robitech Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 GIT !!! ROBOTA PIERWSZA KLASA !!! OBY WIĘCEJ TAKICH ARTYKUŁÓW :> posty piszemy bez capsa
Gość rob Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 czerwony kolor mi jakoś nie leży, ale praca wykonana profesjonalnie :th:
Klima Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 Super robota, a jak myślicie co zrobić tarczami jesli nie mama zamiaru ich zmieniać, a żeby troche lepiej sie prezentowały? Może srebrzanka
gregory Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Opublikowano 22 Marca 2008 Prosiliście o zdjęcia, dzis zrobiłem a więc wklejam:
domjenick Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 no,powiem to jeszcze raz-nic dodac nic ujac :th: dobra robota
Italiano Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 wygląda to super , chyba sam tak zrobię.
blind1 Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 super efekt ,z................... . jak znajde chwilke to tez tak malne.heh ale kiedy ja znajde??????? chyle czolo za wytrwalosc tylko podziwiac. kolorek tez ok
Nosb Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Odgrzebe : własnie wzialem sie za tą samą robote u mnie bo hamulce miałem strasznie kiepskie juz :/ Powiedz mi : ten "trzpien" od recznego , gumowy uszczelniacz który jest w zestawie (ten z kapturkiem taki smieszny ) Jak go wyjąc ? Dopiero po demontazu tłoczka czy jak ? Bo nie bardzo chce to wyjsc Ech u mnie zaciski sa w duzo gorszym stanie i cos czuje ze sie najezdze druciakiem zeby odzyły ... Maluje chyba na niebiesko PS : ja płaciłem u mnie na miejscu za zestawik na zacisk 15 zł ( komplet 60 )
Klima Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 proponuje nie wyjmować tego trzpienia, bo żeby go wyjąć to trzeba doszczętnie rozkręcić zacisk, trzpień moze byc zardzwiały i pozniej będzie ciekł płyn tak jak jest u mnie
mrog Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Wielki za wykonana robotę, kurcze żebym miał czas i się chciało....
Nosb Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 klima ja własnie dlatego rozbieram ze cieknie to ze jest zardzewiały to nic wystarczy to dobrze doczyscic papierem i dac grubszy oring Swoja drogą poradziłem sobie : jest tam zawleczka która dosc topornie wyłazi i jest kiepski dostep ale udalo sie
Klima Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Opublikowano 29 Kwietnia 2008 u mnie ten wałek jest taki zardziwały że trzeba by bylo go toczyć wrzuciłem po 2 oringi na jeden zacisk i jest ok
blind1 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 pozazdroscilem koledze gregoremu tych pieknych zaciskow.niestety mialem niedawno wymieniany plyn ,poza tym nie bardzo sie znam na odpowietrzaniu ukladu wiec postanowilem zrobic to w inny sposob. czekalo mnie duzo zabawy z oklejaniem i zabezbieczaniem lakieru przzed pylem i przypadkowymi niecelnumi ruchami. po oklejeniu i sikniecu wygladalo to tak natomiast po zdieciu zabezpieczen znacznie lepiej uzywalem opalarki w celu przyspieszenia zasychania farby, oczywiscie skrecona na minimum. efeky koncowy byl taki moze nie jest tak dokladnie jak u kolegi gregory ale prezentuje sie chyba niezle
mrog Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Napiszcie czy malujecie tarcze (oczywiście chodzi o powierzchnie nie cierne) czy może jest inny środek zabezpieczający /jaki/ przed nalodem rudej.
blind1 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 tak ,ja pomalowale hameraidem niewiem czy napisalem poprawnie ta nazwe ,jak rowniez oslone tarczy tylnego kola[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2008, 09:28 _________________________________________________na ostatniej fotce widac oslonke,ale reszta wlasnie jest tez w tym kolorku
jocker01 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 czesc, juz sie balem ze nie da sie tego zrobic bez rozbierania hamulcow, mi naprawde sie niechce tego calego rozbierac, Dlatego wielkie ukony dla tworcy tematu :th: . tez wyczyszcze to ladnie, okleje i prysne. ciekawe jak z trwaloscia takiego malowania w porownaniu z dokladnym rozebraniem, wyczyszczeniem i pomalowaniu. Pozdrawiam Jocker01
sk baton Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 Widzę ze coraz więcej osób remontuje hamulce w również malowałem ale na srebrno i czarno , czerwony to raczej do sportowych aut lepiej by pasiło
blind1 Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 generalnie trwalosc w duzej mierze zalezy od dokladnosci oczyszczenia materialu jak i rodzaju lakieru,ja po oczyszeniu szczotka druciana i papierkiem przemylem rozpuszczalnikiem. siknolem podkladem/ najlepiej zapytac w sklepach z lakierami albo z gadzetami do aut o taki w spreju one dosc szybko zasychaja/ poczym nalozylem lakier ktory widac na fotkach /specjalny do zaciskow i bebnow/[br]Dopisany: 01 Maj 2008, 08:51 _________________________________________________ale jezeli ktos zna sie na ukladzie hamulcowym szczerze proponuje sposob kolegi gregorego,poniewaz jest wieksza swoboda manewrowania przy lakierowaniu, mniej zabawy z oklejaniem/ a powiem ze nameczylem sie z docinaniem tych oklein zeby to mialo jakis wyglad/, no i co najwazniejsze dokladnosc wykonania uklon w strone roboty gregorego
gregory Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Opublikowano 1 Maja 2008 tak ,ja pomalowale hameraidem Malowania tarcz od strony wewnętrznej przestrzeni, tam gdzie przepływa powietrze pomiędzy okładzinami tarczy(jeśli są wentylowane) nie radze. Tarcza pokryta farbą gorzej odprowadza ciepło i szybciej się przegrzewa. Farba trzyma bardziej ciepło w tarczy. Poza tym mało która farba wytrzyma taką temperature jaka jest na tarczy podczas ostrzejszej jazdy i , i tak odpadnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się