clinque Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Goraca prosba co moze byc nie tak? EGR jest zaslepiony, kata nie ma. Reszta pelna seria. Turbo czyszczone ok pol roku temu, sztanga chodzi paluszkami. Dzis zbadalem wszystkie podcisnienia i wychodzi na to ze wszystko z nimi ok, dziury w dolocie chyba wszystkie juz wyeliminowalem...Czyzby n75 padl?Wyciagnalem go dzisiaj i wydawalo mi sie ze wszystko z nim ok, wiec nie mam pomyslu :/ Jutro podmienie zaworki ale watpie zeby to cos zmienilo :/ Troszke duzo palil, sprawdzilem kat wtrysku i dawke i jest wrecz ksiazkowo (53 i 3,4), ja mu loga a on laduje 1,5bara...Wywalilo oczywiscie 519 i 575.
clinque Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 map sensor mam w ecu ;( Ujnia po calosci
vauxhall95 Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Map sensor to jedna strona medalu,a druga to to ze turbo i tak laduje max,jeszcze pare logow i moze powiedziec papa
clinque Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 No nic, jutro zagladne do kompa...
goldi Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 a szczególnie wężyk który dochodzi do ecu czy nie jest gdzieś załamany zaolejonu[br]Dopisany: 04 Listopad 2011, 22:04_________________________________________________ a czasem turbo nie rozbierałęś
clinque Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Opublikowano 4 Listopada 2011 Wezyki sprawdzalem, ten tez, ale nie sprawdzalem tej koncowki przy ecu, jutro to zrobie. Turbo rozbieralem ale tak jak mowie z pol roku temu zeby wyczyscic i bylo wszystko ok, ladowal super.
Sztomel Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Zostaw MAP sensor w spokoju. Zmienna geometria się znowu zacina zamykając MAP sensor i dlatego masz również jego błąd. Turbo na stół i apiać Polska Ludowa od nowa.
vauxhall95 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 sztomel zobacz grupe 11 przy 3108obr.Ewidentnie map zakulal,ale przy sprawnym doladowaniu tego nie bedzie.Oczywiscie to nie tego wina. Clinque-albo zle czyscisz albo wtryski.
clinque Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 Jesli znow turbawka, to ja ja juz pier.... i kupie od razu AWXa, wtryski 216 leza i czekaja az je zamontuje, zloze to do kupy i zobaczymy...Myslalem, ze powiecie mi ze to moze n75, sam podejzewalem tez map sensor, ale pamietm ze kiedys mi juz tak przycinalo jak Patryk mowi przy 3108obr i okazalo sie ze turbo...Po czyszczeniu bylo tak(mala dziura w dolocie jeszcze byla)
clinque Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 No nic, zajzalem do ecu i suchutko, wezyki jak trzeba, wiec pewnie zapiekly sie nieszczesne kierowniczki w turbo...Sztomel-bardzo ladnie to ujales hehe
goldi Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 powiem szczerze jeszcze sie nie spotkałem żeby czujnik w ecu siadł nawet rozmawiając z kolegami którzy w tym siedzą na co dzień ale co jest przyczyną znowu zapieczonych łopatek w turbo i to po pół roku kata nie ma może wtryski leją lub zbyt delikatna jazda
clinque Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Opublikowano 5 Listopada 2011 powiem szczerze jeszcze sie nie spotkałem żeby czujnik w ecu siadł nawet rozmawiając z kolegami którzy w tym siedzą na co dzień ale co jest przyczyną znowu zapieczonych łopatek w turbo i to po pół roku kata nie ma może wtryski leją lub zbyt delikatna jazda Dokladnie 9miesiecy...Z lutego jest ten 'dobry' log, a co do lagodnej jazdy to jak woda i oliwa ma juz swoja temp to dostaje po d... ten afnik, wiec nie wydaje mnie sie W kazdym razie kupilem 216stki, sa w drodze, za turbawka sie rozgladam i zmienie od razu.
Sztomel Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 tylko nawet jak zmienisz turbawkę to problem i tak kiedyś powróci. Tak już mają TDI, że VNT trzeba od czasu do czasu przeczyścić a już z pewnością trzeba będzie zajrzeć do nowej turbawki zanim się ją zamontuje.
vauxhall95 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 tylko nawet jak zmienisz turbawkę to problem i tak kiedyś powróci. Tak już mają TDI, że VNT trzeba od czasu do czasu przeczyścić a już z pewnością trzeba będzie zajrzeć do nowej turbawki zanim się ją zamontuje. Tomek w przyciagu paru miesiecy przy dynamicznej jezdzie nie powinna sie zapiec.Mi sie przykladowo nigdy nie zapiekla a nie jezdze jakos tak super ostro.Od 2.5roku.Ale mam znajomego ktory musi co 3msc czyscic turbo,przez wtryski ale jakos nie chce ich wymienic.Tutaj podejrzewam ze to samo jest
clinque Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Opublikowano 12 Listopada 2011 Zebralem potrzebne graty (216, awx i przejsciowke) poswiece dzien jutrzejszy na ich montaz Zobaczymy co z tego bedzie heh Wkurzajacybyl fakt, ze moj afn to muł i pali 6-7, a braciak lata afnem 170kunia i pali mu to samo nie odmawiajac sobie deptania heh Jeszcze jedno pytanie, jaka moze byc przyczyna syfiacego sie turbo(pomijajac kata bo go nie mam, egr bo mam zaslepiony i wolnej jazdy bo byl krecony wysoko dosc czesto)?
Piotrek98igo Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 padniete uszczelnienia w turbinie,zbiera sie olej do tego spaliny i problem gotowy,ew uszkodzona geometria.
clinque Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Opublikowano 12 Listopada 2011 padniete uszczelnienia w turbinie,zbiera sie olej do tego spaliny i problem gotowy,ew uszkodzona geometria. Czy mozna to stwierdzic organoleptycznie? Bo turbo luzow nie ma, geometria tez wyglada ok... EDIT: AWX zamontowany, ładuje tak: jest ok?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się