dyga223 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Mam pękniętą osłonę na przegubie, co trzeba porozkręcać żeby si e do niej dostać i ja wymienić?
Dev Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 musisz odpiąc dolne wahacze i odkrecić śrubę na piascie
Dev Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 przed złożeniem całosci sprawdz odległośc czujnika ABS od koronki która jest na przegubie prawidłowa 0.6-0.8mm, jak jest inaczej regulacja
burus2 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 jest na forum fotostory wymiana przegubu
Dragon30 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Czy do wymiany osłony przegubu zewnętrznego (przy kole) muszę zwalać całą półoś? Czy jak odkręcę przegubu zewnetrzny od piasty i odkręcę dolne wachacze to przegub nie wyjdzie z piasty?
marcin78 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-adr-wymiana-przegubu-zewnetrznego-85829/
Dragon30 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-adr-wymiana-przegubu-zewnetrznego-85829/ No ok dajesz mi link o wymianie przegubu a ja pytam o osłonę. Do wymiany osłony trzeba zdjąć cały przegub z tego wychodzi. Czyli całą poloś muszę wyjąć...
marcin78 Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Przyjacielu użyj szukaj na a4klub lub wpisz w google następnym razem.
Banan Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-adr-wymiana-przegubu-zewnetrznego-85829/ No ok dajesz mi link o wymianie przegubu a ja pytam o osłonę. Do wymiany osłony trzeba zdjąć cały przegub z tego wychodzi. Czyli całą poloś muszę wyjąć... No niby nie trzeba ale jak dla mnie było łatwiej z wyciągniętą półośką - nie trzeba rozpinać żadnych wahaczy zresztą w tamtym wątku jest wszystko podane
jez733 Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie przepraszam za może głupie pytanie ale wole mieć pewność. Moje auto to a4 b5 2,5 V6 TDI, wszystko będzie dokładnie tak samo jak na filmie czy w zależności od silnika czymś się różni? I drugie pytanie, czy do śruby trzymającej przegub potrzebny jest jakiś specjalny klucz czy tylko mi się tak na filmie wydaje? Z góry dzięki za odpowiedź.
janusz_stg Opublikowano 24 Marca 2013 Opublikowano 24 Marca 2013 Żeby wymienić gumę na przegubie trzeba go zdemontować.W zasadzie nie trzeba wyciągać półośki. A klucz do śruby to albo imbus albo zwykła nasadka w zależności od śruby.Śruba centralna służy jako ściągacz przegubu.Konieczne jest dokładne umycie przegubu i nałożenie nowego smaru(dostępny w komplecie z osłoną)Zapewne nie masz narzędzi do zaciśnięcia opasek zaciskowych to zastosuj cybanty ( te na skręcanie)
Banan Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 do tych opasek wystarczą zwykłe stare obcęgi do gwoździ
jez733 Opublikowano 25 Marca 2013 Opublikowano 25 Marca 2013 będę wymieniał całe przeguby, nie tylko same gumy. Myślę że spokojnie dam sobie radę chodziło mi tylko o ten imbus bo nie mam takiego dużego więc dlatego pytam wcześniej żeby nie było niespodzianek jak już auto będzie na klockach. dzięki panowie za odpowiedź
lutas Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 do tych opasek wystarczą zwykłe stare obcęgi do gwoździ Nie do końca, bo w ten sposób nie zaciśniesz tych opasek z wymaganą siłą i po czasie mogą się zsuwać. Odpowiednim zaciskaczem zrobisz to solidniej i znacznie mocniej. Najpierw ludzie zaciskają te opaski cyt. "obcęgami do gwoździ", a potem marudzą że im się zsuwa.
jez733 Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 To radzicie skręcić na cybanty jak nie mam takiego zaciskacza?
Banan Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 do tych opasek wystarczą zwykłe stare obcęgi do gwoździ Nie do końca, bo w ten sposób nie zaciśniesz tych opasek z wymaganą siłą i po czasie mogą się zsuwać. Odpowiednim zaciskaczem zrobisz to solidniej i znacznie mocniej. Najpierw ludzie zaciskają te opaski cyt. "obcęgami do gwoździ", a potem marudzą że im się zsuwa. Przejeździłem prawie rok i cały czas się trzymają a kontroluje osłony co jakiś czas bo wcześniej przez pękniętą osłoną musiałem wymienić przegub bo cały smar wywaliło na wewnętrzną stronę felgi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się