matyss___ Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 witam...przedstawiam wam swoje oczko w głowie.... kupiłem ja 28 Sierpnia 2006 roku od tamtej pory w tym samochodzie wymieniłem prawie wszystko...najdrobniejsze mankamenty, Opel Astra Gsi 2.0 16V DOHC 110KW [150 ps] Rok Produkcji 1993 Benzyna 98 Silnik C20XE zalane olejem półsyntetycznym mobil 2000 10w40 Głowica Ks 700 Motronic 2.8 na Dis-ie w lutym 2009 roku kapitalka silnika....( pierścienie, popychacze.panewki,uszczelki itd...) Kable NGK Świece NGK Sonda lambda NGK pod maska polerka + niklowanie Silnik został zaopatrzony w wydech firmy Lexmaul ( kolektor ssący , wydechowy , środkowy i końcowy) całożć ładnie połączona rurka o srednicy 55mm Układ hamulcowy nowe przewody miedziane płyn Dot 4 zaciski Ate tarcze Brembo Max klonco ferodo Zawieszenie i układ jezdny nowe tulejki nowe sworznie , końcówki drazków, tylne piasty astra jest postawiona na amortyzatotach koni (żółte) z regulacja twardości.....do tego sprezynki firmy H&R Felgi z przodu 15stki szerokie na 7 cali z oponami Bf Goodrich Profiler G 195/50/15 Felgi z tyłu 16stki z duuuzym rantem szerokie na 9 cali..... z oponami Bf Goodrich Profiler 215/40 ZR 16 wszystko oczywiście wypolerowane własnoręcznie Oświetlenie : Lampy tylnie Irmsher Czarne Lampy przednie Soczewkowe Angel Eyes Licznik podświetlony indigo + diody na desceKierownica raid 32cm Okleina typu Hartman skórzane mieszki seryjne fotele kubełkowe Granie JVC + Głośniki Blaupunkt ( wyrosłem juz z łupania ale tuba i wzmachol w garażu leżą i czekaja w razie czego ) Karoseria Grill rieger ospojlerowanie seryjne Gsi Listwy boczne od angielskiej vectry Gsi siłowniki inxx klapy przedniej zderzaki orginalne żaden chłam z laminatu halogeny hella 30 września została zrobiona kapitalka blacharki oto filmik oto kilka fotek z przebiegu kapitalki matyss1 - YouTube klocki tył ferodo tulejki tylnej belki febi szczeki na tył ferodo no i w końcu wspawałem czujnik w puszke i zrobiłem w miare normalny dolot... zmiana lamp z chromu na czarne.... zimowe oponki GoodYear Eagle Ultra Grip GW-3 195/50/R15 idalne na zime jak dla mnie rozwiazałem wkońcu problem ocierajacych z tyłu 9 calowych felg...kupiłem nowiutkie 7.5 cala załozyłem na to oponki 215/40/ZR16 i przy okazji wsadziłem niebieskie sprezynki H&R i siadło auto niesamowicie i tych felg juz nie zamierzam polerować..:
Miszka82 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 nieźle się narobiłeś fajne autko
Gość -makaveli- Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 dobra bryka pewnie na światłach niejeden się zgarbił
matyss___ Opublikowano 9 Października 2011 Autor Opublikowano 9 Października 2011 niepozorne z pazurem;P mam do tego auta jeszcze ostre wałki, lekki wał, lekkie koło zamachowe, śruby i panewki ARp ale....kupiłem a4;P no i chyba zestaw sprzedam i zainwestuje coś w audice poniewaz tutaj jest wystarczajaca moc do jazdy a zeby to wszystko wsadzic i wystroic to trzeba sporo kasy....najwazniejsze ze licznik zamyka bez problemów wiec po co modzic ;P 243km/h i odcina zapłon
turdzi Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Fajna przedliftowa GSka ( o wiele ladniejsza niz po lifcie ) to ostatnie prawdziwe GTI ktore bylo w stanie zawstydzic nie jedno duzo mocniejsze auto , marzenie nie jednego i kiedys tez tez moje Teraz to juz prawie youngtimer i fajnie ze sa ludize ktorzy potrafia zadbac o takie auta PS.Duzy plus za usuniecie siateksa z grila
adrianus Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 tak, jak napisal turdzi, jedno z ostatnich prawdziwych GTI, super ze wyremontowales, dbaj teraz tylko, aby ponownie rudy szkód nie narobil i ciesz sie jazda:) tylko mam prosbe, usun ta naklejke z klapki od paliwa:) sam kiedys mialem renault 19 1,8 16V 140km, tez super autko, z niejednym gsi'kiem sie scigalem i szly rowno, ale niestety rudy zrobil w niej jeszcze wieksze szkody, niz u Ciebie,a juz mialem a4'ke i nie starczylo kasy na remont, musialem sprzedac za grosze...:/ gratki auta, ciesz sie i dbaj:)
matyss___ Opublikowano 10 Października 2011 Autor Opublikowano 10 Października 2011 no już 2 lata minie za miesiac od remontu i rudy narazie sie nie pojawił ...ale jedna zime juz przestał w garazu..w tym roku też bedzie stał po to kupiłem A4 bo szkoda mi na zime tego auta;P...od kad go mam wymieniłem praktycznie wszystko....nigdy nie czekałem aż coś sie zepsuje a awarii praktycznie nie było po za małymi drobiazgami....no a 60 Tyś juz przejechałem
duffy Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 fajna, przed a4 mialem dwie gsi i gsi16v extra autka, cały czas zastanawiam sie nad kupnem trzeciej jako dodatkowego auta i wyremoontowaniu, gratulacje, na mnie robi wrażenie
slimaczek89rz Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 gratuluje autka w przyszłym roku planuję powrót do poprzedniego auta czyli do kadetta ale właśnie z c20xe, będzie to drugie autko i będzie to auto tylko i wyłaćznie na niedziele, ogrom pracy z Tobą, to się chwali.. audi jest super ale stary opel ma swój specyficzny klimat tak trzymaj
matyss___ Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 dzieki za opinie....5 lat inwestowania i wkonczy widac jakies efekty;P miałem kiedyś kadeta ale został rozbity przez ojca...kadety sa fajne po za tymi deskami trzeszczacymi w środku...kup lepiej astre i odpicuj..wiecej ciekawych gratów mozna dostac;P..
sewek Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 ładny okaz,plus za lexa .szkoda ,że głowica nie costcasta ale też nie 400-tka bezawaryjności
matyss___ Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 sewek głowica ks700 ale z okresu gdzie była równie wytrzymała co cossiego czyli pierwsze wypusty c20xe juz na mortoniku 2.8 na disie odnosnie coscasta miałem an rezerwe ale sprzedałem ponieważ moja po kapitalce juz prawie 3 lata i jest ok..jak sie nie katuje na ziimnym i nie przegrzewa to bedzie chulała...poprostu trzeba uważać na te głowice jak na turbiny itd..;P[br]Dopisany: 23 Październik 2011, 14:11_________________________________________________dzisiaj przyszedł rarytasik ...mianowicie Walker końcowy...troszke go podczyszcze podpicuje i bedę montował do Auta [br]Dopisany: 28 Październik 2011, 20:22_________________________________________________wydech zamontowany i jak teraz wygląda nie lepiej??? (końcówki narazie wyszlifowane i będą malowane na czarno niebawem) i tył auta zakonserwowany własnorecznie pędzlem...reszta bedzie konserwowana w miare wolnego czasu..pzdr przed po a teraz konserwa;P
WIŚNIA Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 moja koleżanka ma 2.0gsi jakąś bardzo rzadką wersje z kompresorem 180km :evil: też się zbiera jak cholera [br]Dopisany: 10 Listopad 2011, 12:34_________________________________________________tyle że balacha do d*py,sypie się
pitman Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Szkoda że nie zostawiłeś jej w oryginale.Moim zdaniem zdecydowanie lepiej by się prezentowała.
matyss___ Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Opublikowano 10 Listopada 2011 pitman hmm..od orginału rózni sie jedynie felgami, listwy boczne (od poliftowych astr po 96 roku), lampy, no a grill ori tylko lekki mod..to z zewnatrz a w środku fotele , licznik indigo...reszta orginały i rarytasy
pitman Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Sugerowałem się początkowymi zdjęciami.Nie zauważyłem że już nie ma tego grilla i lamp które psuły cały przód. Z nowym grillem i lampami jest tak jak powinno być Jedynie felgi mogły by być ori
Nelson Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Trzeba naprawdę kochać auto, aby włożyć tyle pracy w odnowienie rdzawej Astry. Szacunek dla Ciebie kolego, sam jestem fanem Opli, lecz nie ich blachy
Pulpit Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 może taki projekt docelowy ? http://www.sadistic.pl/stara-astra-vt89543.htm?highlight=astra
matyss___ Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 dzieki panowie za noty... Pulpit no dobra jest .....ale ja nie nie zamierzam narazie modzic silnika ... dzisiaj zakonserwowałem tylne nadkola ....okazało sie ze po dwóch latach stan ich oceniam na bdobry....od strony baku wygladało to tak i 2 zdjecia obu juz zakonserwowanych stron...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się