junior_tdi Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Witam. Panowie, mam taki problem. Od kilku dni auto zaczęło mi strasznie kopcić na czarno - tylko gdy wciskam pedał gazu w podłogę, mało co widzę w lusterku wstecznym, kopci gorzej niż stu letni ursus. równocześnie przy deptaniu słychać spod maski "świst powietrza" jakby turbina zasysała lub dmuchała gdzieś "bokiem". Auto straciło też moc, zleciłem mechanikowi, żeby sprawdził przewody od turbo i mówi, że wszystko szczelne, ale IC nie sprawdził. i w związku z tym przypadkiem seria pytań ode mnie: - Czy nieszczelny IC może być tego przyczyną? - Jaki jest orientacyjny koszt wymiany IC? - Czy dużo drożej będzie mnie kosztować wymiana coolera na większy i wciśnięcie go w przedni zderzak? ( wkrótce planuję wymienić wtryski na 0,216 i wgrać nowego virusa). Dzięki za pomoc, pozdrawiam!
radimm Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 gdy miałem nieszczelny cooler, to mi też trochę kopcił i był słychać szumienie wiec objawy te same. Ale kopcenie nie było aż tak dużo jak opisujesz. Możliwe że masz wieksza dziure. Koszt Icka to około 200zl z tego co pamietam. Wymienic sam możesz bo to prosta sprawa Mechanik mówił coś około 50zl. A gdy planujesz jakies wieksze mody niz wirus to mysl o fmic'u
wiktorsam Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Icka za 100 zeta używkę kupisz - ja tyle zapłaciłem za komplet z kierownicą powietrza. Jednak sam icek to raczej ciężko żeby sam z siebie się zepsuł - ja bym sam sprawdził najpierw wszystkie rury - posadź kogoś za kierownicą niech ciska gaz a ty szukaj gdzie syczy.
junior_tdi Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Dzięki, wjadę na garaż po południu i postaram się sam sprawdzić te rurki i IC'ka.
mlodyy Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 sprawdź łączenie kolektora dolotowego z plastikową rura mała gumowa złączka tam często pęka od dołu
junior_tdi Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 sprawa wygląda tak - nie mogę doszukać się "dziury w całym". kumpel siedział za kółkiem, ciskał do ok 3 tys. obrotów, gumowe przewody od turbo robiły się sztywne, ale nie mogę namierzyć nieszczelności. dodam, że specyficzny "świst" słychać tylko podczas jazdy, a na postoju już tego nie słychać ...
mati101086 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 u mnie pojawil sie problem identyczny jak u junior_tdi tez kopci nienaturalnie mocno jak mu przycisne oczywiscie slychac tez jakies syczenie. A jak stoje na jalowym i mu ostro wcisne gaz to zakopci ze nic dookola nie widac lecz syczenia nie slycahc ma ktos jakis pomysł ?
MASATO Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 jak namierzysz te nieszczelność to mam wszystkie przewody od turbo oraz IC
junior_tdi Opublikowano 25 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2012 w ramach wykopek - dziura namierzona, okazało się, że gumowy kawałek rury łączący kolektor dolotowy z orurowaniem miał pęknięcie - od dołu dlatego nie mogłem tego znaleźć :| koszt naprawy - 10 PLN, auto znowu ma kopyto
mar_92 Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 w ramach wykopek - dziura namierzona, okazało się, że gumowy kawałek rury łączący kolektor dolotowy z orurowaniem miał pęknięcie - od dołu dlatego nie mogłem tego znaleźć :| koszt naprawy - 10 PLN, auto znowu ma kopyto To teraz tylko jeździć,,szerokości,,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się