Nosb Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Szczerze powiem ze bez gwintu ten avus bedzie lepiej wygladal niz te rs6 19 Na gwincie inna bajka... Inna sprawa ze nie bedzie tarl pewnie na maksymalnej glebie a te rs6 z et 35 to trche jednak wystaja
rafalekx Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 bez dystansu bedzie z przodu rowno z blotnikiem wiec po co dystans :gwizdanie: To dlaczego poprzedni avus też 8'' szer. ale et35 jest równo z błotnikami? tu jest et45 więc?
Michał Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 bez dystansu bedzie z przodu rowno z blotnikiem wiec po co dystans :gwizdanie: To dlaczego poprzedni avus też 8'' szer. ale et35 jest równo z błotnikami? tu jest et45 więc? poprzedni avus to 7,5j i et45
rafalekx Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 poprzedni avus to 7,5j i et45 Zależy który Avus z S4 tak, ale Avus z S6 to 8j i et35
Michał Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 no tak ale Topor chyba miał s4 z tego co pamiętam
rafalekx Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 no tak ale Topor chyba miał s4 z tego co pamiętam tak ale ja mówię o porównaniu Avusa II z Avusem I S6, chodzi mi o to skąd stwierdzenie że: Avus II 8j i et45 jest równo z błotnikiem przednim, skoro Avus I z S6 8j i et35 też jest równo z błotnikiem
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 no tak ale Topor chyba miał s4 z tego co pamiętam tak ale ja mówię o porównaniu Avusa II z Avusem I S6, chodzi mi o to skąd stwierdzenie że: Avus II 8j i et45 jest równo z błotnikiem przednim, skoro Avus I z S6 8j i et35 też jest równo z błotnikiem Zróbcie jeden z drugim po fotce i sie wszystko wyjaśni
Michał Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 no tak ale Topor chyba miał s4 z tego co pamiętam tak ale ja mówię o porównaniu Avusa II z Avusem I S6, chodzi mi o to skąd stwierdzenie że: Avus II 8j i et45 jest równo z błotnikiem przednim, skoro Avus I z S6 8j i et35 też jest równo z błotnikiem to pewnie kwestia podejścia, dla niektórych jest bardziej równo, dla innych mniej osobiście twierdzę że et45 przy 7,5j w B5 z przodu jest ok, z tyłu trochę za bardzo schowane, powinno być et35
Pucek Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 ale się uparliście... nie wyobrażam sobie jeszcze bardziej wysuniętej felgi niż jak jest przy et 45 i 8j feldze, na tył się zgodzę, można dać dystans, ale przód jest na równo z błotnikiem
rafalekx Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 nie wyobrażam sobie jeszcze bardziej wysuniętej felgi niż jak jest przy et 45 i 8j feldze, na tył się zgodzę, można dać dystans, ale przód jest na równo z błotnikiem Avus I S6 8j et35 opona 225/45 A ja sobie wyobrażam Tył też wcale nie jest równo, powiedziałbym nawet że się chowa czekam na foty 8j et45
A-rek Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 czekam na foty 8j et45 jak Pucek zrobi.... :gwizdanie:
Dibo Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 nie wyobrażam sobie jeszcze bardziej wysuniętej felgi niż jak jest przy et 45 i 8j feldze, na tył się zgodzę, można dać dystans, ale przód jest na równo z błotnikiem Ja mam u siebie ET35 i 7J, a do tego dystanse 20mm i to jest dopiero równo z nadkolem
topor Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 co Wy sie oracie Tymi nadkolami tak? [br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 19:06_________________________________________________fotos... mala przymiarka.
Reniu Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Moim skromnym zdaniem dużo lepiej niż na 19" RS6 nawet wysokie zawieszenie nie razi
michu93 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 no nie źle na aucie wyglądają o niebo lepiej
Rekomendowane odpowiedzi