Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mniut ze szmalcem :kox: :kox: :kox:

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Mniut ze szmalcem :kox: :kox: :kox:

Devciu, trening czyni miszcza :) widzisz jakie ładne spawiki zaczęły mi juz wychodzić :)

Opublikowano

Pamiętaj aby przy kazdym zakonczeniu spawu przez 2 sekundy delikatnie trzymac spust.

Gaz powoduje zamkniecie konca spawu, nie robi sie dziur.

Opublikowano

Pamiętaj aby przy kazdym zakonczeniu spawu przez 2 sekundy delikatnie trzymac spust.

Gaz powoduje zamkniecie konca spawu, nie robi sie dziur.

wiem o tym, tylko zauwazyłem jak ostatnio coś spawałem, że jak sie pulsem spawa to najlepiej konczyc spaw na podtrzymaniu a nie na przetopie i wtedy o wiele ładniejsze jest zakonczenie przetopu. A u mnie czas studzenia automatycznie TIG dopiera do pradu przetopu i nie ma możliwosci regulacji.

Opublikowano

przyjedz w wakacje do mnie na zakład to sie dokształcisz :grin:

Opublikowano (edytowane)

bedzie motssssss :D


Geremi - jaki tam teraz kolektor wydechowy siedzi ? ten z fotem pod t25 z dziura na zewnętrznego west coast gate'a ?

Edytowane przez gregor10
Opublikowano (edytowane)

bedzie motssssss :D

Geremi - jaki tam teraz kolektor wydechowy siedzi ? ten z fotem pod t25 z dziura na zewnętrznego west coast gate'a ?

A dzie Gregdziu :) w sumie był plan załatania go poxiliną, ale to nie dyzel to spłynie, więc zasilił swoją objetościa kontener z napisem ZŁOM :D ale identyczny nowy załozony, po uprzedniej przeróbce i adaptacji, bo skośnookie to kapke przesadzili z nadlewami :)

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

Lubie to !

Czekam na krechy, coś czuję że tym razem będzie ciekawe w tej kwestii :D

Opublikowano

ja też czekam, będzie grubo...na tyle ze cos nie wytrzyma albo sprzegło albo paliwa braknie 300+ do osiagniecia

Opublikowano (edytowane)

HEHE chłopaki, na dziś strojonka koniec, mozna powiedzieć że wszystko trza było robic od poczatku. Przepływka, wtryski, boost. Na dziś wieczór poprzestaliśmy ma dograniu jakimkolwiek przepływów i wtrysków, boost jest na 1,0bar zrobiony. Wstaje to jak K03SS i przepływy na poziomie 200g/s z plusem już są :banan: . Do sprawdzenia mam gruszkę WG bo chyba ma gdzies delikatne przycięcie, albo trzeba kapke ją dopiąć.

ja też czekam, będzie grubo...na tyle ze cos nie wytrzyma albo sprzegło albo paliwa braknie 300+ do osiagniecia

roman pompa 040 jest już onboard, co by wahy nie zbrakło, także sprzegło nastepne słabe ogniwo :)

Jedno jest pewne, potencjał to tam jest na 300+ bez problemu na 6 żeliwie, setup jest naprawde bardzo miły i perfekt nadaje sie do typowego dejlikara :) dolot jak subaru spuszcza DVka Volvoska, wydeszek praca mega przyjemna i nie męcząca :) na dniach troche go dopompujemy to zapodam może jakieś logi jak bedzie juz czym sie chwalić.

Edytowane przez McGiver
Opublikowano (edytowane)

Jak k03s powiadasz?

Czyli ma 1.11 bara przy 2320 obr/min jak moja k03s ? ;)

Kibicuje i czekam na wykres!!!

Edytowane przez wampir
Opublikowano (edytowane)

Jak k03s powiadasz?

Czyli ma 1.11 bara przy 2320 obr/min jak moja k03s ? ;)

Kibicuje i czekam na wykres!!!

HEHE no bez przesady już :) na niezlanym dole i nie ruszanym nastawniku 1,0 bara ma chyba w okolicach 2800 o ile pamietam, zresztą zaraz skocze w miasto to może jakiego logusa zrobie bo po graty lece. :D

No i jak to zwykle bywa Paweł miał racje że coś nie tak :D WG do regulacji, bo za słabo napiąłem jednak :/ trza bedzie ze dwa obroty podkręcic gada jak wystygnie i ramie ustawić inaczej, ale teraz już z manometrem :decayed:http://vaglog.pl/log_189524.html

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

tłusto :D

Opublikowano (edytowane)

To sa logi na luźnym WG czy po napięciu? Bo widać, ze wstaje to dopiero ok 3300obr/min

Jestem ciekawy co to będzie po finalnym strojeniu, pewnie grubo ;)

Edytowane przez wampir
Opublikowano (edytowane)

To sa logi na luźnym WG czy po napięciu? Bo widać, ze wstaje to dopiero ok 3300obr/min

Jestem ciekawy co to będzie po finalnym strojeniu, pewnie grubo ;)

wastegate już przerobiony i kapke dopiety na 0,3bara, fazator nie ruszany jeszcze. Postroimy zobaczymy ile to przepcha i jak bedzie wstawać :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Panowie :decayed: popatrzcie na date :kox: dla wszystkich cierpliwców i szałaputów :drinks:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 lata, 5 godzin i 3 minuty :)

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

Never ending story :)

Opublikowano

Powiem tylko tyle :) 1,7bara to juz męski boost :decayed::decayed::decayed: ale kapke za bogaty na serie :kox::kox: gruszka kynkła nieoczekiwanie i nadmuchao że łohohohooooo :kwasny::kwasny: jest już przerobiona i zmodyfikowana na 0,5 bara :banan::banan::banan::banan::banan: i tak w okolice 1,3 bara po całości bedzie robione, żeby LPG sie nie zbuntowało za bardzo. I co dziwne sprzegło przeżyło :D

Opublikowano

poka loga Mister ;)

Opublikowano

poka loga Mister ;)

mam zakaz od Pawła pokazywania jakichkolwiek logów dopóki nie skończy roboty :decayed: troche teraz pojechałem polatać, to tak na szybko co zobaczyłem bez kompa to 1,0 bar jest około 2750-2800. Z tą różnicą że boost zmęrzniał :D jak nie puścisz gazu i narasta prawie pionowo chyba :kox::kox::kox:, 2,0bary+ raczej bez problemu by na spoolu nabiło :)

Opublikowano

timpa wywaliles?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...