ba$ior Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 Witam, Posiadam seryjne zawieszenie Audi s-line, ktore jest niższe od wersji standardowej o 30mm. Chce zainstalowac Sprezyny Eibah Pro Kit, ktore sa dedykowane pod seryjne amorki S-line i rowniez obnizaja auto o 30 mm. http://pages.ebay.de/help/confidence/name-userid-email.html Czy ktos z Was stosowal ten KIT ?? Dorwałem gości z AudiZine, ktory zamontowal ten KIT i napisal, ze auto jest obnizone o 1,5 mm nizej niz na zawieszeniu S-line. Niby KIT obniza o 30 mm wiec nie wiem co jest grane ??
boberek Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 po co to ruszać Eibach pro kit to zawieszenie tak jak seria jest to sprezyna liniowa a nie progrezywna uwazam ze szkoda twoich pieniędzy na to
ba$ior Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 po co to ruszać Eibach pro kit to zawieszenie tak jak seria jest to sprezyna liniowa a nie progrezywna uwazam ze szkoda twoich pieniędzy na to Masz racje jezeli to jest to samo co sprezyny S-line :th: W takim razie co polecasz do seryjnych amorow S-line, jakis inny zestaw ?? Eibah ma jeszcze zestaw Sportline, ktory obniza o 50 mm ale to juz za niskie loty jak dla mnie a moze ??. http://cgi.ebay.de/EIBACH-Sportline-Tieferlegungsfedern-Audi-A4-8E-45-35_W0QQitemZ320221298758QQihZ011QQcategoryZ44144QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem A sprezyny H&R ale nie chcem miec "dechy" Mysle jeszcze o stabilizatorze tylnim od S4/RS4, ktory chlopaki montuja w B7 i twierdza ze auto nie "bujaka" sie tak bardzo. Ktos z was instalowal taki anty-roll Kit ??
boberek Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 ja szczerze nic bym nie ruszał masz -30 to niech tak zostanie bo kazda inna sprezyna moze sie okazac ze bedzie inaczej stał a nie koniecznie nizej sport line eibacha to straszna kupa miekka strasznie i napewno nie obniza -50 bo miałem jaki zestaw w clio i była kupa straszna HR dobry ale twardy i jak kupisz - 30 to nie bedzie róznicy tylko sprezyna bedzie inaczej pracowała i komfort sie pogorszy napewno bedzie sie jezdził strasznie nie przyjemnie najlepiej do regulacji to gwint ale to juz naprawde jest twarde miałem gwint w clio w golfie MK 4 i no fajnie to wyglada do jazdy idzie sie przyzwyczaić ale to jest bez sensu zostaw tak jak jest i bedzie to najlepsze rozwiazanie Sprezyny robi wiele firm ale to nie bedzie to co potrzeba FK, KW, HR, KAW, SUPER SPORT, EIBACH, BILSTEIN, i jeszcze by sie ich troche znalazło tylko po co ruszac cos co wyglada dobrze jak ci sie za bardzo buja zmien sobie amorki na zółte KONI z regulacja twardosci albo BILSTEINA B6 na grubym tłoku i takie zestawienie z zeryjnymi Sline bedzi enajlepsze
Patrox Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Wczoraj widziałem audi na spręzynach H&R i powiem wam że jest niższe od s line. Sam właśnie zastanawiam się nad takim setupem. Prześwit w nadkolach się zmniejszył a od zderzaka do ziemi jest jeszcze miejsce.
Flyer Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ...bo s-line to raczej 20mm w dol, a nie 30mm jak twierdzi sporo osob.
poziek Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 ...bo s-line to raczej 20mm w dol, a nie 30mm jak twierdzi sporo osob. dokładnie
ba$ior Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2008 ...bo s-line to raczej 20mm w dol, a nie 30mm jak twierdzi sporo osob. dokładnie To czemu producent deklaruje (w katalogach, cennikach itp) 30 mm w zawiasie S-line ??
Flyer Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Hmm... w takim razie moze byc to i "-30" - nie mierzylismy . Chodzilo mi o to, ze Audi oferuje 2 rozne "sportfahrwerk" - i auta na nich stoja tak samo... mimo, ze sporo osob twierdzi, ze sa to -20/-30. Pytanie tylko z czego wynikaja roznice w takim zawiasach (-30) miedzy roznymi producentami?
Wąski Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 A stabilizator polecam mam i sobie chwalę nie duże koszta .Mam s-line i 18 koła i z tyłu do rantu mam 64,5 cm A u Ciebie jak to wygląda co prawda mam b6 ale powinno być tak samo
ykk Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 To co: 1BE = 1BV (tyle ze sztywniejsze) ?
Flyer Opublikowano 5 Sierpnia 2008 Opublikowano 5 Sierpnia 2008 1BE to nizsze sprezyny + komfortowe amory 1BV to nizsze sprezyny + sportowe sztywne amory
Patrox Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Potwierdzam że autko za zawieszeniu od Eibach przy pakiecie sline siada jeszcze o 1,5 cm. Mój znajomy założył w zeszłym tygodniu i dokładnie 1,6cm zmniejszył się prześwit.
ba$ior Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Potwierdzam że autko za zawieszeniu od Eibach przy pakiecie sline siada jeszcze o 1,5 cm. Mój znajomy założył w zeszłym tygodniu i dokładnie 1,6cm zmniejszył się prześwit. O to dobra wiadomość. Potwierdzają się więc moje przypuszczenia. Warto zainstalować ten kicik ale pewnie będzie bardzo twardo...
bulk_1986 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 ba$ior - jak bedziesz sprzedawal swoja zawieche to ja wciagam
maki Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Koledzy naprawdęjest róznica jak się założy stabilizator od RS4
Wąski Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Koledzy naprawdęjest róznica jak się założy stabilizator od RS4 zakładaj różnica jest wielka
Patrox Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Potwierdzam że autko za zawieszeniu od Eibach przy pakiecie sline siada jeszcze o 1,5 cm. Mój znajomy założył w zeszłym tygodniu i dokładnie 1,6cm zmniejszył się prześwit. O to dobra wiadomość. Potwierdzają się więc moje przypuszczenia. Warto zainstalować ten kicik ale pewnie będzie bardzo twardo... Na allegro jest firma bodajże z Gdańska i ten kit kosztuje coś koło 630zł.
mysiapysia Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 ja kiedyś zainstalowałem eibachy w innej marce (lanosie) bo standardy bardzo bujały na zakrętach to po założeniu, autko siadło tak jak piszecie niżej o 15 od zakładanego -30, niemniej prowadziło się wyśmienicie po płaskich drogach. Na wrocławski street się nadawało tak sobie, choć pamiętam jazdę do Warszawy i tak mnie wytelepało, że żołądek się odzywał. Niemniej fajnie czuć było każdą nierówność i lekkie bujanie. TYLKO ZROBIŁEM WIELKI BŁĄD montując bilsteiny b4. Tego typu amory się do niższych sprężyn nie nadają!!!!!!!!!!!!!!!!! Było miło przez 2-4 tygodnie. potem lekka lipa. studzienki i te sprawy. Tłukło mi do końca amorami. Jeżeli już to tylko B8. nie posłuchałem rad (i szkoda mi było kasy) lecz tylko takie amorki lub koni (lub inne krótkie) i byłoby super. Także polecam taki zestawik z krótszymi springami. Swój zestaw sprowadziłem przez allegro z Bielska Białej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się