junior_tdi Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Opublikowano 4 Lutego 2012 Coś Ty się tak uparł na to spalanie, z tego co ja zauważyłem różnica pomiędzy 2.4 a 2.8 to 2L LPG http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=8612.0;highlight=ile+pali+lpg poczytaj na tyle stron powinieneś wyliczyć jakąś średnią dla danego silnika już przeorałem tą stronę chce zmienić na V6 tylko ciągle rozkminiam czy na 2.4 czy 2.8, wolałbym raczej te 190 KM to nie rezasz TDI?heh, no jednak zostaje przy AFN'ie i będę rezał tą sztukę którą mam teeraz
crasul Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Panowie, mam pytanie z innej beczki. Po założeniu LPG moje B5 quattro z silnikiem APR (2,8V6 193KM) zaczęło dobrze siorbać olej. nawet do 0,5l/1000km. Ja to jest u Was?
Ashmodan Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Lepiej 1.8t, miałem moc podniesioną z 180 do 220km i instalację BRC to spalanie 8-14.
junior_tdi Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Opublikowano 8 Marca 2013 Pany, odgrzewam kotleta co by nie zaśmiecać nowym wątkiem - Czy w środku czuć gazem? w każdym aucie z instalacją LPG jakim do tej pory miałem przyjemność jechać było minimalnie czuć gazem, nie mówię już jak yebało w Polonezie u kumpla Czekam na opinie, gdyż prawdopodobnie przesiądę się na V6, jak tylko swojego klekota pogonię
huzio00 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 jak instalacja nie szczelna to czuć Nie ma mowy jak jest wszystko ok żeby coś gaziorem waliło.
d4widoV Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Pany, odgrzewam kotleta co by nie zaśmiecać nowym wątkiem - Czy w środku czuć gazem? w każdym aucie z instalacją LPG jakim do tej pory miałem przyjemność jechać było minimalnie czuć gazem, nie mówię już jak yebało w Polonezie u kumpla Czekam na opinie, gdyż prawdopodobnie przesiądę się na V6, jak tylko swojego klekota pogonię jebie gaziorkiem jak wezyki sa cienkie i sie przerwa albo przy opaskach zaciskowych, tak to sie wszystko wywacha albo pianka do golenia wyczaja co i gdzie smierdzi i robi :-)
darek995 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Ja bym brał 2.8 w wersji 193KM, najlepiej ACK bo chyba tych najwięcej w razie części. Choć same silniki się za bardzo nie różnią między sobą. A co do 2.4 to cieszy tylko chwilę ja mam 2.6 i też już mało wszystko a jak kupowałem to nawet nie myślałem o A4
quidy Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Gazem wali też jak masz źle wyregulowaną instalkę i nie przepali wszystkiego. Tzn gasisz autko wieczorem a rano wsiadasz i czuć mocno gaz a podczas jazdy nic. Ewentualnie jak Ci zgaśnie na światłach i szybko odpalisz to efekt podobny. Jak wali podczas normalnej jazdy to masz nieszczelność i lepiej się tym zająć.
darek995 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 U mnie tak jest. Jak zgaszę i za chwilę zapale ale nie zawsze i nie wiem od czego to zależy. Spalanie mam normalne choć nie wiem czy nie za małe nie wściekam się zbytnio choć lubię wdepnąć i gaz 10.5l/100km auto w quattro .
Mati_23 Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 U mnie nic nie czuć gazem i tak jak koledzy piszą wyżej, albo zła regulacja i nie spala całości, albo wina przewodów
d4widoV Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Ja bym brał 2.8 w wersji 193KM, najlepiej ACK bo chyba tych najwięcej w razie części. Choć same silniki się za bardzo nie różnią między sobą.A co do 2.4 to cieszy tylko chwilę ja mam 2.6 i też już mało wszystko a jak kupowałem to nawet nie myślałem o A4 ale 2.6 jest inaczej zbudowany, ten silnik gorzej sie zbiera w porownaniu z 2.4. 2.4 i 2.8 maja znowu ta sama budowe
paput Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 gazem wali zazwyczaj 1) jak masz niedokręcone opaski zaciskowe na wężach 2)słabej jakości węże LPG - polecany parker 3)zbyt bota mieszanka paliwowo-powietrzna lpg ---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ---------- ogólnie u mnie też nic nie czuć i nie powinno to mieć miejsca
darek995 Opublikowano 10 Marca 2013 Opublikowano 10 Marca 2013 Tak ale to tylko 15KM więc myślę że zabójczo różnicy nie będzie d*pa sie przyzwyczaja Fakt to już 30V no ale Ja mam węże Semperit ? jak to się ma pewnie szary koniec? Opaski dokręcone. Mam wrażenie że już wtryski są ospałe bo to Valteki po 45ty.km i auto na LPG nie idzie już super i niedługo wlecą barracudy i możliwe że wtryski puszczają.
kicker Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 gazem wali zazwyczaj 1) jak masz niedokręcone opaski zaciskowe na wężach 2)słabej jakości węże LPG - polecany parker 3)zbyt bota mieszanka paliwowo-powietrzna lpg ---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 14:13 ---------- ogólnie u mnie też nic nie czuć i nie powinno to mieć miejsca Krótko pisząc, śmierdzi jak gdzieś ulatnia się LPG POWER, u mnie nigdy nie było czuć gazu.
Mati_23 Opublikowano 15 Marca 2013 Opublikowano 15 Marca 2013 Tak ale to tylko 15KM więc myślę że zabójczo różnicy nie będzie d*pa sie przyzwyczaja Fakt to już 30V no ale Ja mam węże Semperit ? jak to się ma pewnie szary koniec? Opaski dokręcone. Mam wrażenie że już wtryski są ospałe bo to Valteki po 45ty.km i auto na LPG nie idzie już super i niedługo wlecą barracudy i możliwe że wtryski puszczają. 15 KM a jednak jest różnica osobiście brał bym 2.8 Q i spoczko masz moc jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się