cookiemonster 0 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Witam.. mniej wiecej od roku, prawe kolo przy maksymalnym skrecie w lewo obracalo sie z jakimis takimi przeskokami.. jakby sie toczylo po nierownosciach. Nie bylo slychac nic szczegolnego (nic nie terkotalo). w kazdym razie nadeszla zima zalozylem mniejsze kapcie objaw jakby ustal. Ale teraz zalozylem na lato 17" kolka i przy takiej samej sytuacji czyli max. skret w lewo, prawe kolo zaczyna sie dziwnie obracac, jakby haczyc i nierowno sie toczyc. Przestraszylem sie bo za pare dni jade w gory na narty. Wiec sru do mechanika obejrzal na podnosniku i stwierdzil ze to pewnie przegub, tym bardziej ze oslona gumowa byla rozwalona... No wiec kupilem przegub SPIDAN do AJM 1,9. Okazalo sie, ze ten wymontowany wyglada nieco inaczej (w archiwum znalazlem watek bardzo podobny.. tez ktos kupil do AJM i nie pasowal) w kazdym razie w InterCarsie zmierzyli moj zepsuty przegub na wzor.. i dali pasujacy ale mowili ze to jest do silnika 2,5l.. no ale mechanicy zamontowali i wszystko pasowalo :gwizdanie: ALE po wyjechaniu z warsztatu... nadal mam te same objawy.. przy skrecie w lewo, prawe kolo nadal obraca sie z takimi dziwnymi oporami toczenia. Moze objawy sa nieco slabsze niz przed wymiana ale wyrazne sa. Czy to jednak rozpieprzony moze byc przegub wewnetrzny?? Moze cos nie tak jest z poloskami skoro dali mi od modelu 2.5 a nie 1.9?? ZWARIOWALEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Ja kupiłem do AJM i musiałem oddać ,bo okazało się ,że pasuje z wersji 110KM i 90KM. Okazało się,że ktoś zamienił półośkę i założył z AFN lub AHU. Sprawdz przegub wewnętrzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookiemonster 0 Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Kurrr*a nie powinienem byl jechac zjezdzajac slimakiem z carrefoura (po drodze) totalna slizgawka i przywalilem prawym kolem w wielki zewnetrzny kraweznik... do wymiany wahacz dolny banan, fela do prostowania (o lakierowaniu nie mowie). :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drarek 0 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Współczuję, ale może to że przywaliłeś kołem w krawężnik jest winą złej pogody i śliskiej jezdni, a nie źle działającego zawieszenia :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrekk25 0 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Witam dziwi mnie fakt że mechanicy ograniczyli się do wymiany przegubu a nie sprawdzili czy wszystko gra i co może być powodem dziwnego zachowania przy skręcie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalkrzyk 0 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 hej.tojeszcze raz ja. zrobiłeś już to przeskakiwanie??? mi też przeskakuje prawe koło.przeguby wymienione,wachacze wymienione i dalej to samo. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?awa 0 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 w podpisie mas A8 . Czy chodzi Ci o to zjawisko w tym aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalkrzyk 0 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 tak dzieje mi się to w a8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 może łożysko już nie domaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzyHo 1 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 A może po prostu felga ociera ci o któryś element zawieszenia. Może masz złe ET felg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalkrzyk 0 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 nie nie Panowie jakby było to takie proste, to nie musiałbym szukać na forum:) To dzieje się zwykle przy lekkim dodawaniu gazu na skręcie, a wszystkie podstawowe przyczyny zostały już niestety wyeliminowane, więc myślę, że to chyba mechanizm różnicowy lecz poczekam jeszcze na podobny przypadek u kogoś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIGer 0 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 mialem to samo w b5 na 17 w lato na zimowkach nie, mam to samo w b7 i drazni mnie to juz... troche kicha jak z kim jade,odczucia takie jak by ktos od boku pchal samochod i probowal go przesunac ja moge to tak opisac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Ja bym kompleksowo, dokładnie na porządnym przyrządzie sprawdził geometrie zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 ja raz usłyszałem w moim b6 przeskok przy gwałtownym skręcie, ale jak narazie tylko raz, moze ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się