bartek213 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam wracalem dzis sobie do domku i spotakało mnie cos straszego w jednej chwili moja niunia przestała jechac zaczeła kopcic na szaro i wogule nie przyspieszała. Dodam ze autko mam od niedawna i jedyne co mnie troszeczke martwiło to dziwny gwizd swist ktory dobiegal z pod maski malał gdy mocno dodawałem gazu a nasilał sie gdy odpuszałem z gazu badz gdy autko jechało ma przyklad z górki. Po powrocie do domu i podpieciu vaga wyskoczyły 3 błedy: 00542 ten juz wiem ze jest od wtrysku z kabelkiem i czeka mnie kosztowna wymiana 00575 1375 z logami ciezka sprawa niestety ratujcie napiszcie od czego mam jutro z rana zaczac by moja niunia znowu jechała
Sleev Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Prawdopodobnie czeka Cię regeneracja turbo Uszczelniacze pewnie poszły i ssie olej. Preawdź ile masz oleju żebyś silnika niue zatarł...
bartek213 Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 zdażyłem juz sciagnac jeden przewod od inter kolera i jest sucho pozatym zrobilem 50 km i w róze wydechowej tez nie ma oleju pozatym gdyby bylo tak zle i olej by wyciagala to kopcil by bardziej na siwo lub biało a on tak na szaro jak by ropy nie przepalał pozatym dodam ze kopcenia nie jest bardzo intensywne na wolnych wogule nie kopci dopiero zaczyna po 2000 tys obrotow i to tez tak nie zbym mocno. Predzej wcale nie kopcił
sokolnh Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 00575 - za duże ciśnienie turbiny i przełączył sie w tryb awaryjny
bartek213 Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 tylko gdy wejde w bloki danych w vagu i dojde to turbiny to pokazjue ze doldaowanie jest za małe. gdy dodaje gazu to ciśnienie prawie wcale nie rosnie
krzysiek23 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 poszukaj nieszczelnosci noze gdzies lewe powietrze ssie
bartek213 Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 Jutro od tego zaczne. Moze ktos ma jeszcze jakies rady?
sokolnh Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 tylko gdy wejde w bloki danych w vagu i dojde to turbiny to pokazjue ze doldaowanie jest za małe. gdy dodaje gazu to ciśnienie prawie wcale nie rosnie jezeli robisz logi w trybie awaryjnym to logiczne ze cisnienie bedzie za małe na bank jesli pojawił ci sie ten bład 00575 i słyszałes syk turbiny masz/miałes przeładownie
bartek213 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 tylko ze ten blad dało sie skasowac. Gdy jednak go skasowałem nie pojawil sie na razie ale siły jak nie bylo tak nie ma. Syk tez zginoł morze n 75 sie wysypało gdzie go szukac w AKE
krzysiek23 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 zrob pelne logi to wyjasni sie wiele bo tak mozesz wymienic pol osprzetu i nic sie niezmieni,DIAGNOSTYKA VAG
tomaszv8 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 "00575 - podciśnienie w kolektorze ssącym, różnica regulacji przekroczona w dół lub w górę." Przyczyną przekroczenia wartości w dół może być zawór N75, uszkodzona turbosprężarka, nieszczelność w przewodach dolotowych. Sprawdź dokładnie cały układ od turbo do kol. ssącego. W/g mnie skoro stało się to nagle to masz dziurę na dolocie. Możliwe jest uszkodzenie turbiny - ale tego bym nie obstawiał.
bartek213 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 moze ktos mi powie jak sparwdzic n 75. cały czas siedZe w garazu i sprawdzam nieszczelnosci na razie nic nie znalazlem sciagnolem gume z przewodu metalowego idacego przy głowicy łaczacego turbine i pierwsza chłodnice jest lekko wilgotny w środku od oleju moim zdanie nie ma go tam zbyt duzo wiec raczej wykluczam uszkodzenie turbiny [br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 11:06 _________________________________________________ niestety Turbo padło, teraz trzeba znalesc przyczyne czemu przy przebiegu 140000tys i nie zuzywaniu predzej oleju odrazu ni z gruszki ni z pietruszki padło ((((
adamooo Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 140tysi to już sporo na turbo..w nowych autach padają...wymieniaj na mocniejszą i będzie a nieszczelność sprawdza sie przy pomocy ciśnienia a nie na oko..
letallec Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Jak szaro-biały dym, to rzuca olej na katalizator. Sprawdz uszczelnienia od goracej strony, co bedzie sie wiazac z odkreceniem paru zapieczonych srub
krzysiek23 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 jedyna rada wez sie za turbo,chyba ze masz turbiaza w okolicy niech zerknie,powinnien wiedziec jak to bedzie problem z turbo
bartek213 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 tylko ze tak uszkodzonego wirnika to jescze w zyciu nie widzialem jest tak luzny ze polowa lopatek pourywala sie w zetknieciu z obudowa szok no i jeszcze przy okazji okazalo sie ze chydrałlika do roboty na szczescie wałki jeszcza sa ok na paru krzywkach sa minimalne slady zurzycia ale mysle ze jak wymienie krzywki i popychacze to bedzie dobrze szok jest załamany a auto brałem od niemca z domu ksiażka serwisowa do konca ostatnim przeglad przy 130000 tys wszystko robione w serwisie audi masakra Orientuje sie moze ktos ile nowe turbo bo mojego chyba nie da sie naprawic a uzywka to nie wiadomo co sie kupi
krzysiek23 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 przegladaj allegro zdazaja sie okazyjnie,pogadaj z naszymi klubowymi tunerami moze zalatwia cosik taniej,bo napewno maja dojscia ktora strona ssaca czy wydech w turbinie???
bartek213 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 chyba wiecej nie ma bo sprwdzałem w serwisie w niemczech i niby tyle naprawde ma ja jestem zalamany jaki jest koszt hydrałliki samej bez regeneracji walków ? wiem ze sporo o tym na forum ale jakos nie moge znalesc. W poniedzailek jak rozbiore walki do konca to porobie zdjecia krzywki i popychacze sa tak zuzyte ze jedna krzywka spdła z popychacza ;(
tomaszv8 Opublikowano 1 Marca 2008 Opublikowano 1 Marca 2008 Coś mnie to turbo nie przekonuje, ciekaw jestem finału. może coś się dostało do układu podczas jakiejś naprawy. Niedawno wymieniałem turbo, chciałem sprawdzić jak zawalony jest katalizator a tam znalazłem resztki wirnika i nakrętkę. Sprawdź wszystko nim założysz następną - również układ olejowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się