Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

jak chcesz, ja w sumie tylko chcialem zmierzyc czasy w porownaniu do serii AJL, bo jestem ciekaw czy moment ma poprawiony wiec byl pomysl zeby pogonic auto na obydwu sterach na trojce od powiedzmy 60-130km/h - a tak to mi nie jest poki co potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak go Tomek ogarnie to Ci go odesle, obczaisz co i jak i jak bedziesz chciał to mi go wyslesz

na te chcwile nie mam zadnego auta żeby go podmienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na czyim aucie robili logi ?

Kłaku ma na 5 wtyczkach, chyba że na Włodiego jułesie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem tego nie chwalil sie :) grunt ze jezdzi w naszych zabytkach a to duze ulatwienie, bez lutowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to Menda, nic mi nie dzwonił

widocznie stwierdzili ze bieda i nie zawracali mi d....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaaaaaaaa własnie..... jak tam moja ruina ?

bo już zapomniałem że w ogóle ją mam :facepalm:

bedzie jeżdzić, na razie faze hybrydy łan stejdż chce jeszcze wiekszy zrobić w wersji P&P i chyba sie uda :D

qrna 80% małolatów z osiedla juz sie mnie pytało czy ona do sprzedania :) jak powiedziałem że to ma 400KM i ponad 500Nm to fotki se cykali przy niej :)

Jak nie do sprzedania to przyjadą w nocy i sami wezmą, za free :grin:

Dev, a z tego mojego rupiecia coś będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro dam znac, tez mnie to juz wqurwia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miało być dziś strojonko, ale niestety aura wakacyjna nie sprzyjała :/ FFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKK!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mówiąc najprościej, fizyki nie oszukasz :/ jest miło, o wiele milej niż było, ale będzie może jeszcze milej :) narazie zrobiony 1bar bez peaka, WG seryjny niestety nie daje już rady na tym żeliwie, makabrycznie ciasno na takie przepływy :/ jedyne co zostaje jeszcze do zmodzenia w takim wypadku to szlifowany wirnik k04-015 + roztoczenie muszli i utwardzić gruche na jakies 0,6bara, albo kolektor z zewnetrznym WG? Kolor kolektora, muszli i wydechu wściekły czerwony po butowaniu, EGT za muszlą max 750stopni czyli jest elegancko. Świeczki do wymiany na mocniejsze, bo zapłony kapke cofa. Wieczorem dalsze mody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie K04-015 ma większy wirnik po stronie gorącej. Z tego samego powodu też Scrollproduct roztacza gorącą stronę i wkłada jeszcze większy wirnik a Frankenturbo F21 ma jeszcze większy wirnik po stronie gorącej i na dodatek HiFlow kolektor wydechowy bo z gówna bata nie ukręcisz. EGT bardzo rosnie. Nie "przepchniesz" przez gorącą strone takiej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mówiąc najprościej, fizyki nie oszukasz :/ jest miło, o wiele milej niż było, ale będzie może jeszcze milej :) narazie zrobiony 1bar bez peaka, WG seryjny niestety nie daje już rady na tym żeliwie, makabrycznie ciasno na takie przepływy :/ jedyne co zostaje jeszcze do zmodzenia w takim wypadku to szlifowany wirnik k04-015 + roztoczenie muszli i utwardzić gruche na jakies 0,6bara, albo kolektor z zewnetrznym WG? Kolor kolektora, muszli i wydechu wściekły czerwony po butowaniu, EGT za muszlą max 750stopni czyli jest elegancko. Świeczki do wymiany na mocniejsze, bo zapłony kapke cofa. Wieczorem dalsze mody :)

No to jaki tam przepływ pokazało przy 1 barze i tym rozmiarze wirnika.. ? :) jakich swieczek chcesz uzyć ? masz jakies kreski albo loga ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jaki tam przepływ pokazało przy 1 barze i tym rozmiarze wirnika.. ? :) jakich swieczek chcesz uzyć ? masz jakies kreski albo loga ? :)

zaraz pojade zrobie jakiegos loga :) bo szczerze to sam nie wiem co tam sie dzieje :) ale jedzie miło :) w sumie Paweł powiedział że tam jeszcze nie skończone, bo trzeba dopracowac mape na dole i zobaczyc co tam z zapłonami teraz sie dzieje; swieczki F5DPOR już założone

---------- Post dopisany 04-07-2014 at 01:42 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 23:14 ----------

nocne hasanie po obwodnicy :) pierwszy na szybko VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

drugi: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM standardowo pod standardową górke z II od toczenia do IV do odcinki : 0.90-28.83. Do poprawy napewno zakres 2000-3000 bo tam paliwo rozjechane bo kabaret był z sondą, włączyć fazator bedzie trzeba na bombie, i zajrzec do gruchy bo ta juz za mocno przechodzona chyba i trza od BEXa bedzie pewno załozyc :/ i nie wypisywać mi że tamto a sramto źle czy niedobrze, bo to jest hybryda na seryjnym wirniku nie szlifowanym i muszli, a zrobione w sposób który ja nazywam " nie dla rzeńików" :) dopracowanie tego tak mechanicznie jak i programowo to jest grubsza zabawa. Obecny wynik i tak mnie zadowala, a jak jeszcze sie da wypompować z tego to wogóle bedzie luksus. Na mocy wogóle mi nie zależy wiekszej bo i tak budziki zamyka, ale popracujemy z Pawłem nad elastycznością i wstawaniem, ale to już jak wsadze wirnik K04-015 szlifowany na 12stopni i WG mocniejszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

215 g/s przy dobrym zapłonie w zupełności wystarcza do zabawy jak dla mnie :) to że turbo słabo wstaje to chyba wada TINPa.. mam racje ?

Musisz popracować nad większą d*pą z tego co pisałeś I powinien być miut ;) podobaja mi się Twoje czasy wtrysku, jakie wtryski ? jakbys kiedyś latał zrob jeszcze loga 3+20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawne k03s też tyle powinno napompować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawne k03s też tyle powinno napompować.

chyba przy 5000RPM jak dowalisz na maxa boostu i na spadku tyle wydmucha, a potem na ryj poleci :) i po tygodniu łożysko oporowe przestanie istniec :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek, zgłosi sie do Ciebie Pioteros, wyslesz mu prosze turbo z mojego złoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

215 g/s przy dobrym zapłonie w zupełności wystarcza do zabawy jak dla mnie :) to że turbo słabo wstaje to chyba wada TIMPa.. mam racje ?

Musisz popracować nad większą d*pą z tego co pisałeś I powinien być miut ;) podobaja mi się Twoje czasy wtrysku, jakie wtryski ? jakbys kiedyś latał zrob jeszcze loga 3+20

TINP bez przeprogramowania fazatora wstaje gorzej, ale jak fazator sie włączy to powinno być majonez, druga sprawa Paweł mówił że tam jeszcze zakres 2000-3000 do dopracowania bo tam ponoć kapke za ubogo. A wtryski mam od prosiaka Cayenny 4,5 turbo 440ccm/3bar.

---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 23:01 ----------

Jarek, zgłosi sie do Ciebie Pioteros, wyslesz mu prosze turbo z mojego złoma.

bedzie jak mówisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...