Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SSerwis Sopa-Rybnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja mam całkowicie inne zdanie o warsztacie Jana Sopy SSerwice . Nie pozwolę dotknąć nikomu mojej skrzyni multitronic za wyjątkiem tego warsztatu . Podejście do klienta jest niesamowite . Jan chciał wykonać naprawę na swój koszt by tylko naprawić moją skrzynie . Powiedział "zapłacisz pan jak będziesz miał " bo za miesiąc dwa cała skrzynia będzie do remontu . Prosta naprawa i skrzynia chodzi pięknie . Wreszcie mogę się cieszyć jazda "melexem" . Skrzynie naprawiałem w warsztacie w Częstochowie (ok 150 km od mojego miejsca zamieszkania ) . Po trzech reklamacjach nadal auto szarpało i przyjemność z jazdy była żadna , sprawa o mało nie oparła się o sąd i zwrot kosztów naprawy (wyjazd z warsztatu i na liczniku świeci się błąd i koleś z warsztatu ma wyłączony telefon , nie odbiera i tak 3 krotnie ) . Przyjazd z autem do warsztatu z reklamacją i bezradnie rozłożone rączki ..on nie wie co się dzieje , u innych zawsze się udawało . Okazało się że w skrzynia i sterownik był z audi A6 , brakowało połowy oleju a usterka która spowodowała rozerwanie kosza nie usunięta .

Żałuję że od razu nie trafiłem do SSerwice zaoszczędziłbym czas i kasę . Ludzie uczcie się na błędach innych , np. moich .

Co do cen nie są wygórowane .

P.S.

Artykuł niesponsorowany .

Ciekawe bo mnie SSerwis potraktował tak jak Ciebie ten w Częstochowie...

Opublikowano

A ja mam całkowicie inne zdanie o warsztacie Jana Sopy SSerwice . Nie pozwolę dotknąć nikomu mojej skrzyni multitronic za wyjątkiem tego warsztatu . Podejście do klienta jest niesamowite . Jan chciał wykonać naprawę na swój koszt by tylko naprawić moją skrzynie . Powiedział "zapłacisz pan jak będziesz miał " bo za miesiąc dwa cała skrzynia będzie do remontu . Prosta naprawa i skrzynia chodzi pięknie . Wreszcie mogę się cieszyć jazda "melexem" . Skrzynie naprawiałem w warsztacie w Częstochowie (ok 150 km od mojego miejsca zamieszkania ) . Po trzech reklamacjach nadal auto szarpało i przyjemność z jazdy była żadna , sprawa o mało nie oparła się o sąd i zwrot kosztów naprawy (wyjazd z warsztatu i na liczniku świeci się błąd i koleś z warsztatu ma wyłączony telefon , nie odbiera i tak 3 krotnie ) . Przyjazd z autem do warsztatu z reklamacją i bezradnie rozłożone rączki ..on nie wie co się dzieje , u innych zawsze się udawało . Okazało się że w skrzynia i sterownik był z audi A6 , brakowało połowy oleju a usterka która spowodowała rozerwanie kosza nie usunięta .

Żałuję że od razu nie trafiłem do SSerwice zaoszczędziłbym czas i kasę . Ludzie uczcie się na błędach innych , np. moich .

Co do cen nie są wygórowane .

P.S.

Artykuł niesponsorowany .

Ciekawe bo mnie SSerwis potraktował tak jak Ciebie ten w Częstochowie...

Jeżeli Sopa poległ na twoim aucie to aż się boje co by z robił z nim ten z Częstochowy . Może miałbyś A8 z A4 .

P.S.

Sopa sam się przyznał że jemu zdarzają się trudne przypadki , ale jak popatrzę na np. na warsztaty typu Midparts czy Warsztat w Józefowie to chyba wybrałbym Sopę .

Myślę że nie jeden z posiadaczy automatycznej skrzyni właśnie u Sopy poprawiał naprawę skrzyni u innych .

Powiedzmy sobie szczerze w Polsce nie ma warsztatu , który jest w stanie naprawić każdy automat .

Opublikowano

A ja już chyba zostanę stałym klientem SSerwis. Mam manuala ale swego czasu miałem dość wioskowych myslicieli odnośnie problemów z samochodem a w zasadzie z diagnostyką błachostki. Oni naprawili raz dwa. Teraz miałem do roboty rozrząd i kilka innych rzeczy i zrobili szybko i dokładnie. Cena... no cóż są napewno droźsi od garażowców ale jednak w wielu przypadkach tańsi niż ASO. Natomiast kompetencją biją wszystkie ASO na głowę i za to im chwała. Wiadomo, że nie będzie 100% przypadków zadowolonych ale tak to już jest. Jeśli chodzi o autoryzację to faktycznie swego czasu ją stracili natomiast od tego roku znowu są na jakiejś liście serwisów VW/Audi , nie wiem czy to jest równoznaczne z autopryzajcą ale wiem, że są zobowiązani do trzymania procedur audi przy przeglądach/naprawach i takich tam. Na przykład nie skasują inspekcji w kompie jeśli nie zrobisz przeglądu a tylko wymienisz olej - wygląda na to, że ich naprawy będą traktowane tak samo jakby były zrobione przez inne ASO

Opublikowano

a mi po ostatnich przygodach zdanie zmienilo sie o 180 stopni i juz wiecej tam nie pojade :wallbash:

Opublikowano

Podaj

a mi po ostatnich przygodach zdanie zmienilo sie o 180 stopni i juz wiecej tam nie pojade :wallbash:

Podaj proszę jakieś szczegółowe informacje co się stało, generalnie trudno budować opinię o serwisie na podstawie subiektywnych odczuć zamiast w oparciu o konkretne sytuacje.

Opublikowano

z tym warsztatem mam juz do czynienia kilka lat wiec nie jest to jakis foch z mojej strony...

co sie stalo, w sierpniu zeszlego roku robilem u nich caly rozrzad, olej i wszystko co z tym zwiazane, a pare tygodni temu zerwal mi sie pasek wielorowkowy bo napinacz strzelil ktory nie zostal wymieniony :blink: efekt koncowy brak reklamacji i rachunek na kwote prawie 500 zl

warsztat w tej chwili idzie na ilosc, a nie na jakosc jak to mialo miejsce kilka lat temu

Opublikowano

Arku nie żebym bronił Sope czy coś takiego, bo mam co do nich mieszane uczucia. Lecz w Twoim przypadku ktoś musiał zadecydować o tym żeby zostawić stary napinacz. Jeśli masz rachunek, to powinno być tam wypisane, co zostało wymienione, w ogóle to miałeś strasznego pecha, że tak bez wcześniejszych objawów strzelił Ci ten napinacz. Prawda jest taka, że jakbyś pojechał do innego mechanika, który najprawdopodobniej nasmarowałby Ci tylko rolkę z napinacza, a policzyłby za wymianę i po pół roku byłby ten sam efekt, to też byś miał do niego pretensje i znając życie też by Ci gwarancji nie uznał.

Co do ilości a nie jakości, to niema co się dziwić, bo warsztat znany i klienci zawsze są, a jak to w dzisiejszych czasach bywa, każdy chce mieć wszystko zrobione na wczoraj.

Opublikowano

pozostaje tylko zapomniec i poszukac jakiegos dobrego i zaufanego mechanika co jest baaaardzo trudne albo wyposazyc sobie domowy garaz i zaufac sobie ze sie samemu poradzi

Opublikowano

Niestety ale po początkowym zachwycie nad SSerwis przyszedł czas na otrzeźwienie. Z przykrością trzeba stwierdzić, że idą na ilość coraz bardziej. Czas oczekiwania na wizytę 2-3 tygodnie po czym odwalają kaszanę aby tylko wyciągnąć pieniądze. Coraz mniejsze zaangażowanie w rozwiązywanie problemu a coraz większa pazerność. Z resztą przy tej ilości klientów kto by się nadmiernie starał...

Opublikowano

marekg masz jakieś nie miłe wspomnienia po wizycie u Sopy?

Opublikowano

marekg masz jakieś nie miłe wspomnienia po wizycie u Sopy?

No powiedzmy, że tym razem firma mnie rozczarowała a w zasadzie jej podejście. A żeby nie być gołosłownym to powiem że:

- mechanik odbierający samochód niewiele z tego co zgłaszałem przekazał temu, który się autem zajmował (może to po części moja wina bo w sobotę oddawałem auto umówione na poniedziałek - inaczej nie moge). na skutek tego ten ostatni nie bardzo wiedział co dokładnie dzieje się z samochodem tak samo jak nie miał pojęcia co było już w aucie robione a co nie i jak się ono zachowywało na innych oponach

- Panowie z SSerwis uwinęli się w pół dnia (jeśli nie szybciej) i z radością oznajmili telefonicznie, że auto jest do odbioru. Na moje pytanie co jest zrobione powiedzieli, że geometria zawieszenia. Wyraziłem powątpiewanie w trafność diagnozy ale nich im będzie, ponoć są dobrzy (i do tej pory byli). Skasowali 360 i do widzenia.

- dzwonię wczoraj do nich bo auto dalej nie jeździ jak trzeba a już właściwy dla sprawy mechanik pyta a co sie właściwie dzieje???!!! po wysłuchaniu pyta czy ja robiłem przegląd bo może amortyzatory są klęknięte???? to jak on ustawiał tę geometrię, że nie widział nowych amortyzatorów?

- najbliższy termin na 12 października, oczywiście "mój"mechanik jeszcze obiecuje zapytać szefa co dalej z tym autem robić i na kiedy można przyjechać. a ja w tym czasie boje się autem jeździć bo buja mnie na wszystkie strony.

Miał być zrobiony przegląd zawieszenia a tu się okazuje, że amory niesprawdzone, luzy zapewne tez nie bo w tym aucie przecież trzeba wiedzieć gdzie i jak szukać a tu pewno skończyło się na pobieżnych oględzinach.

I teraz już nawet nie wiem czy jest sens się bujać z Żor do Rydułtów bo skończy się na wymianie dosłownie wszystkiego za 2 razy większe pieniądze niż u innego mechanika. W sumie nie mam pretensji, że nie znaleźli od razu przyczyny ale mogli chociaż zadzwonić, podpytać co się dzieje skoro nie było to jasne. Auto mogło stać u nich dłużej tak aż znajdą co jest grane. Ale łatwiej było skasować 360 i odesłać w diabły a na kanał wziąć następnego klienta do zrobienia szybkiego i łatwego przeglądu za 500pln. I tak się ten biznes kręci. Korzystają z tego, że się ludzie napalili na OOOO jak szczerbaty na suchary i doskonale wiedzą, że mało kto tak naprawdę potrafi to naprawiać. Skutek jest taki, że mam zamiar sprzedać samochód po usunięciu problemu z zawiasem.

Opublikowano

Przykro mi to słyszeć, ale niema ludzi (mechników) doskonałych, choć w Twoim przypadku mogliby poprawić to co mieli zrobić i później sumiennie się rozliczyć.

Ja u niech byłem jakiś miesiąc temu w sprawie naprawy sterownika skrzyni i wymiany oleju w skrzyni. Auto naprawiał nejaki Piotrek (taki rudy kolo) póki co jestem zadowolony, a poza tym kosztowało mnie to tylko 1164zł, mówię "tylko" bo komuś z forum w innym warsztacie za taką naprawę zaśpiewali 2500zł...

Ale to nie koniec... jak u nich byłem to p. Sopa był zdziwiony kulturą pracy mojego silnika (BLB) i pochwaliłem się że ma wywalone wałki wyrównoważające i swap pompy, który wymyślił jaro4444 (wielkie dzięki mu za to :notworthy: ) strasznie ich to zaciekawiło i od kilku dni do mnie dzwonią, bo mają pacjenta Passat z silnikiem BLB o przebiegu 280kkm w którym wałki nadają się do wymiany. Nowe wałki to koszt ~4200zł + robocizna i de facto mogliby gościowi wcisnąć nowe wałki, skasować jak za zboże i dowidzenia... ale tak nie zrobili i chcą gościowi wstawić taki zestaw jak mam u siebie, z czego koszt samych części to ~1200zł + robota, więc to znów stawia ich w innym obliczu.

Opublikowano

Udało mi się pogadać z mechanikiem (Pan Jacek), załatwił z szefem, że mogłem zawieść samochód od razu bez czekania na termin i będą po prostu wnikać w temat. Wiadomo, że nie każda usterka jest prosta do zdiagnozowania i tak pewno jest u mnie tym razem tylko w sumie szkoda, że musiałem drugi raz zrywać się z rana, ganiać żonę drugim samochodem w te i nazad a potem spóźniać się do pracy.

Ale ciągle mam nadzieję, że znajdą co jest nie tak. Nie znam nikogo innego w regionie komu mógłbym zaufać, że wie co robi. Przynajmniej jeśli chodzi o Audi. Wydaje mi się, że Pan Sopa mocno siedzi w skrzyniach i silnikach i to jest właśnie jego mocna strona. Chociaż może też nie każdy przypadek trafia po prostu w ręce szefa. Napewno nie mam zamiaru tutaj na SSerwis wieszać psów bo nie mam ku temu powodu, do tej pory byłem zadowolony a suma sumarum dalej sprawdzają mi ten samochód.

Opublikowano

Byłem u Sopy wczoraj: drobny problem z imo. Jak na razie wszystko hula w porządku. Ale nie o to mi chodzi.

Ceny u Sopy można dość mocno negocjować, co więcej, wydali mi auto bez uregulowanej zapłaty "na piękne oczy" :kox:.

To miło z ich strony, że ufają klientowi, bo w połączeniu z dobrze wykonaną usługą mogą liczyć na powrót klienta przy następnej awaryjnej okazji.

Opublikowano

Witam

Mam zamiar jechać tam na serwis multitronica w A4 B8 z 2014, szarpie mi przy ruszaniu pod górę, nawet zdarza mu się gasnąć, czy ten serwis nadal jest polecany? Jeśli nie ten to gdzie? Bo jestem zalamany :(

Opublikowano
W dniu 21.07.2018 o 14:39, Paramedic napisał:

Witam

Mam zamiar jechać tam na serwis multitronica w A4 B8 z 2014, szarpie mi przy ruszaniu pod górę, nawet zdarza mu się gasnąć, czy ten serwis nadal jest polecany? Jeśli nie ten to gdzie? Bo jestem zalamany :(

Nie mam dobrych wspomnień co do tego SSerwis. Szczerze odradzam. Co do mechanika od skrzyń automatycznych to widzę, że w Żorach na Pszczyńskiej jest coś takiego. Mają mnóstwo klientów, ale popytaj, czy warto. Ja ich nie znam.

Opublikowano

A ja bardzo polecam ten serwis. Miałem problem ze skrzynią biegów, podejrzany był sterownik. Pan Janusz z SSerwisu profesjonalnie podszedł do tematu i zamiast od razu zakładać najgorszy scenariusz(i najdroższy) czyli wymianę sterownika konsekwentnie sprawdzał wszystkie inne możliwe przyczyny usterki. Z racji tego, że skrzynia wariowała i potrafiła przez kilka miesięcy działać normalnie po czym problem się pojawiał, a następnego dnia znowu działało wszystko jak trzeba temat był najgorszym z możliwych, gdyż nie zna się rezultatu podjętych działań od razu. Zajęło to w sumie kilka wizyt w SSerwisie, finalnie co prawda zakończyło się na wymianie sterownika, ale za żadną poprzednią wizytę nie płaciłem nic bo jak to stwierdził Pan Janusz - Nic Pan nie płaci bo problemu nie rozwiązałem. Finalnie zapłaciłem za wymianę sterownika + sterownik + niezbędne części + olej mniej niż 1/6 ceny z ASO. 

U mnie wielki plus za podejście do sprawy i nie odpuszczenie tematu.  Pominę kwestię tego, że serwisant siedział przy moim samochodzie za każdym razem jakieś 2h i nie skasowali ode mnie ani grosza. Byłem w szoku. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...