Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Elastyczność silnika, czyli ile sekund od 60-100 km/h i 80-120 km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z ciekawości sprawdziłem sobie dzisiaj elastyczność silnika od 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 km/h na V biegu. Zmierzone stoperem, wg. prędkości licznikowej, na płaskiej powierzchni, może taki pomiar nie jest super dokładny ale pomiar błędu to góra pół sekundy. I tak wygląda u mnie:

Motor: 1.9 TDi, 1Z ( 90 PS bez modów )

60-100 km/h na IV biegu - 11,63 s

80-120 km/h na V biegu - 16,40 s

Dla porówniania:

Passat B5 FL, 1.9 TDi, AVB ( 101 PS bez modów )

60-100 km/h na IV biegu - 9,20 s

80-120 km/h na V biegu - 12,50 s

A jak to u Was wygląda? Robiliście takie pomiary kiedyś?

Opublikowano

Witam,

Ja robiłem pomiar u siebie od

60 -100 km/h na III biegu - 2,9 s

80 - 110

3gear - 2,2

4gear - 3,1

pozdrawiam

Opublikowano

mozesz zlogowac grupe 6 i masz wtedy dokladny wynik

moim zdaniem przedzial 60-100 4bieg jest za niski,do 4 biegu raczej 80-120 najbardziej realny, tzn ze najczesciej wykorzystywany na drodze przy wyprzedzaniu.

Gabriel zaraz kazdy bedziw wrzucal swoje czasy 20-43,55-77 itd

ustalcie jeden przedzial

Opublikowano

Przedział 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 km/h na V biegu jest najczęściej testowany w gazetach motoryzacyjnych więc tego się trzymajmy, będziemy mieli bezpośrednie porównanie naszych silników.

Opublikowano

Przedział 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 km/h na V biegu jest najczęściej testowany w gazetach motoryzacyjnych więc tego się trzymajmy, będziemy mieli bezpośrednie porównanie naszych silników.

Wedlug mnie 60-100 to na trojce

A 80-120 na czworce

Opublikowano

Bez przesady 100 na III? To nie wysokoobrotowa benzyna.

Opublikowano

e tam na postoju na zimnym gazujesz to na biegu do 4tyś nie mozesz?

Opublikowano

E tam, gazujesz..raz się zdarzyło i wielkie halo :tongue4:

Moim zdaniem bez sensu jest kręcenie diesla do 100 na III bo na takich obrotach już z tdi pożytku nie ma.. :thumbdown:

Opublikowano

no tak ale watek stworzyles po to zeby ,,porownac czasy''

Opublikowano

E tam, gazujesz..raz się zdarzyło i wielkie halo :tongue4:

Moim zdaniem bez sensu jest kręcenie diesla do 100 na III bo na takich obrotach już z tdi pożytku nie ma.. :thumbdown:

:polew: :polew: :polew:

ja krece na 3 do 120km/h ,pozytku nie ma zamulac auta na 4biegu 60km/h bo nikt tak nie jezdzi.

Opublikowano

E tam, gazujesz..raz się zdarzyło i wielkie halo :tongue4:

Moim zdaniem bez sensu jest kręcenie diesla do 100 na III bo na takich obrotach już z tdi pożytku nie ma.. :thumbdown:

Swoim TDI 100 robie na 2 biegu. A na 5 biegu przy 120km/h ma dopiero 2k obrotów przy 80 to pewnie ledwo 1,3k będzie

Opublikowano

Bez przesady 100 na III? To nie wysokoobrotowa benzyna.

:blink: :blink: :blink:

skad ty to bierzesz?

ps wlasnie sie dowiedzialem ze mam wysokoobrotowa benzyne :D

Opublikowano

kubson masz motor 2.5 150ps i tiptronic więc nie ma co porównywać do 1Z...

vauxhall95 no właśnie stworzyłem, więc pochwal się swoimi wynikami... :wink4:

Piotrek98igo, kuźwa nie rżnij głupa za przeproszeniem, masz benzynę więc i inne obroty na 3ce, ja swoim na trójce na codzień 60 km/ nie przekraczam i nie zauważyłem, żebym zamulał silnik...a po mieście bez problemu jade 60 na czwórce.

wiktorsam nic nie dłubałeś przy nim? bo faktycznie ładnie idzie :good:

Mam trochę niedoładowanie wg. VAG więc może dlatego jest troszkę słabowity.

Opublikowano

Ok moge zmierzyc tylko na ta chwile mam serie bo klopoty z doladowaniem mnie dopadly.

PS.Piotrek nie ma benzyny :polew:

Opublikowano

Przedział 60-100 km/h na IV biegu i 80-120 km/h na V biegu jest najczęściej testowany w gazetach motoryzacyjnych więc tego się trzymajmy, będziemy mieli bezpośrednie porównanie naszych silników.

Wedlug mnie 60-100 to na trojce

A 80-120 na czworce

jestem za takimi pomiarami :good: u mnie 3 też do 120 sie kręci :evil:

Opublikowano

Ok moge zmierzyc tylko na ta chwile mam serie bo klopoty z doladowaniem mnie dopadly.

PS.Piotrek nie ma benzyny :polew:

To pokaż na serii... ludzie, tu nie o to chodzi aby konkurować kto ma lepsze czasy. To nie konkurs na elastyczność roku...

Tyle postów już poszło , a konkretnych wyników jak na lekarstwo.

Opublikowano

u mnie 120 to na jedynce wyciskam,a później rakietu i licznik dwa razy się obraca :hi:

Opublikowano

kubson masz motor 2.5 150ps i tiptronic więc nie ma co porównywać do 1Z...

vauxhall95 no właśnie stworzyłem, więc pochwal się swoimi wynikami... :wink4:

Piotrek98igo, kuźwa nie rżnij głupa za przeproszeniem, masz benzynę więc i inne obroty na 3ce, ja swoim na trójce na codzień 60 km/ nie przekraczam i nie zauważyłem, żebym zamulał silnik...a po mieście bez problemu jade 60 na czwórce.

wiktorsam nic nie dłubałeś przy nim? bo faktycznie ładnie idzie :good:

Mam trochę niedoładowanie wg. VAG więc może dlatego jest troszkę słabowity.

no właśnie Piotrek98igo masz ostrą benzynę napędzaną gnojówką więc się nie udzielaj :polew: :polew: :polew:

Ps. tomiqu jak będziesz tak dalej zamulał to może oszczędzisz trochę paliwka, ale w końcu turbo prędzej czy później powie dość... :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...