vauxhall95 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Teraz korekcje to juz calkiem lipa sie zrobily.Grupe 001 tez zaloguj
Pretor Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Wtryski możesz sprawdzić tak jak kolega ciahciah pisał. Do dobry sposób tylko nie wystrasz się obłoków ropki jak będziesz popuszczał nakrętki no i komplet logów jak koledzy piszą.[br]Dopisany: 25 Październik 2011, 07:47_________________________________________________Wymieniałeś całe wtryski, czy końcówki? Nowe czy używki? Jeśli nowe to jakiej firmy? Mam nadzieje, że podkładki (te miedziane) wymieniałeś jak wyciągałeś wtryski.
Bulczas Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 Dobra wieczorem bedzie komplet logow. Wtryski kupowalem uzywki Bosch od znajomego ze spotow slaskich[br]Dopisany: 25 Październik 2011, 10:13_________________________________________________Sprawdzałem wtryski i wychodzi na to że są dobre. Wieczorem ogarnę komplet logów :gwizdanie:
Matii333 Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 Moim zdanie wtrysk .Zacznij od tego pozdrawiam .
Bulczas Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 I wszystko się wyjaśniło chyba. Padła pompa wtryskowa. Zrobiłem komplet logów, zgasiłem auto. Za jakąś dłuższą chwilę wsiadam chcę odpalić a tu d*pa. Cieknie ciurkiem jak kręce :wallbash:
ciahciah Opublikowano 25 Października 2011 Opublikowano 25 Października 2011 skąd cieknie? opisz dokładnie lub zaznacz na zdjęciu pompy pokaż ten komplet logów
dante0018 Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 A sprawdzałeś skąd dochodziło to stukanie?
Bulczas Opublikowano 26 Października 2011 Autor Opublikowano 26 Października 2011 Jeszcze nie wiem skąd dokładnie cieknie bo ciężko zobaczyć. Ale gdzieś od spodu pompy. Wrzucam komplet logów której udało się zrobić :gwizdanie: Statyczne: Dynamiczne:
ciahciah Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 jak sprawdzisz rozrząd i okaże się że jest ok no to poluzuj pompę i przestaw ją w przeciwną stronę niż wskazówki zegara idą, po tym zabiegu fura powinna zapalić i wtedy ustaw wartość kąta jak należy
Bulczas Opublikowano 26 Października 2011 Autor Opublikowano 26 Października 2011 jak sprawdzisz rozrząd i okaże się że jest ok no to poluzuj pompę i przestaw ją w przeciwną stronę niż wskazówki zegara idą, po tym zabiegu fura powinna zapalić i wtedy ustaw wartość kąta jak należy Tylko jest mały problem. Jak kręcę rozrusznikiem to z pompy cieknie paliwo ciurkiem gdzieś od dołu
ciahciah Opublikowano 26 Października 2011 Opublikowano 26 Października 2011 zapomniałem no to zacznij od znalezienia gdzie cieknie, a potem najlepiej zgłosić się do pompiarza
_Solar_ Opublikowano 28 Października 2011 Opublikowano 28 Października 2011 wtrysk na 3 garku sprawdz
Mauros88 Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 jedym slowem Ale Urwal. Czyli pompa kaput. Byle nic z niej nie poszlo dalej na wtryski jak jeszcze chodzila;/
fusse Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 urwales tloczek i silnik jeszcze chodzil na nim? juz tu jeden byl na forum co tlok urwal,ale on zmienial uszczelki bez wyciagania pompy. nie masz co sie martwic. kup pompe renault z tlokiem 11mm i wrzucaj do siebie bebechy. bedzie lepiej jezdzil
Bulczas Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 Nie no silnik nie chodził bo lało paliwo pewnie przez to. Dopiero dziś rozebrałem pompę w celu wymiany uszczelek i to zobaczyłem. Z jakiego dokładnie francuza szukać :gwizdanie:
fusse Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 tutaj poszukaj jakiego wziac dawce: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=408247&start=0 chyba,ze chcesz to moge Ci sprzedać swoj tlokorozdzielacz z afna, lezy ladnie zamoczony w ropie. tlok i reszta bez skazy.
Musashi Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 wg mnie nastawnik do czyszczenia, byc moze ouscily polaczenia elektryczne wewnatrz. nie ma sensu meczyc auta i siebie, najpierw do usuniecia ta usterka. pozniej przyjrzałbym sie 4-temu cylidrowi. zaczalbym od wtrysku, ale przygladanie sie to nie sprawdzanie czy jest luzny tylko sprawdzenie jego parametrow.
Bulczas Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 wg mnie nastawnik do czyszczenia, byc moze ouscily polaczenia elektryczne wewnatrz. nie ma sensu meczyc auta i siebie, najpierw do usuniecia ta usterka. pozniej przyjrzałbym sie 4-temu cylidrowi. zaczalbym od wtrysku, ale przygladanie sie to nie sprawdzanie czy jest luzny tylko sprawdzenie jego parametrow. Pompa będzie cała wyczyszczona bo pełno w niej opiłków z rozwalonego tłoka. Napisz jak sprawdzić te parametry wtrysku Sprawdzałem wtryski metodą która pisali koledzy wyżej i wszystko było ok. Wtryski mają przelot może ze 30tys góra bo zmieniałem na 216-stki Boscha
Musashi Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Pompa będzie cała wyczyszczona bo pełno w niej opiłków z rozwalonego tłoka. Napisz jak sprawdzić te parametry wtrysku Sprawdzałem wtryski metodą która pisali koledzy wyżej i wszystko było ok. Wtryski mają przelot może ze 30tys góra bo zmieniałem na 216-stki Boscha to skoro w pompie sa opilki to zapewne po jej wyczyszczeniu wszystko wroci do normy. wtrysk trzeba dac na na stanowisko pomiarowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się