Fr0styyy. Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Odpaliłem, pochodził 5 minut, wskazówka leży, zgasiłem, zapaliłem znowu i wskazówka pokazuje trochę ponad 50C, jak zgasiłem silnik to wskazówka dostała padaczki :E Nie pokazywała już temp, tylko zaczęła dziwnie drgać, na filmiku nie będzie to aż tak wyraźne, ale widać co się dzieję :lol2:. Wskazówka tempteratury. Najlepiej widać to tak jakoś od 17 sekundy jak gaszę silnik. Termostat to nie może być, bo silnik się nagrzewa równo i dobrze.
fayera Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Zabrzmi jak mantra ale vag-owałeś?
Fr0styyy. Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Zrobiłbym to gdybym miał dostęp
grzemo Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Bez vaga to tylko dywagacje Kub kabelek, program z netu i już możesz sam diagnozować swoje auto. Masz do sprawdzenia czujnik temperatury i do zrobienia test zegarów.
Fr0styyy. Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 W sumie to i tak nie długo będę musiał się zaopatrzyć, bo to naprawdę przydatna sprawa, ale wolałbym ten lepszy, którym będę mógł grzebać w kompie itp. (będę wymieniał manetkę od wycieraczek ze sterowaniem do kompa). A test zegarów po co? Sprawdzenie temp. na klimatornicu będzie wiarygodne?
quki Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 obejrzyj czujnik temperatury, poruszaj nim i ewentualnie przeczyść i zobacz czy jest chociaż jakaś chwilowa poprawa?
elmartinez Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 na 99,99% czujnik temperatury płynu chłodniczego. Miałem podobne objawy. Czasami podczas jazdy pokazywał 90stC czasami 70stC. Ogólnie żył swoim życiem. Cena nie jest zbyt wysoka. ASO ok 110zł w Intercars możesz go kupić za ok 70zł
Fr0styyy. Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Dobra, dzisiaj ogarnę ten czujnik, gdzie on się dokładnie znajduję? Wiem, że są 2 czujniki, 1 wysyła dane do ECU, a drugi chyba na chłodnicy wysyła sygnał na wentylatory jak woda w chłodnicy się zagrzeje i powinienem szukać tego pierwszego, który jest gdzieś w bloku silnika, ale nie wiem gdzie dokładnie, mam rację? EDIT: Chodzi o czujnik G2, który wysyła info na wskazówkę na desce rozdzielczej tak?
elmartinez Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Dobra, dzisiaj ogarnę ten czujnik, gdzie on się dokładnie znajduję? Wiem, że są 2 czujniki, 1 wysyła dane do ECU, a drugi chyba na chłodnicy wysyła sygnał na wentylatory jak woda w chłodnicy się zagrzeje i powinienem szukać tego pierwszego, który jest gdzieś w bloku silnika, ale nie wiem gdzie dokładnie, mam rację? EDIT: Chodzi o czujnik G2, który wysyła info na wskazówkę na desce rozdzielczej tak? To jest ten czujnik z tyłu silnika. Zaprasza do mojego "starego" wątku. Tam znajdziesz wszystkie potrzebne informacje: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=104424.0;highlight=bex
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Chodzi o czujnik G62. Znajduje się z tyłu silnika na króćcu doprowadzającym płyn do głowicy. Zabezpieczony jest zawleczką plastikową. Uważaj przy wymianie żeby dobrze go włożyć i zabezpieczyć, bo ja przez złe założenie zabezpieczenia bym prawie silnik ugotował i zgubiłem prawie 2l płynu, ważne dobre osadzenie i założenie zawleczki i sprawdzenie czy nic nie tryska po odpaleniu, ale ogólnie wymiana banalna, na 10min. Ja za czujnik (zamiennik) płaciłem z oringiem 43zł. Przy wyjęciu poleci troszkę płynu, ale dosłownie troszkę, nie trzeba raczej nic podstawiać ani tym bardziej spuszczać płynu . Po wymianie wskazówka będzie stała twardo na 90 jak hmm... (skorzystałem z obrazka robert. mam nadzieję że nie ma nic przeciwko ). Czujnik, oring i zawleczka to el. 30, 31, 32. Czujnik jest koloru zielonego.
Fr0styyy. Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Na razie jedyne co zrobię to poruszam tym czujnikiem i przeczyszczę styki, VAGa nie mam więc dokładnie sprawdzić co to jest nie mogę . Jeżeli to nie pomoże to nowy czujnik. Tak dla pewności. Wentylatory po pewnym czasie na postoju się włączają gdy chłodnica jest już gorąca, więc to raczej nie G62 ani termostat tylko G2 G62 daje info do ECU G2 daje info na zegary w desce rozdzielczej.
elmartinez Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 tomek20stencel5 sie pomylił. Chciał napisać, że to czujnik G2
Fr0styyy. Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Spoko Właśnie wróciłem z samochodu i przeczyściłem ten czujnik, poruszałem nim (przy okazji ułamałem jakiś zatrzask przy nim ) i on był bardziej koloru białego niż zielonego, fotki poniżej. http://imgur.com/OXLXY,bKUIl Teraz znalazłem chyba kolejny problem, samochód stał 10 minut odpalony, ale chłodnica cały czas zimna (ta pierwsza jest od klimy, druga to jest główna, mam rację?) Tylko ta pierwsza była lekko ciepła, ta druga większa była zimna. Węże od chłodnicy były ciepłe bardziej od strony silnika niż od strony chłodnicy, termostat, czy po prostu za krótko stał odpalony? Zachowanie wskazówki najlepiej widać na poniższym filmiku, najśmieszniejsze jest to, że jak samochód się rozgrzeje do tych 90C to wskazówka działa normalnie (czasami) trolololol. 2.mp4 Tutaj silnik się rozgrzał 3.mp4
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Haha, to nie ten czujnik Musisz znaleźć koloru zielonego czujnik, jest ustawiony pionowo w króćcu który jest plastikowy. W sumie to tego zielonego mało widać dopiero jak wtyczkę zdejmiesz. Musisz szukać bardziej po lewej stronie. Ej, ten G62 to na pewno przy chłodnicy?? Kuurna zawsze myślałem że to ten przy głowicy, czyli okazuje się że wymieniłem chyba nie ten czujnik co trzeba ale jaja [edit] A czy przypadkiem G2 i G62 to nie jeden i ten sam czujnik? [edit2] Sprawdziłem i jestem na 99% pewien że oba czujniki są w jednym http://images46.fotosik.pl/338/f9047785c8a90e6amed.jpg Jest napisane: czujnik podwójny coś tam coś tam . Dodatkowo przez ten czujnik może Ci go zalewać albo coś i masz drgania w budzie, wymień czujnik, skasuj błędy (konieczność niestety) i będzie git.
Fr0styyy. Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Tyle osób to już robiło, a nikt nie potrafi wrzucić nawet zdjęcia jak ten czujnik wygląda i gdzie dokładnie się znajduje, eh.
fayera Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Czujnik G2/G62 to jeden czujnik(2w1) a znajduje się tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180758.msg2120060#msg2120060[br]Dopisany: 09 Listopad 2011, 15:45_________________________________________________ Tyle osób to już robiło, a nikt nie potrafi wrzucić nawet zdjęcia jak ten czujnik wygląda i gdzie dokładnie się znajduje, eh. spokojnie już jest
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 http://www.audiworld.com/tech/eng66.shtml Masz, idź wymień i nie grzesz więcej
elmartinez Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Dokładnie to nie ten czujnik. Musisz go szukać bardziej za silnikiem. Uploaded with ImageShack.us tak wygląda czujnik http://www.audiworld.com/tech/pics/eng54-image006.jpg i jeszcze zobacz to (nie moje zdjęcia i nie pamiętam skąd je mam ) Uploaded with ImageShack.us http://www.audiworld.com/tech/eng66.shtml Masz, idź wymień i nie grzesz więcej dobrze gadasz
Fr0styyy. Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 No to teraz nie ma opcji, żebym tego nie wymienił Dzięki chłopaki, jutro zamawiam czujnik
tomek20stencel5 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Jak chcesz zamiennik (ja wziąłem i narazie nie żałuję, jak będzie się coś działo to ORI) to powinni mieć w każdym motoryzacyjnym bo to czujnik stosowany w bardzo wielu samochodach. Oczywiście lepiej ORI (chociaż jeżeli nie widać różnicy to po co przepłacać ).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się