powaguspisz Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Zamiennik jak i zarówno najdroższy zmożliwych może przysworzyć kłopotu z poprawnym działaniem, ja załorzyłem HP za 12zł i wskaznik działa poprawnie już tak od 3 miesięcy i po co płacić za OE 70zł albo za jakiś średni 50zł, nie ma sensu. Trafisz albo nie jak ma działaś to i tanie będzie działać a dzisiaj i tak wszystko jest robione MADE I CHINA
czaki22 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 auto za 30 tyś zł a czujnik kupujesz za 12/ zaczniesz od remontu silnika to sie dowiesz co z czujnikami nieoryginalnymi jest nie tak
powaguspisz Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 od 10 lat sprzedaje różne marki oryginalne i nie zamienniki lepsze i gorsze, nigdy nie doprowadziło to jeszcze do naprawy silnika. Bynajmiej nie czujnik odpowiadający za wskazanie tem na zegarach, a że są pewne rzeczy kiedy nie kupuje brzydko mówiąc gawna to i owszem, wyrazam ogolną opinie na temat zamienników, OE robionę są również w chinach jak chcesz to zapraszam udowodnie.
tomaszw Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Niestety te czujniki wysiadają b.często, w warsztacie gdzie serwsiuje OOOO kupują je na "tony" bo zamienniki potrafią być walniete od razu (tak ja miałem) oryginał jak na razie działa pół roku. Gdy czujnik był walniety potrafił czasami działać OK, potem co chwile zminiał wskazania, aż w koncu zdechł. Jego uszkodzenie moze spowodować przegrzanie.
grzes1150 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 U siebie wymieniałem krucieć i przy okazji załozyłem nowy czujnik (ori) i po 3 miesiącach musiałem włożyć wyjętą używkę bo nowy padł Objawy: zaświecił się check, brak ssania na zimnym silniku, auto lekko zmulone, błąd w sterowniku
Fr0styyy. Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2011 Z tym, że u mnie nie wywala błędów :F[br]Dopisany: 17 Grudzień 2011, 12:15_________________________________________________Dzisiaj podłączyłem VAGa, ale nie wiedziałem dokładnie, które bloki mam sprawdzić więc podaje te, w których widziałem temperaturę
krzysiekml Opublikowano 19 Grudnia 2011 Opublikowano 19 Grudnia 2011 z tego co w kleiłeś to grupa 001 czwarte pole powinno być 0000 0000,ładowanie aku troszkę niskie,reszta oki.
Fr0styyy. Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 Dzisiaj zrobiłem test zegarów i załamka, wskazówka temperatury poleciała na 130*C i po wyłączeniu zapłonu już tam została Wyjąłem licznik i próbuje coś wymodzić z tym, ale nie wiem jakie będą tego efekty. Da się dostać jakąś używkę właśnie tego wskaźnika temperatury? 32.m4v
hanys0 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Witam Wskaźnik temperatury do wymiany ,nic więcej mam to samo od 2 miesięcy ,byłem u kilku magików podpinali pod kompa i testowali zegary .Co jakiś czas wraca do zera i działa normalnie ,po kilku dniach to samo szaleje . Zwyczajnie sie prze kalibrował - nic więcej Proponuje kupić używane zegary na allegro ,rozebrać i wymienić tylko ten od temperatury ,wszystko jest na kostkach więc nie ma problemu . Pozdrawiam
Fr0styyy. Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 Już sobie poradziłem itd. na razie prawidłowo pokazuje temperaturę i tak dalej. Zobaczymy na ile to zadziała Na razie jestem zadowolony z efektu. Rozebrałem to wszystko poruszałem wskazówkę itp. i działa
wicio82 Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 bylbym wdzieczny za pomoc, otoz wkladam kluczyk i jest 70 stopni, przekrecam stacyjke i mam 80 stopni i podczas jazdy dochodzi na 110 i tak trzyma. Wymienilem czujnik g2/g62 niby ori ze znaczkami audi i vw i made in luxebburg 4 piny zielony i dalej to samo. Jezdze juz tak 3 tydzien i vag najpierw pokazal g2 a teraz ze oki na klimatroniku jest 90 o co chodzi? pomocy
Fr0styyy. Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Opublikowano 5 Maja 2012 Musisz albo rozkręcić zegary i przesunąć wskazówkę na swoje miejsce, albo kilkanaście razy włączyć i wyłączyć zapłon (u mnie jak silnik był zimny to miałem 90*C, jak rozgrzany to 130*C ).
wicio82 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 o to zagadka... dzis zauwazylem ze na zimnym przy pierwszym odpaleniu czy kolejnym tak samo po przekreceniu wskazowki odrazu na 70 leci co dziwne ze bez kluczyka jak wlacze pozycyjne to tez na 70 leci zgasze spada ponizej 60. Jest tu jakis magik?
Fr0styyy. Opublikowano 15 Maja 2012 Autor Opublikowano 15 Maja 2012 Zrób jak mówię, rozkręć te zegary i ustaw wskazówkę na swoje miejsce "_"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się