Lukasch44 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=192920.0 Takie były logi Panowie. Termostat dawno wymieniony. Objawy: - Stukanie jednostajne na ciepłym i zimnym takie samo. Spalanie ok, moc chyba ok. Zerknijcie Panowie bo nie wiem czy pchać się w regenerację wtryskiwaczy nie mając pewności.
Lulek Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Sprawdź czy szklanki nie są miękkie
Lukasch44 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 a coś więcej na ten temat?
Lulek Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Odkręć pokrywkę i zobaczysz przy okazji czy może któraś sprężyna pompowtryskiwacza się nie rozsypała, a tak To weź śrubokręt czy cokolwiek innego i po naciskaj szklanki (oczywiście jak krzywka nie będzie jej naciskała) Jeżeli lekko będą się wciskać to znaczy, że do wymiany.
Biszczan Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Szklanki są pod sprężynami tak? Jak będę naciskać sprężynę to ma chodzić twardo czy mięko? Jeśli coś pomyliłem to przepraszam;)
MROZOL Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 to na czerwono to są szklanki. Pozdrawiam Marcin
Lulek Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Kolega ładnie To opisał, szklanki są pod wałkiem. Trzeba każdą po kolei naciskać, miękkie być nie powinny
banshee Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Kolega ładnie To opisał, szklanki są pod wałkiem. Trzeba każdą po kolei naciskać, miękkie być nie powinny I powierzchnie na szklankach powinny być gładkie! Jeśli są jakieś wytarcia, dołki, czy wgnioty to do wymiany.
Lulek Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Kolega ładnie To opisał, szklanki są pod wałkiem. Trzeba każdą po kolei naciskać, miękkie być nie powinny I powierzchnie na szklankach powinny być gładkie! Jeśli są jakieś wytarcia, dołki, czy wgnioty to do wymiany. To także bardzo ważne! Zapomniałem tego dodać
Lukasch44 Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 Byłem dziś u magika od audi. Posłuchał i stwierdził, że na 90% to nie popychacze (umówiłem się na zdjęcie pokrywy i pozamienianie wtrysków). Stwierdził,że mam dziwne korekcje na wtryskach 1 i 2 ale za to jakiś drugi parametr jest tam książkowo wzorowy. Natomiast na 3 i 4 korekcja wzorowa a ten drugi parametr do kitu. Stąd ta zamiana wtrysków kolejnością by sprawdzić czy to ich wina czy coś w silniku szwankuje i korekcja nadrabia. Poczekam i po 30.11 się dopiero dowiem. Na razie smigam bez problemów już 30 tyś. od wykrycia zamieszania
banshee Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Co to za nowość? Przecież druga, czy trzecia osoba w przywołanym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=192920.0 już ci to napisała. W tym wątku pisałeś tylko na temat stukania, więc ni jak to się ma do wtryskiwaczy, jeżeli się nie rozleciały pod pokrywą zaworów. Można przełożyć miejscami te pompki, ale po korekcjach na 1, 3 i 4 nie wróżę, aby to pomogło. Czekamy zatem na efekty mechanika
Bieniek Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Obejrzyj dokladnie walek. NA zdjeciach tego dokladnie nie widac,ale przypuszczam, ze mozesz miec wytarte krzywki.
Lukasch44 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 No i po zabiegu Wtryski zamienione miejscami. Korekcje poszły za zamienionymi pompkami. Mechanik powiedział, że to ich wina na 100% bo popychacze i krzywki wałka są jak nowe. Z wymianą wtryskiwaczy kazał się na razie wstrzymać bo korekcje są jeszcze w granicach dopuszczalnej normy, innych objawów brak a koszt wymiany u niego to ponad 3tyś. więc nie będzie mnie na razie doił. Posprawdzał korekcje na zimnym i ciepłym oraz podczas jazdy, pojeździł i powiedział,że jestem przewrażliwiony . Pojeżdżę, poobserwuję i pozbieram kasę...... bo prędzej czy później pewnie do niego zawitam.
Lukasz_mk2 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 można wiedzieć za co ten mechanik chce 3tys. zł?? bo ta cena chyba jakaś z kosmosu.
Piotrek98igo Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 a jakie masz te korekcje?bo jak te z logow to tragedia
Lukasch44 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 3 tyś. za nowe ori wtryski z wymianą to chyba nie kosmos Wymienił gumki we wtryskach i powiedział, że puki nie ma jakichś znacznie niepokojących objawów to mogę jeszcze pojeździć. a na wtryski już zacząłem odkładać
Martin_Speed Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 To nie lepiej dac do regeneracji te wtryski ?? Zaplacisz okolo 700 zl i beda jak nowe
Lukasch44 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 z tego co się orientuję to kompletna regeneracja to 450 zł za sztukę .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się