Ksiadz Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam! Dzisiaj jeszcze raz wyskoczyłem na trasę. Zrobiłem 400 mil. Lekka kalibracja była, ale zabrakło mi bateri w lapie Ale już mogę napisać, że na baku, 53 litry zrobiłem 340 mil, czyli wychodzi 9.74 litra gazu na 100 km. Średnia prędkość około 120 km/h. Wydaje mi się, że już lepiej niż jak było (dużo lepiej :>). Inna sprawa, zastanawiam się jak mali innym użytkownikom 1.8T z quattro. Pozdrawiam i dziękuję. P.S. wrocek66 - posłałem jeszcze do Was maila z oscyloskopu z dzisiejszego kawałka trasy. Dzięki jeszcze raz.
rayder24 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Mi mój BEX quattro 190koni,po programie 225 pali średnio 14,3litra przy cieżkiej nodze wydaje mi się że duzo???
stomi Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Ks1adz coś za mało ci spalił, ja u siebie tak niskiego spalania to chyba nigdy nie miałem a u szwagra w avj q gdzie on ma lekką nogę to 12 minimum trzeba liczyć
predki74 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 u mnie 10 trasa czy szybko czy pomału w mieście 12 trza liczyć
Ksiadz Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Opublikowano 10 Listopada 2011 No mnie też to zastanawia, ale chyba lepiej 10 litrów niż jak niedawno 17.5 l Pełny bak 53 litry 340 mil, na trasie, inaczej nie chce. Czasami był but, czasami spokojnie 140 km/h. Koledze jak powiedziałem, co robiłem (kalibracę i zmiana ciśnienia roboczego) to nie mógł uwierzyć. Pyta czy nie mogę podnieść ciśnienia i sprawdzić czy będzie palił więcej, tak dla testu.
grzemo Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Ks1adz Sprawdź czy czasem nie jeździsz na ubogiej, bo to może być bardzo kosztowne.
Ksiadz Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Opublikowano 12 Listopada 2011 Hej! No powiem Wam, a raczej napiszę... coś mi konie zdechly. Na trasie zauważalne, raz ciągnął raz nie... teraz już wogóle. Sprawdziłem przepływkę, jest ok. Turbo działa. Pokazuje mi co prawda missfire na cylindrach i to różnych. Auto gaśnie, telepie się, jakby za mało dostawało paliwa. Ale co najlepsze dzieje się to nawet na benzynie, a nie na gazie. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Help!
grzemo Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Żeby zacząć diagnozę trzeba zacząć od benzyny aby było ok, może lpg rozjechało korekty. Na początek zakręć lpg, skasuj błędy nawet jeśli ich nie będzie lub odłącz akumulator wtedy wyzerujesz korekty. Zrób na samej benzynie z 50km aby ecu złapało nowe adaptacje i wtedy może będzie coś wiadomo.
Ksiadz Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Opublikowano 12 Listopada 2011 Napisałem osobny wątek do tego, za co z góry przepraszam. Ogólnie właśnie chodzi o benzynę. Znalazłem podobny problem u jednego kolegi z forum, tam okazało się że miał zapchany kat i dopiero jak go wywalił, wszystko wróciło do normy. Wydaje mi się, że u mnie może być podobnie.[br]Dopisany: 12 Listopad 2011, 20:40_________________________________________________Będę wymieniał w poniedziałek dwumasa i wypierniczał kata. Wtedy pojeżdżę i wszystko sprawdzę na spokojnie. Napiszę oczywiście co i jak, dla reszty jakby ktoś później szukał. Dziękuję za pomoc i życzę udanego weekendu :>
predki74 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam jest wątek o sprawdzeniu kata sam to robiłem i wywaliłem go mam spokój
Ksiadz Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 A pytanko, wiem że już było zadane, przeglądnąłem właśnie całe forum... czy przy wycięciu kata i wstawieniu rury 2,5 będzie problem z sondą? Są dwie sondy czy jedna? Jak to oszukać jeśli są dwie?
juby_p Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 druga trzeba wkręcić przez specjalna tulejkę, widziałem takie na allegro polega to na tym ze sonda jest poza strumieniem spalin
predki74 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Przerabiałem to to mogę ci powiedzieć jak masz dwie sondy to praktycznie nie oszukasz jej jakimiś przedłużkami itp.. najlepiej 400zł soft programowo wycięcie sondy drugiej lub co 200 km check świecący na zegarach ja kupiłem od pana gruchota zamiennik wstawiłem auto odżyło i program i mam spokój z drugą sondą.
juby_p Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 programowo usunąć jest idealnie:)
Ksiadz Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 No to super. Jutro będę walczył ze wszystkim, zaczynając od sprzęgła, dwumasa dokładnie. Później kat do rozbiórki, mam nadzieję, że to rozwiąże mój problem z autem. Dziękuję jeszcze raz.[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 22:53_________________________________________________Doberek! Wczoraj usunałem kata. Na oko nie wygladał źle, przy dmuchnieciu, powietrze wychodzi z drugiej strony. Obudowa kata z jednej strony wyglada dziwnie, jakby byla bardzo duża temperatura i sie zjarało lekko. Dzisiaj spawam rurkę i wrzucam do auta. Jeśli auto było wirusowane, trzeba coś poprawiać po wycieciu kata? Tu mi spece w Anglii napisali, że niby po usunieciu, powinna być poprawiona mapa
predki74 Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 W kacie są duże temperatury u mnie z jednej strony była cała siatka a z drugiej sobie latał kawałek kata środka u mnie nic nie było nic robione oprócz wycięcia sondy programowo tzn ona jest pokazuje na vagu ze pracuje tylko nie podaje błędy i nie check silnika
Ksiadz Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 No dobra, już zrobione. Ale kat nie był problemem z mocą. Mianowicie auto traci moc. Po kilku dniach, w końcu udało mi się dojść co jest nie tak. VAG pokazuje błąd, kiedy go wykasować auto momentalnie odzyskuje moc. Błąd: 17536/P1128/004392 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean Przepływka sprawdzona. Sonda też. Czy możliwe jest, że po przełączaniu się na gaz komputer świruje i jest problem z wtryskami? Tak jakby nie odłączał go całkowicie? Nie jestem jeszcze pewny czy ten błąd wyskakuje jak komputer pokazuje, że nie ma paliwa, bo może też tak się dzieje? Sam już nie wiem i szukam rozwiązania. Pozdrawiam![br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 19:03_________________________________________________Wydaje mi się że to nie działo się zanim przyszła instalacja LPG, dopiero po.
predki74 Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 u mnie ten błąd sie pojawiał jak była źle wyregulowana instalacja gazowa 17536 __ sprawdź: -> regulator ciśnienia paliwa -> zawory wtryskowe i szczelność układu -> szczelność ukł. zasysania -> szczelność ukł. wydechowego -> szczelnośc ukł. obiegu powrotnego powietrza -> szczelność przewodów podciśnieniowych
grzemo Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 Ks1adz Masz odpowiedź, lpg do regulacji. Jeździsz na ubogiej mieszance a to bardzo szkodliwe dla zaworów.
Ksiadz Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 Ale to się dzieje także na benzynie, to raz. A dwa, 3 cztery dni temu wróciłem do ustawień jakie dostałem od "gazowników", z poprawką ciśnienia na 1.0.[br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 19:36_________________________________________________No dobra, zakŁadam, że jednak jak nawaliłem przy ustawianiu gazu i zjechałem na zbyt ubogą. Jak wyzerować korekty benzyny w Audi? Odpiąć aku? Czy pojeździć na benzynie? Czy może jest opcja w vagu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się