sysek27 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 mam pytanie czy przy wymianie rozrządu potrzeba jest też wymiany oleju, czy to dwie całkiem niezależne czynności? To są dwie niezależne czynności
jaguś Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 zaciągnełem wiecej informacji i okazało się na fakcie ze audi b8 do 10.2009 roku ma wadliwy napęd pompy oleju
johnny2002 Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Tylko czy komuś znajomemu się to przytrafiło w B8 czy tylko polegając na info z netu o tym piszesz ?
jaguś Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 demontował audi a4 b8 i widział przy przebiegu 160 tys jaki wymęczony jest imbus bo tylko w tym typie cr to ma miejsce wyciera sie imbus i gniazdo a reszta jest zmieniona więc wielkie koszty to nie są bo wersje poprawionej pompy od tomka z rumi to sa koszta 600zł + wymiana i pewność że nic się nie stanie.
przemek4net Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 bo wersje poprawionej pompy od tomka z rumi to sa koszta 600zł + wymiana i pewność że nic się nie stanie. internet to miejsce gdzie powtorzona n razy bzdura/nieprawdziwie podana informacja staje sie prawda. On (ani inni - przeciez regenerujacych walek z gniazdem na zabierak jest wiecej) nie "poprawiaja pompy" chyba, ze gniazdo w pompie tez wymaga naprawy. Poniewaz normalnie sprzedawane czesci bez kombinacji to ze 4.5 patyka (sa inne zarowno walki, pompa, zabierak, jakies zebatki) wiec przerabia sie stare by nadawaly sie pod zabierak nowego typu lub tez wlasnej roboty zabierak - to hybryda czesci przed zmiana i po zmianie w 10.2009 badz hybryda czesci przed zmiana i wlasnej produkcji zabieraka Nie wskazuje ze cos jest lepsze albo gorsze, tansze czy drozsze... tylko wytykam powtarzana bzdure o poprawieniu pompy Z tymi walkami to dla jednego klopot a dla drugiego chleb wiec nie wszystkie historie o nieuniknionej potrzebie kastrowania czy regenerowania sa prawdziwe... pozdrawiam, Przemek
aa.debiec Opublikowano 13 Lipca 2016 Opublikowano 13 Lipca 2016 Chłopaki właśnie tata wymienia mi rozrząd i chciałabym zapytać czy posiadacie taką wiedzę jak mocno kluczem dynamometrycznym należy dokręcić rozrząd?
resiak82 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam kolegów. Mam pytanie; czy do wymiany rozrządu trzeba zwalić cały zderzak? Czy dało by radę dostać się do niego wymontowując tylko grilla i odciągnięciu chłodnicy?
Konrad z Rørvik Opublikowano 18 Stycznia 2018 Opublikowano 18 Stycznia 2018 (edytowane) Przepraszam za odgrzanie kotleta ale mam pytanie o pompę do mojego A4 caga. Auto z 2012. Mimo że nie zauważyłem żadnych odchyleń od normy w działaniu silnika to z powodu nadchodzącego serwisu i błędu którego nie da się skasować ( 01020 wasserpumpe v36 / 003 mechanischer fehler) zastanawiam się nad wymianą pompy. Auto ma 150 tys przebiegu więc jeszcze nie czas na rozrząd ale skoro i tak rozmontują przód to czy nie warto wymienić cały rozrząd? Czy podmiana pompy na ten model z caha jest czymś uwarunkowana, czy to coś daje rzeczywiście? Jest tu ktoś ze Szczecina? Edytowane 18 Stycznia 2018 przez Konrad z Rørvik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się