Jay_Z Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Witam. Mam następujący problem. Moje audi dość mocno trzęsie się na wolncyh obrotach (silnik 1.9 TDI 90km). Jest to odczówalne głównie na kierownicy. Poduszki pod silnikiem sprawdzone. Byłem też u magika, który podpiął pod komputer i skorygował delikatnie pompą według jakiegoś wykresu. Co jeszcze mogę zrobić? Jest jakaś regulacja elastyczności pracy silnika czy coś w tym rodzaju? Dodam, że przy odpalaniu autem troche poszarpie zanim zapali, lecz nie wiem czy to ma coś wspólnego. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Lukasz_N Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Sprawdz jakie masz dawkowanie i plecionka do przejrzenia. Jaki jest kąt wyprzedzenia?
Jay_Z Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 Podpowiedz mi jak to wszystko posprawdzać to pożycze jutro kabel i sie podepne.
Lukasz_N Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/tabele_wartosci_zmierzonych_silniki_1zahu_aey_agpaqm_afnavg-t16622.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
Jay_Z Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2011 Z tego co wiem to tutaj nie ma dwumasu. Spróbuje posprawdzać te wartości. Jak sobie poradze do sie odezwe Dzięki.
grabson765 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Z tego co wiem to tutaj nie ma dwumasu. Spróbuje posprawdzać te wartości. Jak sobie poradze do sie odezwe Dzięki. z ktorego roku te ahu ? na 99% bedziesz miec dwumas
wiktorsam Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ja mam końcówkę 96, modelowo 97 i dwumasy nie mam. Można liczyć że do 97 roku były jeszcze jednomasy w AHU, na forum jest nawet podane do którego numeru VIN - sam chyba nawet w którymś wątku to pisałem...
Jay_Z Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ja mam 98 rok więc nie wiem. Dodam że podczas jazdy wszystko jest w porządku, wystarczy delikatnie gaz dodać i autko równo i ładnie chodzi.
qwerty12345 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Tez to kiedys miałem, po wycieciu kata ręką odjął....
Lukasz_N Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Niech kolega zrobi komplet logow wtedy bedziej cos jasniej widac
Jay_Z Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Zrobiłem dźiś logi. Nie wiem czy dobrze ponieważ 1 raz to robiłem. Proszę o ocene i jakieś podpowiedzi. Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65135.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65136.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65137.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65138.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65139.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65140.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65141.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65142.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65143.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65146.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65147.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/jay_z_65144.html [br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 12:46_________________________________________________Odpowie ktoś?
leoncjo Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Z logów nic złego nie wynika jak na moje oko, odrobinę nie dogrzana fura albo już pada termostat. Generalnie przyczyn drgań jest mnóstwo, u Ciebie rzeczywiście może być to koło dwumasowe, zerknij jeszcze czy pasek wielorowkowy nie skacze na boki (jak na niego zerknąć z góry pod rolkę alternatora). O co chodzi z tym nie równym odpalaniem, jeżeli zatelepie to może być to dwumas, a może po prostu nie wszystkie świeczki grzeją i przez pierwsze sekundy pracuje nie równo ??
Jay_Z Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Termostat swoją drogą do wymiany, ponieważ dolny wąż jest praktycznie zimny. Jeżeli chodzi o odpalanie to po prostu auto nie pali na rys po przekręceniu kluczyka tylko trzeba troche przytrzymać autem troche potrzepie, ale pali bez problemu. Świece są nowe, także na pewno nie. A co do dwumasu to sam nie wiem czy tam jest dwumas czy nie. Auto ma oryginalnie 211 tys przejechane, także nie wiem czy przy takim przebiegu już dwumas nadawał by się do wymiany?
leoncjo Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 211 to jest właśnie przebieg przy którym dwumasy się sypią , zależy to od uzytkowania auta miasto czy trasy ... miasto szybciej dobija dwumasę. Sprawdź to koło zamachowe u jakiegoś kumatego mechaniora, są sposoby bez ściągania skrzyni.
Jay_Z Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Kurde a byłem przekonany ze tu nie ma dwumasu. To mam następny problem.
huberts Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Wymiana dwumasu nie jest jakoś bardzo skomplikowana. Wystarczy mieć kanał, wałek centrujący (bo to trzeba od razu całe sprzęgło machnąć), odpinasz skrzynię i wsio gotowe Tylko niestety kosztowne, komplet z LUKa to z 2000 zł trzeba mięć
SZYNKAR Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Regeneracja 500-800 dwumas i 400 tarcza i docisk do mojego razem 1200 np. http://www.sprzeglo-service.pl/ Nie mam doświadczenia i opinii w tej sprawie.
leoncjo Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Albo zamiana na zestaw bez dwumasy, są dostepne odpowiednie zestawy ze zwykłym kołem zamachowym.
Jay_Z Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Jak bym już zmieniał to na pewno zrezygnował bym z dwumasu. Tyle że ja dalej do końca nie wiem czy to wina dwumasu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się