Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] wybór elementów rozrządu - jakiego producenta


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym zapytać Was, który rozrząd byście mi polecili:

Do wyboru mam 3 zestawy:

2 w droższym sklepie:

-komplet SKF -290zł

-komplet Kager -280zł

1 w tańszym sklepie

-rolki Rouville + pasek Gates -230zł

Zamierzam wymienić też paski klinowe. Nie wiem czy konieczna jest wymiana pompy wodnej... jak to ocenić, czy wytrzyma kolejne 80tys? Mam w mieście takiego agenta, który bierze kasę za wymianę pompy, a tak naprawdę jedynie regeneruje starą, waląc na nią duże ilości silikonu czy czegoś w tym stylu.

(poczytałem już forum, FAQ i opcję SZUKAJ też używałem ... ale to jest konkretne pytanie ;) )

* proszę dokładniej opisuj problem w temacie wątku

(temat poprawiony, zgodnie z regulaminem) [Musashi]

Opublikowano

Na ten temat napisano juz tone postow...

Wymieniaj tez pompe wody. Koszt niewielki, a bedziesz spal spokojnie.

Opublikowano

Rolki Rouville +Paski Contitecha :tongue4:, pompe lepiej wymienić, kosztuje grosze.

Opublikowano

ja polecam SKF i do tego pasek CONTITECH ewentualnie jak ktos juz napisal wczesniej EVR ale w Kagera bym nie inwestowal, pompe zmien dla spokoju na SKF lub HEPU[br]Dopisany: 22 Marzec 2008, 17:25 _________________________________________________cana rozrzadu na SKF i CONTI to 260zl + pompa SKF za 200zl lub hepu za 135zl

i sadze ze to bedzie najlepsze rozwiazanie i do tego za 65zl dwa paski klinowe z CONTITECHA i masz spokoj na wiele KM. jak bys byl zainteresowany zakupem to zapraszam na PW

Opublikowano

O kagerze szybko zapomnij,wiec albo SKF rolki pasek jaki chcesz byle firmowy,Rouville tylko pakowacz najczesciej siedza tam rolki INA lub SKF.

Opublikowano

Rolki Rouville +Paski Contitecha :tongue4:, pompe lepiej wymienić, kosztuje grosze.

Naprawdę czytałem już na tym forum chyba ze 100 tego typu tematów i sam na nie nie raz odpowiadałem, ale napiszę po raz kolejny:

rolki, napinacze: SKF lub RUVILLE

pasek: Contitech

pompa wody: SKF, RUVILLE, HEPU

Jeżeli chcesz spać spokojnie to wymień wszystko włącznie z pompą wody i dodatkowo termostatem (tylko z ASO - żadne zamienniki). O płynie chłodniczym przy wymianie pompy chyba nie muszę wspominać.

Śruby/nakrętki na kołach i rolkach też by się przydało wymienić.

Zwróć też uwagę na poprawne ustawienie rozrządu - kąt wtrysku.

Jak to wszystko zrobisz to będziesz spał spokojnie.

Opublikowano

kurde, jestem w szoku - WIELKIE DZIĘKI, nie ma to jak forum A4-klub :th:

ps. kąt wtrysku? chodzi o regulację początku tłoczenia paliwa (tak mam w książce "Sam naprawiam...")?[br]Dopisany: 2008-03-23, 01:31:36_________________________________________________ps2. Musashi - dzięki za korektę, zapamiętam

Opublikowano

Ja na początku jako laik posłuchałem rady Lukaszar.

A skutek jest taki, że jeżdżę spoko i to jest najważniejsze.

Rozrządu nie wymienia sie co 10000 km jak olej, więc w tym przypadku nie oszczędzamy i nie mamy problemu na co najmniej 80000 km.

Opublikowano

zawsze zakladalem paski Contitecha + rolki RUVILLE, ale zdarzylo mi sie ze po 600 km napinacz RUVILLE a wlasciciwe sruba dolaczona do zestawu poprostu pekla (zle obrobiony gwint) no i silnik 1,6 16V do remontu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...