dziarule Opublikowano 30 Marca 2006 Opublikowano 30 Marca 2006 Wiecie moze czy to ze przekraczam predkosc sugerowana dla danej opony powoduje jakies skutki uboczne oprocz tego ze sie szybciej sciera..??
bratpit Opublikowano 30 Marca 2006 Opublikowano 30 Marca 2006 Z reguły opony mają duży zapas od podawanej prędkości dopuszczalenej ale jak opona ma pare latek to nieździw sie jak bedziesz mial wystrzał przy 200 km/h :mrgreen:
dziarule Opublikowano 30 Marca 2006 Autor Opublikowano 30 Marca 2006 Wazna rzecza przy zakupie opon jest dobranie nie tylko wedlug rozmiarow, wedlug mnie nalezy tez dobrac odpowiednia klase predkosci do osiagow auta... dobierajac odpowiednia klase predkosci zwieksza zywotnosc danej oponki. Podam tutaj wszystkie klasy predkosci, kazda opona ma obok rozmiaru podana literke ktora nam mowi o dopuszczalnej mozliwej predkosci. Jesli masz fure ktorej osiagi przewyzszaja znacznie predkosc indeksowa opony mozesz tak jak mowil "bratpit" byc zaskoczony kiedy ta nagle ci strzeli podczas jazdy... Dla kierowcow lubiacych agresywna im wiekszy indeks tym lepiej Symbole prędkości stosowane w oponach samochodowych: K 110KM/h V 240KM/h L 120KM/h W 270KM/h M 130KM/h Y 300KM/h N 140KM/h O 110KM/h P 150KM/h Q 160KM/h R 170KM/h S 180KM/h T 190KM/h U 200KM/h H 210KM/h
Gość Kliku Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 a gdzie tak popularny indeeks predkosci ZR :!:
dziarule Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2006 nie wiem nie czytalem o nim... a to jest indeks z kosmiczna predkoscia jakas ??
bratpit Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Opublikowano 19 Kwietnia 2006 nie wiem nie czytalem o nim... a to jest indeks z kosmiczna predkoscia jakas ?? VR - powyżej 210*km/h ZR - powyżej 240*km/h * dla opon z oznaczeniem VR i ZR bez wskaźnika ładowności nie instnieje rzeczywista maksymalna prędkość użytkowania Prędkość maksymalna zależy od ładunku, ciśnienia powietrza w oponie oraz od charakterystyki mechanicznej pojazdu
dziarule Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2006 to nie sa do aut ciezarowych cvzy dostawczych w takim razie?? wychodzi na to ze bierze sie srednia arytm. tych dwoch indeksow z mojej listy i wychodzi indeks predkosci dla VR 205 i 235 dla ZR... ale to moja filozofia
Hugo Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 to nie sa do aut ciezarowych cvzy dostawczych w takim razie?? Mam takie na aucie , a moje auto jakby nie patrzeć nie wygląda na ciężarówke
dark79 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 to nie sa do aut ciezarowych cvzy dostawczych w takim razie?? Mam takie na aucie , a moje auto jakby nie patrzeć nie wygląda na ciężarówke ale diesel :mrgreen: :mrgreen: powiedzmy że pół-ciężarówka :mrgreen:
Łoles Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Opublikowano 23 Kwietnia 2006 ja mam klase ZR wiec przy moich osiagach auta wytrzal mi raczej nie grozi heheh, chyba ze bede zjezdzal z mount everest na luzie
wojtas-audi Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Ja mam W takze moge cisnac do konca :mrgreen:
bratpit Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Ja mam W takze moge cisnac do konca :mrgreen: Heh myśle że jakbys miał T to też byś mógł cisnąc do końca :mrgreen:
Łoles Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 1,6 mają predkosc maksymalna... H wczoraj lecialem do Wrocka, odcinek na autostradzie gdzies jest zjazd z tej gorki kolo św Anny www.loles.neostrada.pl/IMG_0759.jpg
bratpit Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 1,6 mają predkosc maksymalna... H wczoraj lecialem do Wrocka, odcinek na autostradzie gdzies jest zjazd z tej gorki kolo św Anny www.loles.neostrada.pl/IMG_0759.jpg No to koło mnie jest tam dość spory kawałek z górki
dziarule Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2006 no to jak na 1.6 to pozadnie sie rozpedziles kolo gory sw. anny sa tez zakrety na ktorych bylo duzo wypadkow...
Łoles Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 jest 1 warunek , musi byc pusto bo bez scinania zakretow sie nie obejdzie rozkulalem ja dokladnie do licznikowych 212km/h obroty juz mi weszly na czerwone pole, ale juz nigdy wiecej takich eksperymentow bo bede szukał tłoków w lesie
wojtas-audi Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 No ja lecialem w smigus-a dyngusa A4 z wroclawia w strone walbrzycha, maly odcinek tam jest 2 pasmowej bo ciagle w remoncie, ale 210 lecialem, jeszcze troszke by poszedl z 215 moze, jak na taki silniczek i opony to leci ladnie :mrgreen: spowrotem wracalem w deszczu, sprawdzalem jak sie trzyma, 180 i trzymal sie bardzo dobrze drogi
bratpit Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 troszke by poszedl z 215 moze A świstak siedzi i zawija w te sreberka :mrgreen:
dziarule Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2006 hehe nie no moze by tyle poszedl moj jest blokowany na 236km/h ale musze zwrocic uwage na obroty bo nie slychac zeby sie zazynal czy cos a przy tej predkosci raczej sie patrze na droge i tylko zerkam czasem na predkosciomierz PS. postaram sie fotke jakas strzelic
dark79 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Opublikowano 25 Kwietnia 2006 PS. postaram sie fotke jakas strzelic żeby to nie była ostatnia fotka :mrgreen:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się