Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Remont hamulców, malowanie zacisków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drogo :polew:

Nie czaje :mysli:

Opublikowano

czerwony kolor mi jakoś nie leży, ale praca wykonana profesjonalnie :th:

Opublikowano

Super robota, a jak myślicie co zrobić tarczami jesli nie mama zamiaru ich zmieniać, a żeby troche lepiej sie prezentowały? Może srebrzanka :naughty:

Opublikowano

Prosiliście o zdjęcia, dzis zrobiłem a więc wklejam:

myaudia4b52dp0.jpg

myaudia4b51md5.jpg

myaudia4b53zk4.jpg

myaudia4b5tv9.jpg

Opublikowano

no,powiem to jeszcze raz-nic dodac nic ujac :th:

dobra robota

Opublikowano

wygląda to super :wink4: , chyba sam tak zrobię.

Opublikowano

super efekt ,z................... . jak znajde chwilke to tez tak malne.heh ale kiedy ja znajde??????? chyle czolo za wytrwalosc tylko podziwiac. kolorek tez ok :hi:

Opublikowano

Odgrzebe : własnie wzialem sie za tą samą robote u mnie bo hamulce miałem strasznie kiepskie juz :/

Powiedz mi : ten "trzpien" od recznego , gumowy uszczelniacz który jest w zestawie (ten z kapturkiem taki smieszny :P ) Jak go wyjąc ?

Dopiero po demontazu tłoczka czy jak ? :) Bo nie bardzo chce to wyjsc :) Ech u mnie zaciski sa w duzo gorszym stanie i cos czuje ze sie najezdze druciakiem zeby odzyły ...

Maluje chyba na niebiesko :)

PS : ja płaciłem u mnie na miejscu za zestawik na zacisk 15 zł ( komplet 60 ;) )

Opublikowano

proponuje nie wyjmować tego trzpienia, bo żeby go wyjąć to trzeba doszczętnie rozkręcić zacisk, trzpień moze byc zardzwiały i pozniej będzie ciekł płyn tak jak jest u mnie :disgust:

Opublikowano

Wielki :notworthy: za wykonana robotę, kurcze żebym miał czas i się chciało....

Opublikowano

klima ja własnie dlatego rozbieram ze cieknie ;) to ze jest zardzewiały to nic :) wystarczy to dobrze doczyscic papierem i dac grubszy oring ;)

Swoja drogą poradziłem sobie : jest tam zawleczka która dosc topornie wyłazi i jest kiepski dostep ale udalo sie ;)

Opublikowano

pozazdroscilem koledze gregoremu tych pieknych zaciskow.niestety mialem niedawno wymieniany plyn ,poza tym nie bardzo sie znam na odpowietrzaniu ukladu wiec postanowilem zrobic to w inny sposob. czekalo mnie duzo zabawy z oklejaniem i zabezbieczaniem lakieru przzed pylem i przypadkowymi niecelnumi ruchami.

po oklejeniu i sikniecu wygladalo to tak

fotos0004dn4.th.jpg

natomiast po zdieciu zabezpieczen znacznie lepiej

fotos0003rr3.th.jpg

uzywalem opalarki w celu przyspieszenia zasychania farby, oczywiscie skrecona na minimum.

efeky koncowy byl taki

fotos0006el9.th.jpg

fotos0008jp3.th.jpg

moze nie jest tak dokladnie jak u kolegi gregory ale prezentuje sie chyba niezle

Opublikowano

Napiszcie czy malujecie tarcze (oczywiście chodzi o powierzchnie nie cierne) czy może jest inny środek zabezpieczający /jaki/ przed nalodem rudej.

Opublikowano

tak ,ja pomalowale hameraidem niewiem czy napisalem poprawnie ta nazwe ,jak rowniez oslone tarczy tylnego kola[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2008, 09:28 _________________________________________________na ostatniej fotce widac oslonke,ale reszta wlasnie jest tez w tym kolorku

Opublikowano

czesc, juz sie balem ze nie da sie tego zrobic bez rozbierania hamulcow, mi naprawde sie niechce tego calego rozbierac, Dlatego wielkie ukony dla tworcy tematu :th: . tez wyczyszcze to ladnie, okleje i prysne. ciekawe jak z trwaloscia takiego malowania w porownaniu z dokladnym rozebraniem, wyczyszczeniem i pomalowaniu. Pozdrawiam Jocker01

Opublikowano

Widzę ze coraz więcej osób remontuje hamulce w :decayed::a4fan: również malowałem ale na srebrno i czarno , czerwony to raczej do sportowych aut lepiej by pasiło

Opublikowano

generalnie trwalosc w duzej mierze zalezy od dokladnosci oczyszczenia materialu jak i rodzaju lakieru,ja po oczyszeniu szczotka druciana i papierkiem przemylem rozpuszczalnikiem. siknolem podkladem/ najlepiej zapytac w sklepach z lakierami albo z gadzetami do aut o taki w spreju one dosc szybko zasychaja/ poczym nalozylem lakier ktory widac na fotkach /specjalny do zaciskow i bebnow/[br]Dopisany: 01 Maj 2008, 08:51 _________________________________________________ale jezeli ktos zna sie na ukladzie hamulcowym szczerze proponuje sposob kolegi gregorego,poniewaz jest wieksza swoboda manewrowania przy lakierowaniu, mniej zabawy z oklejaniem/ a powiem ze nameczylem sie z docinaniem tych oklein zeby to mialo jakis wyglad/, no i co najwazniejsze dokladnosc wykonania uklon w strone roboty gregorego

Opublikowano

tak ,ja pomalowale hameraidem

Malowania tarcz od strony wewnętrznej przestrzeni, tam gdzie przepływa powietrze pomiędzy okładzinami tarczy(jeśli są wentylowane) nie radze. Tarcza pokryta farbą gorzej odprowadza ciepło i szybciej się przegrzewa. Farba trzyma bardziej ciepło w tarczy. Poza tym mało która farba wytrzyma taką temperature jaka jest na tarczy podczas ostrzejszej jazdy i , i tak odpadnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...