gringostar Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Witam, zgodnie z obietnicą przedstawiam mój nowy nabytek jakim jest Audi A4 B5 Avant quattro. Wcześniej jeździłem Oplem Astra 1.4 60KM '93. Ostatnio Ford Focus 1.8 tdci 100KM '04. Powiadają, że Ford ma super zawieszenie - w sumie ma - ale nie ma co porównywać do Audi. Wracamy jednak do A4. Rocznik 2001 - koniec produkcji - przebieg: 217500 km. W 2005 miał 170000 km. Myślę, że może mieć koło 350000 km tym bardziej, że auto troszkę skrzypi i trzeszczy Nie jestem ani lakiernikiem ani blacharzem ale auto było całe malowane - tak mi się wydaje. Tył dostał trochę mocniej bo jest dosyć "świeża" podłoga. Przód delikatnie - zmieniona atrapa, coś dłubane przy lampach (o tym później) - najważniejsze, że podłużnice całe. Dziś zmieniłem opony:) Nowy nabytek to: Vredestain Snowtrac w rozmiarze 205/55 R16 Teraz kilka słów o usterkach: - Ślizga się tiptronic na 4. i 5. biegu - miałem to dzisiaj nagrać ale już mi się nie chciało telefonu wyciągać - co najlepsze jak przerzucę na sekwencję to również występuje poślizg ale tylko raz przy przerzuceniu lewarka na sekwencję i dodaniu gazu - później ok. - Coś z tymi xenonami pomieszane jest. Założone są najprawdopodobniej H7. Auto przystosowane do xenonów z racji spryskiwaczy i braku możliwość regulacji świateł drogowych. Wydaje mi się, że przy tym uderzeniu poszły również lampy. Zrobiłem zdjęcia ale nie wiem czy coś tam zobaczycie na nich. Chciałbym "wrzucić" z powrotem xenony najlepiej oryginalne oczywiście z samopoziomowaniem. Więcej grzechów nie pamiętam... a jak coś nowego dojdzie to dopiszę poniżej link do zdjęć: https://picasaweb.google.com/114876048748601518909/Audi?authkey=Gv1sRgCIamnJaFoISaMg pozdrawiam gringostar, tudzież jak ktoś gra w MW2 to pozdrawiam Hugo Stiglitz
Luka3s Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 całkiem fajna furmanka, tylko nie fajnie skoro była walona [br]Dopisany: 22 Październik 2011, 20:46_________________________________________________na pewno przyjemnie się przesiąść z 100konnego samochodu na 200 z q
gringostar Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 różnica niesamowita wiesz w tej cenie ciężko znaleźć coś niebitego w bdb stanie. Musiałem przed zimą kupić auto z napędem na 4 koła. Koniecznie muszę rozwiązać problem z xenonami... właśnie szukam na forum jakiegoś tematu
TobiaszAudiA4B5 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 No fajna bryka , tylko szkoda ze bity ale duzym plusem jesy naped Q ; )
Luka3s Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Gringo~ co Ci się dzieje z tymi lampami ??.. Dokładnie to opisz.[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 22:46_________________________________________________to że masz spryski to nie koniecznie musiały być wcześniej xenony, weź sprawdź czy nie masz lamp od anglika....
gringostar Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 lampy od anglika... ok jutro rzucę okiem na nie. Wezmę aparat zrobię zdjęcia oznaczeń.
vauxhall95 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 I zmien plyn do chlodnicy bo nie wlasciwy
bartek123438 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Super silnik sam posiadam 2.8 aqd ale bez Q, i manual również szukałem a4 lub a6 2.8 ale to był jakiś koszmar, jedna się słabo zbierała, w a6 rdzewiały wszystkie drzwi i był problem z automatem, aż trafiła się ładna sztuka po miesiącu, kupić jakieś auto trzymające się w miare kupy to tragedia a jak tam spalanie na gazie? mi wychodzi średnio po mieście 15-16L trasa 10-11 a jak jest u Ciebie?
Kowi87 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Z tymi xenonami to sprawdż czy miałeś je w ogóle w wyposazeniu, bo skoro byla bita własciciel mógł założyć zderzak pod spryski, druga sprawa jeśli są ori to nie masz regulowania wysokosci lamp z wewnatrz auta, lampy nawet jeśli są z anglika to są to soczewki adaptacyjne, przestawia sie kąt świecenia na EU :gwizdanie: Trzecia sprawa skro są to ori xenony to maja gniazdo D2S, załozenie tam H7 spowoduje słąbe świecenie i dosć mocny problem z wyjęciem żarówki, wiem bo sam sobie ten problem kiedyś stworzyłem
gringostar Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Przede wszystkim wielkie dzięki za odpowiedzi @vauxhall95 - wkrótce będę zmieniał olej. Wymienię również płyn @bartek123438 - dokładnie ciężko znaleźć bezwypadkowe lub zadbane - a jeśli już się takie trafi to wiadomo, że musi kosztować. Co do spalania to póki co 13,5 l/100km LPG. Głównie "po mieście". W trasie jako tako jeszcze nie jechałem. @paput - dzięki. Mam nadzieję, że będzie służyć. Może eksploatacja będzie droższa ale z racji dużego silnika mam nadzieję, że bezawaryjna (coś a'la stare amerykańskie wozy ze złomowiska - trochę benzyny, bateria i odpala ) @Kowi87 - może w sobotę znajdę czas i dostanę się jakoś do tej lampy. Może jeszcze raz wejdę pod samochód i poszukam elementów samopoziomowania. Szukałem wczoraj informacji na forum do 23.30 . Co do jakości świecenia reflektorów to jest marna. Komu by się chciało jeszcze dokładać spryski? Może oryginalne lampy zostały sprzedane? Jestem trzecim właścicielem w Polsce. Zgadza się, nie posiadam regulatora wysokości lamp pozdrawiam
Luka3s Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Pewnie samopoziomujące masz, co do sprysków no to ori raczej. Ale w sumie jak wspomniał Kowi, może ktoś wrzucił H7 i dlatego jest marna jakość.
vauxhall95 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 moze byc opcja ze lampy sa wsadzone zwykle h7
paput Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 @paput - dzięki. Mam nadzieję, że będzie służyć. Może eksploatacja będzie droższa ale z racji dużego silnika mam nadzieję, że bezawaryjna (coś a'la stare amerykańskie wozy ze złomowiska - trochę benzyny, bateria i odpala tongue) stare amerykańskie wozy :kox:
Luka3s Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 @paput - dzięki. Mam nadzieję, że będzie służyć. Może eksploatacja będzie droższa ale z racji dużego silnika mam nadzieję, że bezawaryjna (coś a'la stare amerykańskie wozy ze złomowiska - trochę benzyny, bateria i odpala tongue) stare amerykańskie wozy :kox:
gringostar Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 oczywiście A4 to taka rajdówka przy tych staruchach
Luka3s Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 no nie powiedziałbym że rajdówka
gringostar Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 byłem dzisiaj pod wozem. Z tego co się dowiedziałem to el. do samopoziomowania świateł są na przednim wahaczu - u mnie ich brak Mam jeszcze jeden "mały" problem ze znikającym płynem chłodniczym :/ Ale wracając do lamp. Orientujecie się może ile może kosztować ponowne wrzucenie xenonów? Koniecznie muszą być samopoziomujące - jak coś robić to dobrze!
Kowi87 Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 kupujesz wiazke i moduł sampoziomowania, ze 300zł pewnie to stoi na alegro :gwizdanie: sprawdź sobie jakiej masz firmy lampy
gringostar Opublikowano 29 Października 2011 Autor Opublikowano 29 Października 2011 Valeo, mam zdjęcia - ale oprócz tego jestem w stanie odczytać tylko oznaczenie 04HC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się