niekrasz Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Samochod wrocil po stluczce i naprawie bezgotowkowej z ASO Szewczyk - skrzynia multitronic i na D, bez wciskania gazu slabo ciagnie do przodu - wiecej pali w miescie (10-11L), sa jakby po naprawie wyzsze obroty na biegu jalowym i wogole mocniej trzeba gaz wciskac by sie zebral (przed naprawa bylo 8-9L), za to w trasie pali z 0,5 mniej tyle ze 90% to jezdze po miescie. Da rade jakos zmniejszyc dawke paliwa, obroty na 1biegu/jalowym? - strasznie ciezko bylo mi go rozgrzac do 90stopni - EGR przecieka i bede pewnie zaslepial (stad pewnie blad i bedzie to widac w logach) Logi stat: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65813.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65810.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65811.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65816.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65814.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65817.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65812.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65818.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65815.html Logi BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65820.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65819.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65821.html Logi dynamiczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65823.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65828.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65822.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65826.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65824.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65827.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_65825.html Błędy: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 5934 Coding: 00001 Shop #: WSC 63251 WAUZZZ8E74A245277 AUZ6Z0D0040645 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04259 Shop #: WSC 06435 2 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 S Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00012 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 930 T Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00001 Shop #: WSC 00001 WAUZZZ8E74A245277 AUZ6Z0D0040645 4 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 37: Navigation Controller: 4B0 919 887 E Component: BNS 4.2 H05 BNO 0050 1 Fault Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AR Component: Komfortgerát T85 1310 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 2 Faults Found: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent 00956 - Key 2 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Controller: 8E0 035 195 M Component: symphony II NP2 0400 Coding: 01011 Shop #: WSC 72681 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal too Low - Intermittent End -------------------------------------------------------------------------------------------------- [br][br][br][br] [br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 00:06_________________________________________________Ktos moze doradzi? Kat wtrysku: 127 (poprawne wartosci 113..133) Dawka paliwa: 019 (poprawne wartosci 11..33) Pompowtryskiwacze wydaje sie tez ok? 0.12 -0.31 0.35 -0.19 Z grupy 001stat: 882 - obroty nie za wysokie? 4.9 6.6 79.2 - temp, czujnik/termostat do wymiany?
anderllh Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 kąt synchronizacji wałka do regulacji,do tego raczej nie ominie Cię wymiana napinacza paska rozrządu. termostat do wymiany, za wolniejsze nagrzewanie auta również bedzie odpowiedzialny niedziałający EGR
niekrasz Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 kąt synchronizacji wałka do regulacji,do tego raczej nie ominie Cię wymiana napinacza paska rozrządu. Z ktorej grupy to wynika? bo chialbym sie jej przyjrzec[br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 12:42_________________________________________________ok, widze ten kat synchronizacji grupa 004 2.2/2.8 bede probowal wyrownac do 0 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html;msg834894#msg834894 [br]Dopisany: 15 Grudzień 2011, 13:14_________________________________________________up, bo nie daje sam rady tego ogarnac :kwasny:
spanky Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 up, bo nie daje sam rady tego ogarnac :kwasny: nikt Ci przez internet/forum kata synchronizacji nie ustawi ani nie wymieni termostatu ...
lukaszlsw Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Masz rozpisane czarne na białym jak ustawić kąt, do tego wymień termostat uruchom/wymień egr i spalanie na pewno spadnie Poza tym masz wszystko good:)
niekrasz Opublikowano 16 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2011 up, bo nie daje sam rady tego ogarnac :kwasny: nikt Ci przez internet/forum kata synchronizacji nie ustawi ani nie wymieni termostatu ... chodzilo mi o analize logow;) synchronizacje ogarne, to wkoncu 4srubki i podlaczenie laptopa;) EGR kupuje termostat z ASO takze[br]Dopisany: 16 Grudzień 2011, 11:32_________________________________________________Czy blad 00532 - Supply Voltage B+ 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent moze byc spowodowany zimnem? auto parkuje obecnie pod chmurka w nocy czy slabym akumulatorem? sprobuje zostawic auto na weekend w ogrzewanym garazu i zobaczec czy jakos pomoze
przemik Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Moze to jakis stary bład... sprobuj skasowac i zobacz czy wróci..
niekrasz Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Rozgrzany silnik, po korekcie z 2.8 na okolice 0 Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66163.html zrobilem synchronizacje, udalo sie za pierwszym razem ale mam pytanie: czy zmiana 0.0 -> -0.5 wynika z nietrafienia w zero czy raczej z slabszego stanu paska/napinacza?
niekrasz Opublikowano 18 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2011 Problemy z rozgrzaniem silnika termostat oraz G2/G62 zimny silnik przed rozruchem: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66199.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66200.html silnik rozgrzany po 10km, niedokonca: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66201.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66202.html po jezdzilem od swiatel do swiatel jeszcze pare km i doszlo do 90stopni: Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66204.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_66205.html [br]Dopisany: 18 Grudzień 2011, 12:54_________________________________________________wg. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 odczyty sie zgadzaja, ze wyglada ewidentnie na termostat? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4521
pawlak81 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Napisz, czy zauważyłeś widoczną zmianę po zrobieniu synchronizacji na 0,0? Jeśli tak to jaka zmiana? Ja mam kąt pomiędzy 1,7 a 2,2 i zastanawiam się czy zmieniać, bo różnie ludzie piszą. Niektórzy piszą że lepiej nie ruszać, bo można pogorszyć ustawiając na 0,0, więc twoja opinia na ten temat będzie dla mnie pomocna.
niekrasz Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 poprawiaj jak ma byc 0 to ma byc zero! subiektywnie, silnik zdecydowanie mniej drzy/mniej nim trzesie a wczesniej to czesto przy oczekiwaniu na swiatlach cos drgalo[br]Dopisany: 20 Grudzień 2011, 21:17_________________________________________________10min roboty naprawde malo krecimy to duza sruba i chyba nie 19/13 a potrzebne sa klucze 18/13 w AVF
pawlak81 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 a dużo rozbierania przodu, żeby się dostać do tej śruby? Konieczny warsztat, czy wystarczy przydomowy garaż? Jak miałeś na plusie kąt, to pamiętasz może w którą stronę kręciłeś? Czyli u ciebie widać poprawę na plus, ale oprócz tych drgań coś jeszcze dało się odczuć? Słyszałem opinie, a raczej czytałem, że ktoś zmienił na 0,0 i potem szybko wracał spowrotem na wartości np 2,3 bo auto nie chciało palić itd.., ale jak u ciebie jest poprawa to chyba też to zmienię tylko poczytam dokładnie jak się za to zabrać.
niekrasz Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2011 Termostat wymieniony, oryginalny, plyn zalany nowy g12++ na blacie strzalka pionowo, 90stopni po 3-4km Logi: Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_67349.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/niekrasz_67350.html Nie za duzo 90,9? chociaz odpowietrzelem i troche poziom plyn byl ponizej min ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 5934 Coding: 00001 Shop #: WSC 63251 WAUZZZ8E74A245277 AUZ6Z0D0040645 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Controller: 8E2 910 155 B Component: V30 01J 1.9l PD RdW 3271 Coding: 0000001 Shop #: WSC 00020 2 Faults Found: 18158 - Supply Voltage too Low P1750 - 000 - - - Intermittent 18195 - Back-Up Lamp Signal: Short to Ground P1787 - 000 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 930 T Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00001 Shop #: WSC 00001 WAUZZZ8E74A245277 AUZ6Z0D0040645 1 Fault Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent [br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 23:04_________________________________________________Spalanie wkoncu tez w normie: 5L na trasie przy 90-100kmh po miescie srednia troche powyzej 7L ze jak na multitronic jest :good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się