Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Dziwne przeskoki przy maksymalnym skręcie w lewo


cookiemonster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. mniej wiecej od roku, prawe kolo przy maksymalnym skrecie w lewo obracalo sie z jakimis takimi przeskokami.. jakby sie toczylo po nierownosciach. Nie bylo slychac nic szczegolnego (nic nie terkotalo). w kazdym razie nadeszla zima zalozylem mniejsze kapcie objaw jakby ustal.

Ale teraz zalozylem na lato 17" kolka i przy takiej samej sytuacji czyli max. skret w lewo, prawe kolo zaczyna sie dziwnie obracac, jakby haczyc i nierowno sie toczyc. Przestraszylem sie bo za pare dni jade w gory na narty. Wiec sru do mechanika obejrzal na podnosniku i stwierdzil ze to pewnie przegub, tym bardziej ze oslona gumowa byla rozwalona...

No wiec kupilem przegub SPIDAN do AJM 1,9.

Okazalo sie, ze ten wymontowany wyglada nieco inaczej (w archiwum znalazlem watek bardzo podobny.. tez ktos kupil do AJM i nie pasowal) w kazdym razie w InterCarsie zmierzyli moj zepsuty przegub na wzor.. i dali pasujacy ale mowili ze to jest do silnika 2,5l.. no ale mechanicy zamontowali i wszystko pasowalo :gwizdanie:

ALE po wyjechaniu z warsztatu... nadal mam te same objawy.. przy skrecie w lewo, prawe kolo nadal obraca sie z takimi dziwnymi oporami toczenia. Moze objawy sa nieco slabsze niz przed wymiana ale wyrazne sa.

Czy to jednak rozpieprzony moze byc przegub wewnetrzny??

Moze cos nie tak jest z poloskami skoro dali mi od modelu 2.5 a nie 1.9??

ZWARIOWALEM :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem do AJM i musiałem oddać ,bo okazało się ,że pasuje z wersji 110KM i 90KM. Okazało się,że ktoś zamienił półośkę i założył z AFN lub AHU. Sprawdz przegub wewnętrzny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurrr*a

nie powinienem byl jechac :(

zjezdzajac slimakiem z carrefoura (po drodze) totalna slizgawka i przywalilem prawym kolem w wielki zewnetrzny kraweznik... do wymiany wahacz dolny banan, fela do prostowania (o lakierowaniu nie mowie). :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Współczuję, ale może to że przywaliłeś kołem w krawężnik jest winą złej pogody i śliskiej jezdni, a nie źle działającego zawieszenia :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może po prostu felga ociera ci o któryś element zawieszenia. Może masz złe ET felg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie Panowie jakby było to takie proste, to nie musiałbym szukać na forum:)

To dzieje się zwykle przy lekkim dodawaniu gazu na skręcie, a wszystkie podstawowe przyczyny zostały już niestety wyeliminowane, więc myślę, że to chyba mechanizm różnicowy lecz poczekam jeszcze na podobny przypadek u kogoś innego :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem to samo w b5 na 17 w lato na zimowkach nie, mam to samo w b7 i drazni mnie to juz... troche kicha jak z kim jade,odczucia takie jak by ktos od boku pchal samochod i probowal go przesunac ja moge to tak opisac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja raz usłyszałem w moim b6 przeskok przy gwałtownym skręcie, ale jak narazie tylko raz, moze ten typ tak ma :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...