ERW0 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 wymień listwe zasilającą PD na nowa i orginalną szarpanie jej da tyle co umarłemu organki.
alvaro Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 I jak tam Maniek sprawdzałeś tą pompę ??
b3rs Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 I jak tam Maniek sprawdzałeś tą pompę ?? Nie, wysrał sie wtrysk (4 od rozrządu), we wtorek z rana wymienie, przy okazji czyszczenie reszty. wymień listwe zasilającą PD na nowa i orginalną szarpanie jej da tyle co umarłemu organki. Nad listwą też się zastanawiam, wszystko jest jakieś takie stwardniałe, kruche.
Dragan Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Jeśli pompka nie domaga mechanicznie to zaczynają się stopniowe drgania w pewnym zakresie obrotów , auto gorzej zapala, gorzej przyspiesza. Jeśli pada cewka to silnik gaśnie i tyle. Można to sprawdzić odpinając uszkodzony pompowtrysk i odpali wtedy na trzech. padające cewki to przypadłość wadliwych siemensów. nie wiem jak jest z audi ale serwis VW wymienia padnięte pompki na nowe za free Niestety u nas w Polsce nie chcieli wymienić. Natomiast za zachodnią granicą - od ręki. Przy okazji wymiany pompowtrysku wymienili też listwę. : ) Dzisiaj wymienianą mam pompę i jestem ciekaw rezultatu. Ostatnio na niskich obrotach (nawet na rozgrzanym silniku) skakały lekko obroty.
ERW0 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 mój początek naprawy po vag-owaniu był by od wymiany listwy zasilającej w głowicy zachodzą takie procesy że ona jest narazona na uszkodzenie. jeśli twierdzisz że któraś pompka nie domaga to zamień miejscami i sprawdzć na kompie czy ta zmiana poszła w raz ze zmianą miejsca pompki i będziesz miał pwenośc że faktycznie śmieć.
alvaro Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Tyle że u Mańka nie ma żadnego błędu w sterowniku silnika...
POPO Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 b3rs są już firmy które naprawiają cewki w siemensie mi osobiscie padły dwie 1 cyl i 4 jedna nowa druga po naprawie, acha i jeszcze jedno cewka w siemnsie działa jak pręt w żarówce spali się albo nie i nie suchaj tutaj uczonych o telepaniu albo o sprawdzaniu jakiś grup grupy to sobie można sprawdzać w boschu. Ważna rzecz jeśli chodzi o BRD to wymień również listwe wtryskową to zobaczysz porawe choćbyw zapalaniu czy w reagowaniu na gaz
michail55 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 ktory stp lejecie do tych pompek?? z moze jeszcze kapke oleju tylko jakiego??
ERW0 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Ważna rzecz jeśli chodzi o BRD to wymień również listwe wtryskową to zobaczysz porawe choćbyw zapalaniu czy w reagowaniu na gaz o jaką listwe wtryskową chodzi
alvaro Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 instalację pompowtrysków tą pod pokrywą
michail55 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Opublikowano 24 Grudnia 2011 no bo stp do wtryskow jest raczej jak chcesz przeczyscie do LM Commonrail pompowtryskiwacze
Dragan Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witam wszystkich. Wczoraj wymieniono u mnie vakumpompę. Silnik na niskich obrotach (jak się nagrzeje) chodzi idealnie. Obroty nie skaczą tak jak było wcześniej. Przy przyspieszaniu nie widzę różnicy. Odnośnie uszlachetniaczy. Pewnie to przypadek ale w odstępie jednego miesiąca po wlaniu STP to wtrysków i wypaleniu całego baku padły mi dwa pompowtryski. Żeby nie kusić losu przestałem dolewać cokolwiek do baku.
ks Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witam wszystkich. Wczoraj wymieniono u mnie vakumpompę. Silnik na niskich obrotach (jak się nagrzeje) chodzi idealnie. Obroty nie skaczą tak jak było wcześniej. Przy przyspieszaniu nie widzę różnicy. Odnośnie uszlachetniaczy. Pewnie to przypadek ale w odstępie jednego miesiąca po wlaniu STP to wtrysków i wypaleniu całego baku padły mi dwa pompowtryski. Żeby nie kusić losu przestałem dolewać cokolwiek do baku. Uszlachetniacze niestety też wypłukują wszystkie syfy z układu paliwowego i z baku,a to trafia później do pompowtrysków, powodując ich zatykanie. A element piezo potrafi pęknąć gdy go coś blokuje, dlatego siemensy lubią padać. Lepiej czyścić pompowtryski metodami, które omijają bak i przewody paliwowe.
Dragan Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Ale od tego jest chyba filtr paliwa, żeby syf nie trafiał do silnika/pompowtryskiwaczy?
ks Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Ale od tego jest chyba filtr paliwa, żeby syf nie trafiał do silnika/pompowtryskiwaczy? Filtr paliwa zatrzymuje stałe cząstki brudu. A uszlachetniacze je niestety rozpuszczają, takie zadanie środka do czyszczenia pompowtryskiwaczy. Jednak gdy syfu jest dużo to nie do końca się rozpuszczają, tworzą maź, która potrafi się przedostać przez filtr paliwa i zatkać pompki. Dlatego jeżeli lać uszlachetniacze to regularnie, wtedy kiedy nie ma jeszcze dużo syfu w baku i przewodach.
michail55 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 padly ci bo pewnie mialy ci pasc byly po prostu uszkodzone i nic poza tym. a co do filtru paliwa to jego trzeba czesto zmieniac jak sie duzo jezdzi i do tego dolewac co jakis czas cos do przeczysczenia np LM
klaudik Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Raczej nic się nagla nie kończy, jak pompka zaczyna ci dawać znać, że powoli umiera to czujesz telepanie budą lub masz nierówną pracę silnika itp., podłącz pod waga i zobacz jaki jest jej stan może wystarczy STP-a dolać Kolego objawy moga byc różne np telepanie buda, wahania obrotów, najlepiej zrób logi grupa 13, 18, 23 i bedziesz widział co sie dzieje. Ja polecam srodek Diesel Spülung Liqui Moly 2666 jezeli końcówki sie zabrudziły lub przytarły. bzdury, takie objawy to w PD i starszych wtryskach, teoretycznie taki objaw jest też możliwy w siemensach z BRD... ale teoretycznie, znam osobiście dwa przypadki. Jeden koleś stał na światłach w korku.... zapaliła sie kontrolka i silnik zgasł i już nie odpalił... laweta. Drugi podczas jazdy, to samo.... ciach silnik zgasł i auto już nie odpaliło, i też laweta.. oba auta to BRD z 2007r. żadnych objawów wcześniej nie było. te wtryski lubią taki numer wywinąć panowie kolega ma racje ja na swoim doswiadczeniu wiem jechalem autostrada i zjedzalem z niej i nagle ciach i silnik zgasl oswiecila sie kontrolka sprezynka i laweta poadl pierwszy pompowtryskiwacz a jak z tymi uszlachetniaczami jaki polecacie?
michail55 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Opublikowano 25 Grudnia 2011 wiesz mam kolege ktory ma lawete i mowil wlasnie ze w ostatnim czasie auta z silnikami 2.0 tdi to krolowe lawet a co do uszlachetniacza to najlepsze sa liqui molly
b3rs Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2011 Panowie o uszlachetniaczach jest osobny temat. Ja miałem tylko pytanie o to jak pada pompka Siemensa, ciach i koniec czy na raty, moja niestety padała przez parenaście km. Inne pytanie, ma ktos nr jakiegos zamiennika uszczelniaczy PD Siemensa inny niż ASO? Znajomy mówił mi, ze wykorzystują zesztawy Boscha od ich PD, biorą tylko oringi z zestawu, prawda to?
FMX Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 hm troche juz przeszedlem z tymi wtryskami ;/ padl mi jeden i samochod stanal ;/ mechanik polecil wymiane mi 4 na uzywane wiece tak zrobilem i zrobilem najwiekszy blad bo bo zalozeniu tych 4 nowych <uzywannych> zrobilem 6 tys km i odczulem ze cos sie dzieje , samochod nie szedl wiecej iz 180 km/h postanowilem pojechac do ASO na diagnostyke co sie okazuje komputer pokazal ze wtryski na padnieciu dawkowanie grubo poza norma , zdziwili sie ze jeszcze chodzi na to < a ze ze mnie mechanik jak nie wiem co to zostalem naciagniety na 4 tys za tez uzywane wtryski > wkurzylem sie i wymienilem na nowe w ASO i podszuki podsilnikiem dwie na nowe i auto smiga jak nie to 250 km/h leci i nie szarpie silnikiem i buda , a przed wymiana wtryskow i poduszek szarpalo , tak ze moje wnioski sa takie ze lepiej nie dziadowac na zuywanych czesciach bo mozna sie ladnie przejechac i malo kiedy to pomaga , pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się