami to znaczy ze wspomaganiem jest słabe gdzie zawsze miałem żylety na początku myślałem że klocki są kiepskie i się kończą po jakimś czasie zmieniłem wszystkie klocki i tarcze z tyłu brembo i klocki textara a z przodu feroodo i klocki też ferodo płyn zmieniony no poprawiło się. na jakiś czas dałem sobie spokuj ale jak wsiadłem w brata vento to jego auto hamuje za***iście i pedał ma taki mięki nie trzeba wkładać siły w hamowanie . uszczelniłem cały układ vacum ciągnie w końcu szwagier wpadł na pomysł żeby sprawdzić szczelność serwo włożyliśmy wężyk tam gdzie jest uszczelka na grodzi i dmuchnęłem powietrze i nagle usłyszeliśmy syczenie gdzieś z serwo teraz pytanie czy jak dmuchnę tam powietrze to powinno być szczelnie i nie słychać uciekającego powietrza czy może się wydostawać, wydaje nam się że nie powinno być szczelne . mehanik mi sprawdzał szczelność niby okej ale wydaje mi sie że sprawdził tylko vacum bo nie podłączył się do tego zielonego grzybka tylko obok do wężyka i chyba sprawdził od vacum do zaworka a od zaworka do samego serwa chyba nie . pomocy z góry dziękuje
Maxcudo Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 A może po prostu masz hamulec zapowietrzony, jak płyn wymieniałeś? Odpowietrz każde koło po kolei i zobacz efekt.
Diablo Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Jeśli pedał lekko się wciska i nie chcmuje to albo powietrze, albo przypaliłeś klocki i się ślizgają.
kolec Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 hamulce odpowietrzałem już pare razy klocki i tarcze ok tylko jakby wspomagania nie było twardy jest pedał kiedyś dotknęłem hamulec i już reakcja była a teraz trzeba dusić i jest twardy wymienię pompę vacum może już nie daje rady . rano wyciągałem wężyk od serwa i syczało więc serwo jest chyba dobre wymienię vacum i zobaczę .
Dev Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 1Z ma lipne hamulce same w sobie Nie bylo sytuacji gdzie plyn Ci uszedl z ukladu?
kolec Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 kiedyś zmieniałem uszczelki w tłoczkach chamulcowych .niewiem czy to może być problem bo przecież odpowietrzałem potem chamulce i dalej nic nie pomaga zmieniłem teraz pompę vacum i może troszkę lepiej ale rewelacji nie ma jeszcze raz odpowietrze . ale niewiem jak sprawdzić szczelność serwa ostatnio w piołem wężyk do tego króćca na ścianie grodziowej i jak dmuchałem tam powietrze to słychać że tam gdzieś przy serwie syczy i nie wiem czy tak może być a nie mam gdzie tego spradzić niewiem czy serwo musi być szczelne w obie strony .
Dev Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Zmieniales z tylu cz yz przodu?
kolec Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 z tyłu i z przodu ale z tyłun nie wszyskie tylko te na tłoczku tam od spodu nie tłoczki mi nie ciekną są suche ja porostu nie mam wspomagania to znaczy troche jest ale jest słabe mechanicy też nic nie wiedzą najchętniej to by mi wszystko wymienili tak to ja też potrafię .
Dev Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 chlopie, wiesz co to jest interpunkcja ? Jezeli zmieniales uszczelnienia w tylnych zaciskach i tym samym wyciagales tloczek to masz w nich powietrze. To jest przyczyna kiepskich hamulcow, a wspomaganie latwo sprawdzic, wypnij przewod z serwa i sie przejedz ale ostroznie na bocznej drodze, gdzie nie ma ruchu.
kolec Opublikowano 24 Października 2011 Autor Opublikowano 24 Października 2011 dobra to co trzeba zrobić żeby tam powietrza nie było bo bo chamulce były odpowietrzane nawet przez taką maszynkę specjalną do chamulców . nikt nie jest mi wstanie pomóc . przecież jak kupóją nowe zaciski to tam też płynu nie ma albo jak zmieniają uszczelki bo mają wycieki składają i jest ok. a wspomaganie sprawdzę tak jak mówisz . dzięki że mi pomagasz
Dev Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 tylne zaciski odpowietrza sie w reku a nie na jarzmie a robi sie to tak: wypompowujesz tloczek jakies 1.5cm i blokujesz potrzasasz energicznie zaciskiem, odpowietrznik caly czas u gory noga na hamu.lec i odkrecasz odpowietrznik i tak kilka razy
kolec Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 dobra dzięki zrobię jak piszesz zobaczymy co będzie ale dopiero w sobotę bo w tygodniu nie dam rady napiszę jak zrobię .dzięki [br]Dopisany: 24 Październik 2011, 19:43_________________________________________________witam jestem po odpowietrzaniu zrobiłem tak jak kolega pisał odkręciłem zacisk i powiem że nic nie pomogło a powietrza nie było już nie mam siły może pompę abs trzeba odpowietrzyć kiedyś próbowałem ze szwagrem ale niby komp się nie łączył nie wiem co robić pomocy.
Dev Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 tej pompy nie odpowietrzysz vagiem trzeba odpowietrzac do skutku
kolec Opublikowano 30 Października 2011 Autor Opublikowano 30 Października 2011 jak to do skutku gdzieś kiedyś pisał jeden koleś że przewody przy pompie popuszczał i tak swoją odpowietrzył tylko też nie wiem czy te dwa u góry czy te cztery z boku [br]Dopisany: 29 Październik 2011, 20:09_________________________________________________odpowietrzałem przewody przy pompie abs ale nie pomogło nie wiem co robić dalej narazie tak zostawię , wychodzi na to że trzeba po kolei wymieniać wszystkie ważniejsze podzespoły układu hamulcowego jak serwo pompka przy serwie . chyba że jest tak zapowietrzony ten układ hamulcowy u nas niema specjalisty żeby się tym zajął tylko by kasowali i potem mówili że jest zrobione i tak ma być .może się za jakiś czas za to znowu wezmę . a może ktoś w poznaniu jest naprawdę dobry i ma pojęcie o hamulcach oraz sprzęt to prosił bym o kontakt . Z góry dziękuje i koledze też dziękuje że starał mi się pomóc .
przemciotorun Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 napisze w skrócie: w moim przypadku: zapchane odplywy od wody z podszybia, woda stojaca na podszybiu, coraz slabszy hamulec po ok roku praktycznie hamulec nadajacy sie do zwalniania, przy rozpedzonym aucie i wcisnieciu hamulca na maxa nawet abs nie zlapal.... oczywiscie wymienione klocki/tarcze/wezyki/plyn/wszystko odpowietrzone.... co sie okazalo zardzewiało serwo w sierodku, po wymianie wszystko wrocilo do normy.... [br]Dopisany: 30 Październik 2011, 17:27_________________________________________________
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się