McGiver Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 a pokręcił trochie śrubkuf co by wartko sia zawijał
McGiver Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 Wczoraj wieczorkiem była mała ścinka Focus II ST w stanie prawie kolekcjonerskim 50-250 wyszedł do przodu tylko o długość, i to zaczynał odchodzić dopiero powyżej 210, myślałem że polegne o wiele wiele bardziej. Troche inne przełożenia skrzynia ma napewno, 3-4-5-6 ma krótsze odrobine. Jestem totalnie usatysfakcjonowany że moja mućka jednak czasem pokazuje bycze rogi
McGiver Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Właśnie się skleiłem że on mnie wziął tylko dlatego że na winklu prawym pakowałem się na wpiętej akurat V a on leciał po wewnętrznej i za***iście ściął go, a dystans został do końca taki sam. czyli FWD 2,5turbo 230KM+ niecałe 1400kg = Quattro 1,8turbo 300KM+ około 1680kg tak mniej więcej. Nie jest źle Weź się z nim jeszcze raz na mokrym my lecieliśmy z lotki od 50 to raczej nie byłoby różnicy, oprócz tego winkla Silniczek wrócił do serii, ale nie do końca takiej pełnej na pokładzie wylądowała nówka sztuka hybra 2080H i DPek od Bizon Garage. O seryjny sofcik jak zwykle zadbał mistrza Zaprzalski z turbodiesel.pl. Głowica na seryjnej juz uszczelce, kolektor wydechowy ori portowany siedzi, swieczki z 2,0tsi. W sumie nie moge doczekac sie szoku jaki mnie czeka po przesiadce na diaboliczno-demoniczną serie Edytowane 31 Marca 2015 przez McGiver
Imhotet Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 jednak 2080H ? a tak sie zapierałeś... soft zostanie seria ? nie naciagnałes klienta na reaznko odrazu ?
McGiver Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 jednak 2080H ? a tak sie zapierałeś... soft zostanie seria ? nie naciagnałes klienta na reaznko odrazu ? Narazie bedzie seria, niech własciciel sie przyzwyczai do i tak 200KM+ bo jego 105KM obecna, według jego to jedzie jak szalone i żeby sie nie zdziwił Dlatego doszedłem do wniosku że zostawiam mu heble z przodu 320x30. Jak dojdzie do wniosku że już mu mało, turbodiesel.pl zadba o to by go kapke podkokśić. Załozyłem nowy rozrząd odrazu i boje się siadac za fajere, bo mogenie opanować Wydechu nie słychać, mocy nie bedzie czuć
McGiver Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9747721c25438cf3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29afa44b1bb31e6e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dba43428b3c4594a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ca4c7ba687e3248.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0c5b267f452a589b.html na tyle cierpliowsci mi wystarczyło
sawul Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale lalunia. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez sawul
McGiver Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale lalunia. Lalunia to dopiero bedzie fajna, 5 biegow? AWT był tylko w pieciu biegach, ta będzie w 6 i to już niedługo Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez McGiver
Imhotet Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 rezaj rezaj.. ja tym czasem mam nowy pomysł na k03 wirnik CNC inconel 9B ^^
McGiver Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 rezaj rezaj.. ja tym czasem mam nowy pomysł na k03 wirnik CNC inconel 9B ^^ Powiem ci tylko jedno na ten temat korby najpierw zmeń bo spool jest gupi
McGiver Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) u omena juz 9B siedzi ? tam 11B to już wstaje jak opentane bez fazatora, to ja nie chce myslec co bedzie na 9B Powiem ci że 9B sie idealnie nada na żeliwo 11.0, bo wstanie to ładnie i górą koksu przepuści ładnie. A u Omena to narazie kolejna kszynia biegów odeszła tylko 17" zalozył i satelity odleciały z orbit Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez McGiver
Imhotet Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) i to bez Q.. Co robisz ze swoim sprzegłem ? BRD chyba tez nie da rady... na tym wirniku i 23T to takiego boosta dostaniesz że fotel sie złamie zrob testy z TIMPem i bez Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez Imhotet
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 czemu brd ma nie dac rady? luzakiem przenosi 450nm od 1800 pewnie
McGiver Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) czemu brd ma nie dac rady? luzakiem przenosi 450nm od 1800 pewnie tam bedzie coś mocniejszego niz BRD 450niuta to na damskim booscie sie robi w quattro i 1650kg kapke inaczej to zrobie, bo dwumas od BRD to zabawka przy dwumasie z ATJa ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- No i nowy właściciel już se śmiga odmalowanym i dostrojonym kapke w turbodiesel.pl czortem 0,65 bara na samej górze, suszarka 2080H, DP 3", wtryski seryjne 320ccm 96%, N75 40% i 170g/s. Reszta osprzetu seryjna. Robi to robotę jednak za***iście nawet w tak ciężkim aucie w porównaniu do serii. Na testach 1bar 2200RPM, środkiem napompować 1,5bara zero problemu. Autko z VI biegu jedzie bardzo miło od 80km/h Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez McGiver
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się