Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Drgania, wibracje, telepanie


alfuta

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz mi powiedzieć, ile zębów na zewnatrz ma koło dwumasowe do AFN??

Gdzieś wpadło mi w oczy , że jest 137

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie w Lublinie mozna te drgania dobrze zdiagnozowac?

Mam taki sam problem ;o(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie 135??

Być może , piszę co widziałem bo też muszę robić sprzęgło :cry:

Miałem robić wczoraj ale nie było czasu, dopiero za tydzień :roll:

Kolejna wersja to 134 :mrgreen: http://allegro.pl/item110308706_vw_audi_1_9tdi_sprzeglo_dwumasowe_komplet.html

Może są różne koła :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym opisać mój przypadek, a więc;

auto stało na dworze przez 2 tyg nie palone. Pogoda zimowa, raz odwilż raz opady śniegu.

Gdy odpaliłem rano przy mrozie -14 "C silnik strasznie stukał . Zajrzałem pod maskę to na złączeniu silnika z skrzynią był lód który spływał odwodnieniem podczas

gdy była odwilż i pod maską zamarzał. Teraz już lód się rozpuścił a silnik nadal drga i telepie:(

Pomocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi drgał, trzesla sie cala buda na jalowym, przy dojezdzaniu do swiatel itp notorycznie praktycznie zawsze :) dodania gazu zalatwialo sprawe ale znowu sie po chwili rzucal i dziwnie pracowal...

ale ze wczesniej mialem to samo w octavii to wiedzialem z czym mam do czynienia :)

wlalem COMMA DIESEL MAGIC :) i koniec drgan, wyczyscilo uklad paliwowy wtryski itp

pozniej na drugim tankowaniu znowu przejechalem zbiornik dolewajac ponownie ten srodek

i od ponad miesiaca jazdy 100% miasto ani razu mi auto nie zadrgało i juz nie zadrga :) kiedys tez myslalem ze to dwumasa ale sprawe w skodzie jak i w a4 rozwiazalem tym preparatem, nie musi to byc comma ale chodzi o cos do czyszczenia wtryskow i ukladu paliwowego :) nie raz lejemy syf na stacji naweto tym nie wiedzac wiec raz na kilka mcy mozna poswiecic te 20zl na 400ml preparatu :D

tyle ode mnie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam z tym problem tz z trzęsieniem silnika ... diesel TDi podobno niezniszczalny - moi zdaniem totalny szmelc i nikt racjonalnie z mechaników nie potrafi pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to kupcie LPG zobaczycie co tzn falowanie obrotow, smrod gazu, nie przepalanie, uklad zaplonowy iskrowy przewody cewki swiece :)

mialem 2,8 A6 C5 zdecydowanie wole diesla niech klekocze chociac czuje ze pracuje

zreszta to nie temat diesel vs benzyna vs gaz

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj ojciec tez ma drgania, poduszki wymienil i nawet gorzej bylo na poczatku, ale pozniej jakos sie polepszylo, tylko nie na tyle zeby mozna powiedziec ze to poduchy mialy wine. Ja ma LPG i moim zdaniem sto razy lepszy zestaw do oszczedzania:decayed: nic nie drga, nie smierdzi no i dynamika lepsza:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy trafić na dobrego speca a problem rozwiąże a że takich jest za mało to jest jak jest, szukajcie a znajdziecie, non stop generując 350Nm/160km na tym LPG ile ci spali cisnać i majac taką moc? 12L?:) 20L?, ciśniesz tdi pali nie wiele więcej, ciśniesz lpg pali dwa razy tyle, miałem kilka lat jedno auto na LPG, z samą instalacją LPG drobne problememy ale ogólnie spoko, za to 6 razy uszczelka pod głowicą padła, 3 silniki ded, a od 5 lat katuje ten sam silnik tdi i zero awarii. Jedynie często klocki hamulcowe się kończa. Do katowania jak dla mnie nie ma nic leprzego niż stary wytrzymały i oszczedny tdi. Bardziej nie zawodnych nie ma i nie będzie już. Kup sobie nowy obojętnie jaki samochód, a za tyle lat co ma obecny twój A4 który uważasz za szmeld pochwal się czy on jescze jeździ czy już gryzie trawe na szrocie. Moj ma 16lat i nie wiem co to rdza, a nie raz widzi się całkiem nowe auta i już rdza wychodzi. Nie do pomyślenia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza się na krótkie odcinki tdi na vp-37 słabe bo za długo się nagrzewa, nie wiem jak z wytrzymałością silników na lpg bo może mylnie mam negatywne zdanie ale katując niech raz coś strzeli i cała oszczędność na lpg idzie się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Posiadam takie same objawy,ale ten problem pojawia mi się jedynie jak na dworze robi się ciepło(15stopni i więcej).W okresie zimowym problem ten nie występuje...Co to może być?Problem z poduchą???

---------- Post dopisany at 15:16 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ----------

Witam.Posiadam takie same objawy,ale ten problem pojawia mi się jedynie jak na dworze robi się ciepło(15stopni i więcej).W okresie zimowym problem ten nie występuje...Co to może być?Problem z poduchą???

Witam !!! dzisiaj zauważyłem dziwną sprawę. Autko moje zaczęło na wolnych obrotach dziwnie chodzić. Oczuwam drgania na całym ciele tzn. w plecach, siedzisko, ręka na kierownicy i lewarek zmiany biegów. Po dodaniu gazu jest OK, ale jak spadną do min to po krótkiej chwili auto dostaje drgawek i całe drży no i w uszach jest bardzo nieprzyjemnie (jakby co to są czyste :D . )jakby niskie częstotliwości. CO TO TAKIEGO? Silnik chodzi niby równo ale jakby miał za niskie obroty i się trzęsie troszke - tak mi się wydaje, a nie jestem fachowcem w tym temacie - czy jest jakaś regulacja obrotów (mech.) Dotychczas jeżdziłem benzynami - diesel po raz pierwszy. Za wszystkie wskazówki i pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z trzęsieniem silnika zgiął wraz z mrozem:D

silnik i skrzynia obmarznięte były lodem i dwumas nie wyważał właściwie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...