McGiver Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Tak to wygląda seria na sofcie ALIENA BEX v2.0, jutro jade na strojonko :evil: :evil: to najsłabszy z 3 pomiarów, najlepszy był 205KM/272Nm jak dmuchawę czołową ustawiliśmy na bogato :decayed: peak 0,7 bara; dalej 0,6 do odcinki.
cougarr2 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 kolego ile cie to kosztowało ??
McGiver Opublikowano 15 Października 2011 Autor Opublikowano 15 Października 2011 kolego ile cie to kosztowało ?? ale CO mnie kosztowało? to jest najczystsza seria BEX tylko nie z softem fabrycznym a z ALIENA dla tego silnika. Jedyne co jest zmienione z oryginałem to hybryda :evil: K03S++, na poprzednim sofcie w peaku ładowała do 1,65bara :evil: :evil: także znaj jej mozliwości a jutro jade to wreszcie wystroić jak trzeba
cougarr2 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 nie doczytałem sam sie zastanawiam nad softem gdzieś w podlaskim i dlatego pytałem
McGiver Opublikowano 15 Października 2011 Autor Opublikowano 15 Października 2011 to w ile celujesz? 95% wydatku seryjnych wtrysków w peaku boost, peak 1,2 bar; dalej 1,0bar będę kombinował, jakby co mam ukitrane wtryski 420/560ccm stawiam na jakieś 235KM/320Nm na pewno. Jakby co wykresik zapodam. Docelowo dla mnie wystarczy 270-280KM/370-380Nm, tyle co oettinger robi na ostatnim seryjnym upgradzie. Nie chce przekroczyć 400Nm bo szkoda mi układu napędowego i korb, a ja nie robię tego do wyścigów, tylko dla zabaw zimowych :decayed: :decayed: i żeby na trasie za długo się nie zastanawiać do wyprzedzania :> Generalnie mam już wydech od S4, FMIC czołowy zewnetrzny chyba pójdzie w miejsce seryjnych dwóch, TIP + 3"przepływka z przekonstruowanym dolotem i chłodzeniem turbiny, myśle jeszcze nad wałkami od ADRa.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 00:34_________________________________________________ nie doczytałem sam sie zastanawiam nad softem gdzieś w podlaskim i dlatego pytałem Ja takie rzeczy daje tylko dwóm osobom do robienia, albo dla Zaprzala albo Damiana Jurczaka, ale jest tego sporo więcej, wybór należy do ciebie.
domjenick Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 FMIC czołowy zewnetrzny chyba pójdzie w miejsce seryjnych dwóch, myśle jeszcze nad wałkami od ADRa. jeśli jakiś malutki FMIC-to szkoda zachodu,bo dwa seryjne dobrze chłodzą co do wałków-inwestycja opłacalna, jeśli wałki i robocizna jest za free,bo efekt w aucie z takim turbo i przy takiej mocy-mały, ale próbuj tu masz zrzuty, jaka temperatura występuje na DSIC http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=94372.msg1740202#msg1740202
McGiver Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 FMIC czołowy zewnetrzny chyba pójdzie w miejsce seryjnych dwóch, myśle jeszcze nad wałkami od ADRa. jeśli jakiś malutki FMIC-to szkoda zachodu,bo dwa seryjne dobrze chłodzą co do wałków-inwestycja opłacalna, jeśli wałki i robocizna jest za free,bo efekt w aucie z takim turbo i przy takiej mocy-mały, ale próbuj tu masz zrzuty, jaka temperatura występuje na DSIC http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=94372.msg1740202#msg1740202 mi chodzi o taki FMIC jak Ozzz ma w swoim monstrum B5 :> :> :> :>
MAGIC87 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 http://fmic.pl/product.php?id_product=91 takie cos bys upchnał
McGiver Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 http://fmic.pl/product.php?id_product=91 takie cos bys upchnał mi się ten podoba :decayed: :decayed: http://fmic.pl/product.php?id_product=10
grzes1150 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 http://fmic.pl/product.php?id_product=91 takie cos bys upchnał Dziwny ni to boczny ni czołowy. [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 13:39_________________________________________________albo: http://carphotos.cardomain.com/ride_images/3/2843/901/32105450005_large.jpg
McGiver Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 No to po elektromodach, 4x softa korygowaliśmy :kox: :kox: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: no ale to teraz ZAPIER........!!! :decayed: to co miałem wczesniej na IV mam teraz na VI :> Genararnie ile mocy i momentu nie wiem, ale sporo :evil: ale i są pewne ograniczenia jak się okazało ( więc nie hamowalismy). Wtryski 061 przy 1,0 bara kończą się przy 5400 obr/min na III, na V 5200 obr/min. Peak teraz idzie do 1,4 bara, ale to jest do dostrojenia, tak więc narazie jest ustawione od 5000 obr/min 0,8 bara ale i tak około 6000 zrzuca awaryjnie boosta do 0,5 bara bo paliwka za mało. Tak więc w tygodniu zakładam wtryski 420ccm i wtedy bedzie wiadomo czy pompka paliwa też nie wyrabia a czy tylko wtryski a wtedy tylko przekalibrowanie wtrysków w sofcie i 1,0 bara pod odcinke. Jak bedzie wszystko cacy jade na hamownie :evil: A tak poza tematem: czy zaciski tylne od S4 B6 wejdą na oryginalna alufelge 16" :mysli:
domjenick Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 czy zaciski tylne od S4 B6 wejdą na oryginalna alufelge 16" a jaka tam jest tarcza?
McGiver Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 czy zaciski tylne od S4 B6 wejdą na oryginalna alufelge 16" a jaka tam jest tarcza? 300mm wentylowana; z przodu załozyłem sobie hamulce od a6 c6 2009 rok 3,0TDi 321/30mm wiercone i wchodzą na styk w 16", musiałem poodrywać przyklejane odważniki żeby obrócić kołem
Dev Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 jak wchodzą 320mmm to i 300mm Ci spokojnie wejdzie :tongue4: ale musisz przejsc na 345mm bo podczas hamowania w zakrecie będą cyrki z ESP
McGiver Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 jak wchodzą 320mmm to i 300mm Ci spokojnie wejdzie :tongue4: ale musisz przejsc na 345mm bo podczas hamowania w zakrecie będą cyrki z ESP No własnie nie wiem czy wejdzie, bo konstrukcja tylnego zacisku jest sporo szersza od przedniego i to mnie zastanawia jak mi ten tył wejdzie od S4 na 16" to ja sobie przód zestaw letni założę od A8 385/36mm na zacisku dwutłoczkowym bo ja i tak mam 18" letnie a pompe z serwem od S4 będę wsadzał napewno
Dev Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 "...no włanie nie wiem czy wejdzie..." :polew: :polew: to po co zadajesz takie pytania ????? i nie pisz głupot, przedni zacisk jest szerszy od tylnego, nie odwrotnie
McGiver Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 "...no włanie nie wiem czy wejdzie..." :polew: :polew: to po co zadajesz takie pytania ????? i nie pisz głupot, przedni zacisk jest szerszy od tylnego, nie odwrotnie No to inaczej. S4 jest na 17" minimum, bo przód jest 345mm a tył 300mm. W S3 8L z tyłu jest 256mm wentylowana i tam wchodzi 16" minimum bo konstrukcja zacisku na mniej nie pozwala, 300mm to jest 44mm więcej niż 256mm, daje to nam 22mm na stronę czyli prawie 1". Więc dlatego pytam się kogoś kto jest tego pewny a nie przypuszcza czy to będzie pasować. Mnie interesuje odległość od zewnętrznej krawędzi tarczy do maksymalnej krawędzi obrysu zacisku od S4, bo coś mi się zdaje, że 16" to ja na to nie wsadzę. Adesso capito tutto?????? Tematu z hamulcami koniec!!!! to nie ten dział i zapytanie było przy okazji.
Jarol Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 a pompe z serwem od S4 A to pompa hamulcowa od S4 B6 jest wydajniejsz?? Bo mi się wydaje że jest taka sama
Dev Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 wiec napisz post w ym dziale co trzeba to dostaniesz odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się