Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Opóźniona reakcja na puszczenie gazu.


McBoss

Rekomendowane odpowiedzi

Jak spotkałem się z takim przypadkiem to wtedy wina leżała po stronie czujnika położenia pedału gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może idą w góre z powodu skrzyni biegów :mysli:,którą wyłączasz wciskając sprzegło i w tym momencie silnikowi lżej...

No to koszta bylyby juz wysokie zapewne. Zmiana skrzyni?

Jak spotkałem się z takim przypadkiem to wtedy wina leżała po stronie czujnika położenia pedału gazu.

Przypadek identyczny? Czujnik polozenia pedalu gazu mozna w sumie samemu wymienic, koszta niewielkie wiec moge probowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zobaczyc z Vag jak działa pedał gazu i wtedy myśleć co to może byc i jakie koszta... Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można zobaczyc z Vag jak działa pedał gazu i wtedy myśleć co to może byc i jakie koszta... Pozdro

jak to dokladnie sprawdzic?

Może pompa już coś szwankuje, albo wtryski podlewają? :mysli:

Tez VAGiem chyba sie sprawdzi?

Jak tak to prosze napiszscie co dokladnie w VAGu sprawdzac.

p.s> tutaj zapodalem logi:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=232457.0

tylko nie wiem czy ktorys sie w ogole nada... do powyzszego problemu :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zobaczyć czujnik położenia gazu, bo on pewnie widział już swoje i mógł zachorować :)

Razem z pedałem jest? Czy potencjometr sam można wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki są w kręconę w podstawę pedałów. Tak więc odkręcasz stary wkręcasz nowy na odpowiednią odległość i jest gotowe ale jeśli wyskoczył Ci błąd to musisz go skasować po wymianie bo inaczej nie zadziała.

mały :ot:

Ja tak miałem w przypadku czujnika położenia pedału hamulca bo mi padł i paliło bezpieczniki. Wymieniłem czujnik i nie skasowałem błędu i dalej mi paliło bezpiecznik ale skasowałem potem błąd i zaczął stop świecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie robi się vagiem kalibrację położenia pedału.. Zaczynaj od tego jak nie pomoże to wtedy bym myślał o nastawniku w pompy wtryskowej. Wesołych..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w byłym golfie mk3 1Z miałem potencjometr przestawiony w nastawniku... czasem pózno reagował na gaz,trzymał obroty a czasem spózniał sie z odejmowaniem gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim aucie miałem podobnie podczas dość żwawej jazdy gdy wciskałem sprzęgło obroty "podbijały" jeszcze w górę kilka milimetrów po czym dopiero opadały problem leżał po stronie czujnika położenia pedału sprzęgła.

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...