peter22 50 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Dokładnie jak się chce sprawdzać autostopem powinny mieć identyczne opony bo miedzy 15 a 18 są spore straty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Spore straty? tzn ile? Zamiast 8.15s bedzie 8.11s na 15tkach? Może jakiś konkret? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrTea 0 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 wampir.. zawsze jest dobrze mieć na co zgonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Spore straty? tzn ile? Zamiast 8.15s bedzie 8.11s na 15tkach?Może jakiś konkret? Nie czujesz tego ?? Ja czuję różnicę miedzy 15 stal , a 16 alu ( nie mierzyłem ). Na 18 w ogóle sobie swojego auta nie wyobrażam . No chyba ,że wrzucę GTB22 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Jak ogarne auto to porównam sobie na letnich alu 17" 215/50/R17 a zimowych 16" 205/55/R16. Między całkowitą srednicą koła tzn felga i opona jest chyba z 15mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 wampir.. zawsze jest dobrze mieć na co zgonić skoncz bo nigdy nie miałes wiekszego koła niz 16:decayed: zreszta Ty i tak robisz 280 PS z 1.8T za 4 tys zł na turbinie z saaba:facepalm: :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nandoz 1 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Jak ogarne auto to porównam sobie na letnich alu 17" 215/50/R17 a zimowych 16" 205/55/R16. Między całkowitą średnicą koła tzn felga i opona jest chyba z 15mm. Tu nie chodzi o różnice w średnicy tylko o masę . 15 stal + oponka 195/65 to najlżejsze i najszybsze rozwiązanie jeśli jesteś w stanie w miarę trakcję ogarnąć , a z rolki przy dobrym asfalcie są szanse na trakcję już na 2 . Poza tym czy to 15 czy 18 średnica powinna być ta sama lub bardzo zbliżona. Yo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Jak ogarne auto to porównam sobie na letnich alu 17" 215/50/R17 a zimowych 16" 205/55/R16. Między całkowitą średnicą koła tzn felga i opona jest chyba z 15mm. Tu nie chodzi o różnice w średnicy tylko o masę . 15 stal + oponka 195/65 to najlżejsze i najszybsze rozwiązanie jeśli jesteś w stanie w miarę trakcję ogarnąć , a z rolki przy dobrym asfalcie są szanse na trakcję już na 2 . Poza tym czy to 15 czy 18 średnica powinna być ta sama lub bardzo zbliżona. Yo. 15 alu z opona 195/65 wazyła 17,5 kg.... moje RS z opona 225 waza 22.6 KG:wink: Czy to ma jakis wpływ na osiagi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 kazdy jezdzi na tym na czym mu pasuje,bez sensu dywagacje,jeszcze moze trzeba policzyc roznice w kg paliwa w zbiorniku i masy kierowcow. jest kreska jada, wpierdal do wiedzenia i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 No to najlepszym rozwiazaniem bylo by kupienie Ibizy/polo. miałem ibize i 13 cali stalówka miesci sie jak złoto:wink: samo auto wazy 1050 Kg:naughty: wiec koniec kresek z B5:facepalm: jezdze tylko z B6 badz B7:kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 jedyna b5 z ktora mozesz jechac to syska,bo jego to juz klasa SUV Q7,X5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 jedyna b5 z ktora mozesz jechac to syska,bo jego to juz klasa SUV Q7,X5 :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 jedyna b5 z ktora mozesz jechac to syska,bo jego to juz klasa SUV Q7,X5 :grin: :grin::grin::grin:a no taaa 1800 KG B5 Avant FWD z AKN pod maska:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Panowie nie ma sie co podniecac ta wagą, bez przesady ze jeden z drugim beda jezdzic na 15 calach i 185 po to aby lepiej rolki wychodzily. Jezdza na takich bo lubią, ja mam 16 cali, bo tralily mi sie nowe opony 16 za bezcen, poza tym szoruje sporo po PL drogach a i ni z tego ni z owego auto mi sie lepiej pozbiera niż jezdzac na 18stkach. Kumpel kupil a4 b5 1.8tq AWT bedem mu to rezał, bedzie koks, czuć lekkość auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Jak ogarne auto to porównam sobie na letnich alu 17" 215/50/R17 a zimowych 16" 205/55/R16. Między całkowitą średnicą koła tzn felga i opona jest chyba z 15mm. Tu nie chodzi o różnice w średnicy tylko o masę . 15 stal + oponka 195/65 to najlżejsze i najszybsze rozwiązanie jeśli jesteś w stanie w miarę trakcję ogarnąć , a z rolki przy dobrym asfalcie są szanse na trakcję już na 2 . Poza tym czy to 15 czy 18 średnica powinna być ta sama lub bardzo zbliżona. Yo. 15 alu z opona 195/65 wazyła 17,5 kg.... moje RS z opona 225 waza 22.6 KG:wink: Czy to ma jakis wpływ na osiagi ? Chodzi o 195vs225, to ma wpływ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Oprócz szerokości opony wpływ ma także: -całkowity rozmiar koła, - masa całkowita ale bardziej masa nieresorowana. Odchudzenie koła o kilka kg ma większy wpływ niż odchudzenia auta o tę samą masę Wzorcowa opona dla 17" wg audi to 235/45/17, dla porównania 225/45/17, które ma większość osob ma 9mm mniejsza srednice całkowita. Opona 195/65/15 jest 8.8mm mniejsza od wzorca. Jak się to wszystko zsumuje to wychodzi różnica... ale jaka (?) ---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ---------- AudiWorld Tech Articles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Magic nagraj coś od 50-200km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Magic nagraj coś od 50-200km Daniel to jest przed czy po? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 masz date na zegarach z wczoraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uciniak 0 Opublikowano 13 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 Magic nagraj coś od 50-200km Co tam za graty siedzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się