kudalty66 Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 witam wszystkich ponownie, szukalem i szukalem i znalazlem tylko jakie sa problemy jak v6 slabo pali na zimno a u mnie odwrotnie, na zimno super a na cieplo trzeba dluzej krecic, wydaje mi sie ze kiedys krecilem krocej zeby zapali, wiem ze VAG by sie przydal nawt mam laptopa i wpinke tylko niewiem jak sie do tego zabrac, takze dzieki za info co moze mojej niuni byc?? czy to moze byc powiazane z czujnikiem temperatury? pozdrawiam * (temat poprawiony) [Musashi]
dzik Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 witam wszystkich ponownie, szukalem i szukalem i znalazlem tylko jakie sa problemy jak v6 slabo pali na zimno a u mnie odwrotnie, na zimno super a na cieplo trzeba dluzej krecic, wydaje mi sie ze kiedys krecilem krocej zeby zapali, wiem ze VAG by sie przydal nawt mam laptopa i wpinke tylko niewiem jak sie do tego zabrac, takze dzieki za info co moze mojej niuni byc?? czy to moze byc powiazane z czujnikiem temperatury? pozdrawiam myślę że wizyta u tunera by załatwiła sprawę . Polecam.
Wihajster Opublikowano 11 Marca 2008 Opublikowano 11 Marca 2008 użyj opcji szukaj, na temat V6 jest wiele tematów, zrób logi wszystko jest dokładnie opisane na forum, po tym wszystkim dopiero będzie można coś powiedzieć[br]Dopisany: 11 Marzec 2008, 01:41 _________________________________________________ myślę że wizyta u tunera by załatwiła sprawę . Polecam. po co tuner?? nie rozumiem Twojej wypowiedzi... koledze chodzilo o zrobienie muku w sofcie zwiekszajac dawke rozruchowa
kudalty66 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Opublikowano 11 Marca 2008 myślę że wizyta u tunera by załatwiła sprawę . Polecam. dzieki za info, do Rogala juz jestem zapisany, mam nadzieje ze pomoze :th:
christophe1977 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Witam I jak ten problem kolega rozwiązał? Pytam ponieważ u mnie jest taka sama historia, znaczy się problem. Autko na zimnym silniku pali odrazu a na ciepłym trzeba mu kilku obrotów wału! Proszę o informacje co było powodem !
kudalty66 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2008 kolego christophe1977 juz jestem po wizycie u Rogala, jak pisali wczesniej, zwiekszona dawka rozruchowa i wszystko jest git , pali za dotknieciem kluczyka, ciekawostka jest to ze po sprawdzeniu pompy pracuje wzorcowo, wiec problem z rozruchem moze tez sie brac z jakiegos zle dzialajacego czujnika, w kazdym razie u mnie Rogal pomogl, pozdrawiam
christophe1977 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Opublikowano 10 Kwietnia 2008 Dzięki Kudalty66, jak będę u mojego szpeca to powiem mu w czym siedzi problem i mam nadzieję że to załatwi sprawę! pozdrawiam
Łaszczu Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 ogolnie jak silnik dobrze odpala na zimny a na ciepłym gorzej to tez jest podejzenie ze czujnik teparatury cieczy jest walniety. Jednak nie we wszytskich przypadkach
kaczis Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Miałem taki problem w... fiacie seicento 900 tam remedium na ten problem okazała sie wymiana czujnika położenia wału korbowego, w nazwie tego czujnika jest jakieś nazwisko, ale nie pamiętam jakie
Musashi Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Opublikowano 12 Kwietnia 2008 Halla. ale to nie wtym wypadku. gdy czujnik Halla pada trudno sie uruchamia i cieply i zimny. i oczywiscie pojawia sie blad w VAG-u.
Komarzysko Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Mam podobny jak nie taki sam problem. Mozesz mi podać jakiś namiar do mechaniora
kudalty66 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2008 kolego Komarzysko jak niewiesz gdzie to na mineralnej 26 w wawie jest Rogal, on ci napewno pomoze, to jest naprzeciwko okecia, pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się