Dev Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 teraz będe zajety tym: :naughty: http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/drugi-tor-sen-tylna-os-284268/
gregor10 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Dokladnie jak sie wie co ruszyć to wynik można osiągnąć ciekawy. Kluczem jest wykonanie pewnych modów aby silnik dobrze się napełniał Wałek ssacy od adr-a ustawiony na znaki czy na zero in da vag ?
wampir Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Co sie stało, że juz nie sprzedajesz? Jak wyszła ostatecznie moc i co z tymi logami?
McGiver Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Co sie stało, że juz nie sprzedajesz? Jak wyszła ostatecznie moc i co z tymi logami? HEHE, zrobiłem ogledziny na rynku i doszedłem do wniosku ze nic lepszego nie kupie, a wynik wyszedł jaki wyszedł to wogóle morda sie cieszy teraz własnie wrócilismy z kalibracji wtrysków i znowu bedzie trzeba patrzec czy błedów nie wywala kolejnych. Jak Będzie git to zrobimy korekcje AFRu i zobaczymy co wypluje wtedy. Jak bedzie git bedziem boosta lekko podnosic tak do 0,8bara i zobaczymy czy turbina nie odfrunie bo według flowmapa te turbo i tak już idzie poza mapą
McGiver Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2013 0,8bar przy jakich obrotach??? odkąd wstanie do samego końca bedziem kombinować; ja nie wiem czy ty zauważyłeś ale tam na wykresie jest taka cienka zielona linia i skala obok z wartościa ciśnienia doladowania, tam jest 0,6bara i peak lekki przy zapętlaniu na górze i na dole przy wstawaniu do 0,65bara takze przy 0,8 bara i skorygowaniu AFRu 5000obr/min do odcinki do 12,0-11,8 stawiam lekkie 260KM, tylko te turbo chyba odfrunie, bo to nie są dla niej przepływy
wampir Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 No to coś nas tutaj robisz w konia mowiąc, że to seria bo ja nie widziałem jeszcze na serii takich wyników Chyba, ze ta drobna modyfikacja to jakies hybrydowe turbo. Jaki jest bezpieczny poziom dmuchania w k03s?
McGiver Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 No to coś nas tutaj robisz w konia mowiąc, że to seria bo ja nie widziałem jeszcze na serii takich wyników Chyba, ze ta drobna modyfikacja to jakies hybrydowe turbo.Jaki jest bezpieczny poziom dmuchania w k03s? nie ma czegos takiego jak bezpieczne dmuchanie i ten mod jest tego najlepszym przykładem, bardziej chodzi i przepływy a nie cisnienia. Ja na 0,6bara mam lepsze przepływy niz nie jeden tutaj na 1,0bara i dopiero jesli masz flowmape do danej turbiny to mozesz cokolwiek gdybac, bo ja sie o swoja boje juz przy tych 0,6bara i max co mam zamiar robic to 0,8 bara i to jeśli nie urwie wirnika albo powykreca łopatek koła kompresji w druga strone. Mnie ciekawi co to wyjdzie po samej korekcji AFRu na tej serii jak się go wkreci do odcinki.
wampir Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Chcesz mi powiedzieć, ze Twój tuner zna magiczny sposób na zrobienie lepszego przepływu na k03s, o którym nikt inny w PL nie wie bo jakos nie widziałem takich wynikow nigdzie...?
McGiver Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Chcesz mi powiedzieć, ze Twój tuner zna magiczny sposób na zrobienie lepszego przepływu na k03s, o którym nikt inny w PL nie wie bo jakos nie widziałem takich wynikow nigdzie...? Nie mój tuner, tylko ja znalazłem, a jak nie widziałeś to juz widzisz teraz , i nie tylko K03S ale też K03 też powinna zadziałać na tym modzie, nie wiem jak K04? Jak Zaprzal znajdzie moze troche czasu dzisiaj, to ten AFR dostroimy i zobaczymy co tam sie bedzie dziać do odcinki, bo powyzej 5700-5800 strasznie juz przelany i wypadaja zapłony, zresztą widac AFR na wykresie.
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Na k04 bedzie to samo co na k03s No moze ze pińć kuni wiecej Cto za tajemnica ?
wampir Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Jarek buduje napiecie w swoim temacie Albo zalozyl się z kims, ze stuknie mu 20stron Po to jest chyba forum żeby się dzielic informacjami Nie daj się prosić :*
pioteros Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 mysle ze w turbinie cos zamienil wirniki od innych turbawek
gregor10 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Tak jak Roman_tyk piszę tylko dolot ew ssakk od adra odpowiednio ustawiony, no ale to już Mcgiver się wypowie. Kluczem do mocy nie jest boost a napełnianie. Kto potrafi zmusić silnik do tego żeby się napełniał ten ma 'łatwą' drogę do szmocy.
McGiver Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Chłopaki jak bede pewny wyniku na 10000000% a nie tylko na 99% to uchyle rąbka tajemnicy , powiem wam tylko że wszystko przez to że na trackday-u w Poznaniu pogadałem z nie wiem kto to był, że w tym silniku są strasznie zjebane przepływy, no i se pomyślałem co pieprzy ten gosciu??????? 3 zawory ssące 2 wydechy technologia ze ścigantów przecie. Posiedziałem kilka nocek na rbracing-rsr, policzyłem kilka wzorów, przepływów, kanałów, zjawisk macha itp itd i nagle mi wyszło, ze albo VAG specjalnie to spierd...... albo to jest jedna wielka pomyłka. Potem sie skminiłem czemu przeszli z głowicami na wąski kanał, bo ten silnik z odpowiednio zaprogramowanym fazatorem w wersji wolnossącej podejrzewam ze dzieki zjawisku rezonansu zaworowego mógł robić naprawde dobre wyniki nawet jak na wolnossaka z niutem prawie poziomym. Dlaczego BEX ma boosta 0,6bara i generuje 190KM a dajmy na to AWT na 0,9-1,0bar robi tyle samo m/w???????? To jest jak z kobietą: nie namawiaj, tylko zachęcaj; nie poganiaj, tylko zaproś jeśli coś ma stawiać opór nieswiadome że go stawia, niech lepiej świadomie tego nie robi. Panowie: W FIZYCE NIE MA CUDÓW!!!!!! ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ---------- panowie, 1,0bar boost, reszta na zdjeciu. Jakim cudem??????????? po obejrzeniu głowicy, kanałów, kolektora dolotowego skminiłem o co chyba chodzi
Dev Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 juz kilka lat temu na streetracingu był jakis gośc który opisywał te silniki ale od strony matematyczno-fizycznej forumowi tuningowi wyjadacze uznali go za nawiedzonego barana który bierze te wszystkie wnioski z sufitu i gość podziekował za rozmowę, muszę tego poszukać
McGiver Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Jeśli ten wykres jest w miare prawdziwy,a sądzę że tak, to moja K03S idzie już po granicy chokeline albo i za nią, i strach tam cokolwiek boosta podnosić.
pioteros Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 czyli wszystko to kwestia synchronizacji walka ssącego/wydechowego? w silnikach ze zwykłym napinaczem tez da rade pomodzic w tym kierunku? czy zmienne fazy tez maja na to wplyw ---------- Post dopisany 01-09-2013 at 00:48 ---------- Poprzedni post napisany 31-08-2013 at 22:50 ---------- rozmiar /dlugosc kolektora tez ma znaczenie chyba... ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się