Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po wymianie tłoczka w pompie wtryskowej nie leci ropa do wtrysków..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Teraz korekcje to juz calkiem lipa sie zrobily.Grupe 001 tez zaloguj

Opublikowano

Wtryski możesz sprawdzić tak jak kolega ciahciah pisał. Do dobry sposób tylko nie wystrasz się obłoków ropki jak będziesz popuszczał nakrętki :decayed: no i komplet logów jak koledzy piszą.[br]Dopisany: 25 Październik 2011, 07:47_________________________________________________Wymieniałeś całe wtryski, czy końcówki? Nowe czy używki? Jeśli nowe to jakiej firmy? Mam nadzieje, że podkładki (te miedziane) wymieniałeś jak wyciągałeś wtryski.

Opublikowano

Dobra wieczorem bedzie komplet logow. Wtryski kupowalem uzywki Bosch od znajomego ze spotow slaskich[br]Dopisany: 25 Październik 2011, 10:13_________________________________________________Sprawdzałem wtryski i wychodzi na to że są dobre. Wieczorem ogarnę komplet logów :gwizdanie:

Opublikowano

I wszystko się wyjaśniło chyba. Padła pompa wtryskowa. Zrobiłem komplet logów, zgasiłem auto. Za jakąś dłuższą chwilę wsiadam chcę odpalić a tu d*pa. Cieknie ciurkiem jak kręce :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

skąd cieknie? opisz dokładnie lub zaznacz na zdjęciu pompy

pokaż ten komplet logów

Opublikowano

A sprawdzałeś skąd dochodziło to stukanie?

Opublikowano

Jeszcze nie wiem skąd dokładnie cieknie bo ciężko zobaczyć. Ale gdzieś od spodu pompy. Wrzucam komplet logów której udało się zrobić :gwizdanie:

Statyczne:

stat3q.th.jpg stat2v.th.jpg stat1e.th.jpg

Dynamiczne:

dyn5.th.jpg dyn4.th.jpg dyn3w.th.jpg dyn2.th.jpgdyn1.th.jpg

Opublikowano

jak sprawdzisz rozrząd i okaże się że jest ok no to poluzuj pompę i przestaw ją w przeciwną stronę niż wskazówki zegara idą, po tym zabiegu fura powinna zapalić i wtedy ustaw wartość kąta jak należy

Opublikowano

jak sprawdzisz rozrząd i okaże się że jest ok no to poluzuj pompę i przestaw ją w przeciwną stronę niż wskazówki zegara idą, po tym zabiegu fura powinna zapalić i wtedy ustaw wartość kąta jak należy

Tylko jest mały problem. Jak kręcę rozrusznikiem to z pompy cieknie paliwo ciurkiem gdzieś od dołu :confused4:
Opublikowano

zapomniałem :) no to zacznij od znalezienia gdzie cieknie, a potem najlepiej zgłosić się do pompiarza

Opublikowano

Nowe fakty :wallbash:

2011_11_04_19_28_41_140.jpg

Opublikowano

jedym slowem Ale Urwal. Czyli pompa kaput. Byle nic z niej nie poszlo dalej na wtryski jak jeszcze chodzila;/

Opublikowano

urwales tloczek i silnik jeszcze chodzil na nim?

juz tu jeden byl na forum co tlok urwal,ale on zmienial uszczelki bez wyciagania pompy.

nie masz co sie martwic. kup pompe renault z tlokiem 11mm i wrzucaj do siebie bebechy. bedzie lepiej jezdzil ;)

Opublikowano

Nie no silnik nie chodził bo lało paliwo pewnie przez to. Dopiero dziś rozebrałem pompę w celu wymiany uszczelek i to zobaczyłem. Z jakiego dokładnie francuza szukać :gwizdanie:

Opublikowano

wg mnie nastawnik do czyszczenia, byc moze ouscily polaczenia elektryczne wewnatrz.

nie ma sensu meczyc auta i siebie, najpierw do usuniecia ta usterka.

pozniej przyjrzałbym sie 4-temu cylidrowi. zaczalbym od wtrysku, ale przygladanie sie to nie sprawdzanie czy jest luzny tylko sprawdzenie jego parametrow.

Opublikowano

wg mnie nastawnik do czyszczenia, byc moze ouscily polaczenia elektryczne wewnatrz.

nie ma sensu meczyc auta i siebie, najpierw do usuniecia ta usterka.

pozniej przyjrzałbym sie 4-temu cylidrowi. zaczalbym od wtrysku, ale przygladanie sie to nie sprawdzanie czy jest luzny tylko sprawdzenie jego parametrow.

Pompa będzie cała wyczyszczona bo pełno w niej opiłków z rozwalonego tłoka. Napisz jak sprawdzić te parametry wtrysku :mysli: Sprawdzałem wtryski metodą która pisali koledzy wyżej i wszystko było ok. Wtryski mają przelot może ze 30tys góra bo zmieniałem na 216-stki Boscha
Opublikowano

Pompa będzie cała wyczyszczona bo pełno w niej opiłków z rozwalonego tłoka. Napisz jak sprawdzić te parametry wtrysku :mysli: Sprawdzałem wtryski metodą która pisali koledzy wyżej i wszystko było ok. Wtryski mają przelot może ze 30tys góra bo zmieniałem na 216-stki Boscha

to skoro w pompie sa opilki to zapewne po jej wyczyszczeniu wszystko wroci do normy.

wtrysk trzeba dac na na stanowisko pomiarowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...