tomiqu Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Z ciekawości sprawdziłem sobie dzisiaj elastyczność silnika od 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 km/h na V biegu. Zmierzone stoperem, wg. prędkości licznikowej, na płaskiej powierzchni, może taki pomiar nie jest super dokładny ale pomiar błędu to góra pół sekundy. I tak wygląda u mnie: Motor: 1.9 TDi, 1Z ( 90 PS bez modów ) 60-100 km/h na IV biegu - 11,63 s 80-120 km/h na V biegu - 16,40 s Dla porówniania: Passat B5 FL, 1.9 TDi, AVB ( 101 PS bez modów ) 60-100 km/h na IV biegu - 9,20 s 80-120 km/h na V biegu - 12,50 s A jak to u Was wygląda? Robiliście takie pomiary kiedyś?
_Gabriel_ Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Witam, Ja robiłem pomiar u siebie od 60 -100 km/h na III biegu - 2,9 s 80 - 110 3gear - 2,2 4gear - 3,1 pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 mozesz zlogowac grupe 6 i masz wtedy dokladny wynik moim zdaniem przedzial 60-100 4bieg jest za niski,do 4 biegu raczej 80-120 najbardziej realny, tzn ze najczesciej wykorzystywany na drodze przy wyprzedzaniu. Gabriel zaraz kazdy bedziw wrzucal swoje czasy 20-43,55-77 itd ustalcie jeden przedzial
tomiqu Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Przedział 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 km/h na V biegu jest najczęściej testowany w gazetach motoryzacyjnych więc tego się trzymajmy, będziemy mieli bezpośrednie porównanie naszych silników.
vauxhall95 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Przedział 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 km/h na V biegu jest najczęściej testowany w gazetach motoryzacyjnych więc tego się trzymajmy, będziemy mieli bezpośrednie porównanie naszych silników. Wedlug mnie 60-100 to na trojce A 80-120 na czworce
tomiqu Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Bez przesady 100 na III? To nie wysokoobrotowa benzyna.
vauxhall95 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 e tam na postoju na zimnym gazujesz to na biegu do 4tyś nie mozesz?
tomiqu Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 E tam, gazujesz..raz się zdarzyło i wielkie halo Moim zdaniem bez sensu jest kręcenie diesla do 100 na III bo na takich obrotach już z tdi pożytku nie ma..
vauxhall95 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 no tak ale watek stworzyles po to zeby ,,porownac czasy''
Piotrek98igo Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 E tam, gazujesz..raz się zdarzyło i wielkie halo Moim zdaniem bez sensu jest kręcenie diesla do 100 na III bo na takich obrotach już z tdi pożytku nie ma.. :polew: ja krece na 3 do 120km/h ,pozytku nie ma zamulac auta na 4biegu 60km/h bo nikt tak nie jezdzi.
kubson Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 E tam, gazujesz..raz się zdarzyło i wielkie halo Moim zdaniem bez sensu jest kręcenie diesla do 100 na III bo na takich obrotach już z tdi pożytku nie ma.. Swoim TDI 100 robie na 2 biegu. A na 5 biegu przy 120km/h ma dopiero 2k obrotów przy 80 to pewnie ledwo 1,3k będzie
Piotrek98igo Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Bez przesady 100 na III? To nie wysokoobrotowa benzyna. :blink: skad ty to bierzesz? ps wlasnie sie dowiedzialem ze mam wysokoobrotowa benzyne
wiktorsam Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 znalazłem prehistoryczny filmik jak się moje ahu zbiera na 4 biegu od 60 do 160 km/h http://www.youtube.com/user/wiktorsam#p/u/4/y5RRyBCmRzc Wg filmiku 60-100 wychodzi coś około 9 sekund więc twój 1z coś słabiutki
tomiqu Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 kubson masz motor 2.5 150ps i tiptronic więc nie ma co porównywać do 1Z... vauxhall95 no właśnie stworzyłem, więc pochwal się swoimi wynikami... Piotrek98igo, kuźwa nie rżnij głupa za przeproszeniem, masz benzynę więc i inne obroty na 3ce, ja swoim na trójce na codzień 60 km/ nie przekraczam i nie zauważyłem, żebym zamulał silnik...a po mieście bez problemu jade 60 na czwórce. wiktorsam nic nie dłubałeś przy nim? bo faktycznie ładnie idzie Mam trochę niedoładowanie wg. VAG więc może dlatego jest troszkę słabowity.
vauxhall95 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ok moge zmierzyc tylko na ta chwile mam serie bo klopoty z doladowaniem mnie dopadly. PS.Piotrek nie ma benzyny
Kowi87 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Przedział 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 km/h na V biegu jest najczęściej testowany w gazetach motoryzacyjnych więc tego się trzymajmy, będziemy mieli bezpośrednie porównanie naszych silników. Wedlug mnie 60-100 to na trojce A 80-120 na czworce jestem za takimi pomiarami u mnie 3 też do 120 sie kręci
tomiqu Opublikowano 9 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ok moge zmierzyc tylko na ta chwile mam serie bo klopoty z doladowaniem mnie dopadly. PS.Piotrek nie ma benzyny To pokaż na serii... ludzie, tu nie o to chodzi aby konkurować kto ma lepsze czasy. To nie konkurs na elastyczność roku... Tyle postów już poszło , a konkretnych wyników jak na lekarstwo.
chudy13101980 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 u mnie 120 to na jedynce wyciskam,a później rakietu i licznik dwa razy się obraca
McBoss Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 slabi jestescie, ja na jałowym wyciskam 120 km/h...
stefan1986 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Opublikowano 9 Grudnia 2011 kubson masz motor 2.5 150ps i tiptronic więc nie ma co porównywać do 1Z... vauxhall95 no właśnie stworzyłem, więc pochwal się swoimi wynikami... Piotrek98igo, kuźwa nie rżnij głupa za przeproszeniem, masz benzynę więc i inne obroty na 3ce, ja swoim na trójce na codzień 60 km/ nie przekraczam i nie zauważyłem, żebym zamulał silnik...a po mieście bez problemu jade 60 na czwórce. wiktorsam nic nie dłubałeś przy nim? bo faktycznie ładnie idzie Mam trochę niedoładowanie wg. VAG więc może dlatego jest troszkę słabowity. no właśnie Piotrek98igo masz ostrą benzynę napędzaną gnojówką więc się nie udzielaj :polew: Ps. tomiqu jak będziesz tak dalej zamulał to może oszczędzisz trochę paliwka, ale w końcu turbo prędzej czy później powie dość... :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się