Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Srebrny dupowóz Fr0sta :3


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że był lany jakiś 0w30.

BTW. A4 B6 1.8T Multitronic Startup 1

moze na castrolu wlasciciel jezdzil poprzedni?? wejdz w dzial silnikow beznynowych to tam zobaczysz jak wyglada motor po castrolu :disgust:

Nie moge nic znaleźć o tym..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomina mi to co jest u mnie :D Z tym, że ja nie zdejmowałem jeszcze pokrywy zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oleju to od razu przesiądź się na Motul.

Na pewno będzie to motul, albo valvoline ;) Co do filmiku, to wszystko w porządku?

Tak btw. to na zimnym troszkę szarpie jak się go odpala, normalne? Takie lekkie drgania na kierownicy są wyczuwalne i przy dodawaniu gazu tak do do 1200 tyś obrotów wyczuwalne jest drganie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do oleju to od razu przesiądź się na Motul.

Co do filmiku, to wszystko w porządku?

Tak btw. to na zimnym troszkę szarpie jak się go odpala, normalne? Takie lekkie drgania na kierownicy są wyczuwalne i przy dodawaniu gazu tak do do 1200 tyś obrotów wyczuwalne jest drganie.

Tak - zachowanie prawidłowe. Jeszcze potestuj na rozgrzanym (jak już ogarniesz formalności).

Co do szarpania - tutaj już niech się wypowiedzą spece od silników benzynowych.

Jeśli zdecydujesz się na Motula to do benzyniaka chyba X-CESS albo X-CLEAN (trzeba sprawdzić, już nie pamiętam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Panowia, dzisiaj byłem w autku (nie mogłem nie przyjść i nie popatrzeć na nią :heartpump:).

No więc tak, na zimnym odpala po 2-3 obrotach wału, czyli jest git :).

Zastanawiają mnie tylko obroty, bo na zimnym po odpaleniu utrzymują się na 1200 obr. i po około 2 minutach spadają na jakieś 880-900, tak jest w benzynowcach?. Po odpaleniu na zimnym silnikiem trochę telepie tzn. chodzi trochę jak diesel (nie dźwiękowo oczywiście :E) są takie jakby szarpania przenoszone na kierownice i jak się siedzi w środku to też czuć :hmm:.

Jak silnik jest rozgrzany to drgania na jałowym dalej występują, ale w mniejszym stopniu, a gdy przytrzymam obroty powyżej 1000 to nie czuć jakichkolwiek drgań, dopiero gdy puszczę gaz to wtedy zaczyna drgać jak spadnie na te 900 obr/min. Obroty w żadnym wypadku nie falują, po przygazowaniu na 5 tyś obroty schodzą do 900 i nie poniżej, łagodnie sobie spadają, ale w dalszym ciągu telepie budą gdy obroty są w zakresie 900-1000, w innym przedziale żadnego drgania :>.

Czy to może być wina zużytych poduszek silnika, czy 1.8T po prostu ma taką konstrukcję i szukam dziury w całym?

Druga część to olej i to co znajduje się pod pokrywą zaworów :).

Klik!

Najbardziej jest to widoczne na drugim i trzecim zdjęciu, na czwartym wygrzebałem trochę tego z pod korka i tak to wygląda.

Piąte zdjęciu zrobiłem o tak, bo coś tam cyka właśnie w tych złączkach, czy to przewody paliwowe? Normalne jest takie cykanie?

Odkręciłem korek od zbiorniczka z wodą i był tam kamień (nie taki z dworu :E), to normalne?

I mała ciekawostka, po odpaleniu czekałem chyba z 20 minut, aż samochód się rozgrzeje, ale wskazówka leżała jak zabita, mówię sobie k*rwa co jest :E Zgasiłem, zapaliłem i temp. 90C :lol2:.

Poza tym audio... Gra świetnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp do wymiany :cool1: I cos czuje ze plukanie silnika bedzie trzeba zrobic :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp do wymiany

Płukanie to raczej na pewno, co do czujnika to uzasadnij jakoś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp do wymiany

Płukanie to raczej na pewno, co do czujnika to uzasadnij jakoś :P

wahania tak duze temperatury sa nie mozliwe przy sprawnym termostacie. jak masz vaga to odczytaj temp z drugiego czujnika( za silnikiem) i bedziesz wiedzial czy tamten nie domaga czy tez wartości sie pokrywają i zmieniaja diametralnie co chwile(ale to nie możliwe :decayed:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp do wymiany

Płukanie to raczej na pewno, co do czujnika to uzasadnij jakoś :P

wahania tak duze temperatury sa nie mozliwe przy sprawnym termostacie. jak masz vaga to odczytaj temp z drugiego czujnika( za silnikiem) i bedziesz wiedzial czy tamten nie domaga czy tez wartości sie pokrywają i zmieniaja diametralnie co chwile(ale to nie możliwe :decayed:)

Ale termostat jest dobry, bo jak miał te 90C to chłodnica była już ciepła, po dłuższym czasie załączyły się wentylatory na chłodnicy :) IMO po prostu zacięła się wskazówka albo coś i dlatego za pierwszym razem wcale się nie podniosła :D Później po 20 minutach odpaliłem to było troszkę powyżej 50C, silnik pochodził chwilę i nabrał 90C.[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 17:37_________________________________________________Update pierwszego posta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra samochód już zarejestrowany więc jazda próbna oczywiście musiała być :D

Samochód po prostu płynie, sama skrzynia spisuje się doskonale, żadnych szarpnięć (czasami troszeczkę "drgnie" na postoju jak zmieniam z P n D albo na R na zimnym).

Zaczęła mi się podobać jazda automatem :kox:[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 17:07_________________________________________________Nagrałem filmik z działania tej skrzyni :). Dla mnie to jest rewelacja :D.

I tak mała sesja zdjęciowa...

GGCvrl.jpgqrMuUl.jpg34j2Hl.jpg4XrLLl.jpgHDiEEl.jpgyTkunl.jpg

ylwOjl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód po prostu płynie, sama skrzynia spisuje się doskonale, żadnych szarpnięć (czasami troszeczkę "drgnie" na postoju jak zmieniam z P n D albo na R na zimnym).

Adaptację trzeba zrobić - potrzebny interfejs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat spadł gdzieś na dół... Trzeba odświeżyć :kox:

30scil.jpgdMBMFl.jpg5RaAgl.jpgw9W6jl.jpgmhtREl.jpgQdJwml.jpg

C7s4wl.jpgHLkAsl.jpgejmX0l.jpgbnnhSl.jpgdmpbEl.jpg76lbCl.jpgrJvUxl.jpg

Wczoraj ogarnąłem pierwszego moda :P

CXrY5l.jpg

Ogólnie to dążę do takiego wyglądu :)

lGqZt.jpg :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie łap mnie za słówka :D

Mówię o dokładkach w kolor, zderzakach s-line itd. :P[br]Dopisany: 15 Luty 2012, 19:00_________________________________________________Niech ktoś jeszcze powie co tutaj ciekawego można wymodzić z tego srebrnego lakieru? Żeby to miało ręce i nogi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta druga ma felunek fajny :) Co to za mod, że zamiast kierunków są światła dzienne (?), czy co to jest, super wygląda :o

Ale imo lepiej jakby te dokładki na dole w kolor były pomalowane i do tego nakładki s-line na progi :P

Masz może to w większej rozdziałce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety niemam...powiem ci że dokładki w tym szarym podładzie wyglądają tak ..inaczej..moim zdaniem ciekawie i bardzo oryginalnie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...