probi101 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Tak jak w temacie co o tym sądzicie. link poniżej: http://allegro.pl/vw-audi-a4-1-9-tdi-130-km-awx-moc-160-km-gwar-i1869060909.html
Piotrek98igo Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 dzien dobry pier**la..."auto frunie" moze 2 bary psikala nic innego jak zwykla hybryda.moze jego stara ledwo co ladowala. do tego kolejna pier**la,ze przy brd potrzeba zmian...
Stichy Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Nie wiem - moze sie myle ale czytalem u nas na forum ze garrett nie robi czesci zamiennych do turbinek
rob555 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Turbina jak dobrze zlozona ma sens. Ale 200KM to wiesz...czasem ciezko na BRD uzyskac a na takiej hybrydzie 180KM i basta... Dupke ma mala pewnie tylko kompresor od ARL wsadzony. Jak mialbym pakowac seryjna czy taka...wolalbym taka. Ale w tej cenie masz BRD...wiec... A tak pozatym to moc nie bierze sie z samego powietrza (to by bylo cudowne) . Chciazbys wsadził turbo ze SCANI albo czołgu -dopuki nie dlubniesz programu mocowo moze max pare % przyrosnac (jesli w ogole).
Buba Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Sorki za OT ale popraw ostatnie słowo bo razi w oczy
probi101 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 To widzę bezsensu pakować się taki wynalazek.. Cały czas myślę o BRD ale bez fmica to się z celem mija.
MAGIC87 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Cały czas myślę o BRD ale bez fmica to się z celem mija. mysli ja tam miałem ze 3 miesiace niewystrojone z BRD i bez FMIC. Koles z auckji szuka naiwnego...dał 2100... za taka kase mozna miec CAHA z załozeniem
daniels Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 To widzę bezsensu pakować się taki wynalazek.. Cały czas myślę o BRD ale bez fmica to się z celem mija. dokładnie jak zrobić to kompleksowo
żołnierz Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Ja mam hybrydę turbo AWX w obudowie AFN (bo właśnie taki mam silnik) i latam bez programu bo na razie kasy brak. Po wymianie turbo nie zauważyłem jakiś większych przyrostów jedyna zmiana to taka że wydaje mi się jak by później wstawała ale, nie dostaje tak szybko zadyszki przy wyższych obrotach jak oryginalna. Tak jak ktoś już wspomniał trzeba podlać paliwem bo z samego powietrza moc się nie bierze. Taką hybrydę zrobią prawie w każdym warsztacie gdzie regenerują turbo i to za mniejsze pieniądze. Gość z aukcji nie dość że ma bujną fantazję to jeszcze chce na tym zarobić.
vauxhall95 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 auto fruwalo,w porownaniu z seryjna.poprawa 30% hahaha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się