Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG++] madafaka OEM


topor

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze powiem ze bez gwintu ten avus bedzie lepiej wygladal niz te rs6 19 :) Na gwincie inna bajka... Inna sprawa ze nie bedzie tarl pewnie na maksymalnej glebie a te rs6 z et 35 to trche jednak wystaja :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

bez dystansu bedzie z przodu rowno z blotnikiem wiec po co dystans :gwizdanie:

To dlaczego poprzedni avus też 8'' szer. ale et35 jest równo z błotnikami? :) tu jest et45 więc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez dystansu bedzie z przodu rowno z blotnikiem wiec po co dystans :gwizdanie:

To dlaczego poprzedni avus też 8'' szer. ale et35 jest równo z błotnikami? :) tu jest et45 więc?

poprzedni avus to 7,5j i et45 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzedni avus to 7,5j i et45 :wink4:

Zależy który :) Avus z S4 tak, ale Avus z S6 to 8j i et35 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale Topor chyba miał s4 z tego co pamiętam :mysli:

tak ale ja mówię o porównaniu Avusa II z Avusem I S6, chodzi mi o to skąd stwierdzenie że: Avus II 8j i et45 jest równo z błotnikiem przednim, skoro Avus I z S6 8j i et35 też jest równo z błotnikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale Topor chyba miał s4 z tego co pamiętam :mysli:

tak ale ja mówię o porównaniu Avusa II z Avusem I S6, chodzi mi o to skąd stwierdzenie że: Avus II 8j i et45 jest równo z błotnikiem przednim, skoro Avus I z S6 8j i et35 też jest równo z błotnikiem :)

Zróbcie jeden z drugim po fotce i sie wszystko wyjaśni :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale Topor chyba miał s4 z tego co pamiętam :mysli:

tak ale ja mówię o porównaniu Avusa II z Avusem I S6, chodzi mi o to skąd stwierdzenie że: Avus II 8j i et45 jest równo z błotnikiem przednim, skoro Avus I z S6 8j i et35 też jest równo z błotnikiem :)

to pewnie kwestia podejścia, dla niektórych jest bardziej równo, dla innych mniej :wink4:

osobiście twierdzę że et45 przy 7,5j w B5 z przodu jest ok, z tyłu trochę za bardzo schowane, powinno być et35

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale się uparliście...

nie wyobrażam sobie jeszcze bardziej wysuniętej felgi niż jak jest przy et 45 i 8j feldze, na tył się zgodzę, można dać dystans, ale przód jest na równo z błotnikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyobrażam sobie jeszcze bardziej wysuniętej felgi niż jak jest przy et 45 i 8j feldze, na tył się zgodzę, można dać dystans, ale przód jest na równo z błotnikiem :)

:good:

Avus I S6 8j et35 opona 225/45

dscn4159u.th.jpg

A ja sobie wyobrażam :)

Tył też wcale nie jest równo, powiedziałbym nawet że się chowa :)

dscn5078x.th.jpg

czekam na foty 8j et45 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekam na foty 8j et45

jak Pucek zrobi.... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyobrażam sobie jeszcze bardziej wysuniętej felgi niż jak jest przy et 45 i 8j feldze, na tył się zgodzę, można dać dystans, ale przód jest na równo z błotnikiem :)

Ja mam u siebie ET35 i 7J, a do tego dystanse 20mm i to jest dopiero równo z nadkolem :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co Wy sie oracie Tymi nadkolami tak?:D [br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 19:06_________________________________________________fotos... mala przymiarka.

avus.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem dużo lepiej niż na 19" RS6 :cool1: nawet wysokie zawieszenie nie razi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie źle :good: na aucie wyglądają o niebo lepiej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...