Piotrek98igo Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 na twojej przeplywce duzo lepiej to wygladalo niz na tej z Vw,bo na tej to dawki tnie strasznie. a jak korekcje wygladaja wtryskow?pokaz 013 i 023
Krzy0 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 Dzis miałem bład 17552 ale to pewnie dla tego ze przeplywke odpinalem i zapinalem na wlaczonym silniku.Zrobiłem krotki log 013,023
Krzy0 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 Kiedys przyspierzało tak dziwnie takimi falami na mocno wcisnietym gazie ale jak lekko wciskałem gaz bylo lepiej.Ostatnio przyspiesza juz równo,na przeplywomierzu z Vw znowu przyspieszał falami.A jak według ciebie wyglada sprawa pompek? Logi 013,023 robilem na silniku nie do konca rozgrzanym
kubson Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Mała rada ode mnie zrób komplet logów wrzuć w dział diagnostyka i będzie wiadomo
Piotrek98igo Opublikowano 1 Stycznia 2012 Opublikowano 1 Stycznia 2012 pompki daja rade nie jest zle. sprawdzales rure laczaca turbo z filtrem?
Krzy0 Opublikowano 1 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2012 No nie,po czyszczeniu turbo auto odpaliłem na samej tej rurze i jak ja przytykałem to auto prawie gasło wiec nie ma chyba dziury ale jutro ją dokladnie obejrze.
homerro14 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 a mi sie wydaje Panowie ze problem tkwi gdzie indziej. ja bym sprawdzil podcisnienie na pompie vacum. bo to cisnienie steruje turbina. samochod kiedy Ci sie zaczyna prawidłowo przyspieszać??? tak powyzej 2000 obrótow??? jezeli tak to wydaje mi sie ze to cos bedzie z podcisnieniem.[br]Dopisany: 02 Styczeń 2012, 01:53_________________________________________________sprawdz czy ten kruciec od tej pompy jest szcztywny. bo jezeli jest luzny to moze Ci tamtendy uciekac cisnienie i korekcje na wtryskach tez beda wieksze.
pastaldo Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Też myslałem o słabym podciśnieniu dlatego wspomniałem na początku żeby sprawdził wężyki. Wydaje mi sie że jakby miał pompę vacum kiepska to i hamulce były by gorsze (twardsze).
Krzy0 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 Pompe vacum miałem wymienianą na samym początku jak kupiłem auto bo miałem problemy z odpalaniem na zimnym.Poza tym jaki wplyw na to wszystko ma jak odepne przepływomierz?. PS katalizatora juz nie ma i nie jest lepiej PS 2 Czy w sterowniku silnika jak sie ma AWX to u was tez podpisuje AVF? Zrobiłem jeszcze logi grup 010,011 razem bez filtra powietrza dynamiczne i ten jeszcze bez przepływki statyczny bez filtra i statyczny bez filtra i przeplywki Co do rury laczącej turbo z filtrem jest cała,rura do filtra drozna
ks Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Sprawdź czy sztanga turbiny jest dobrze ustawiona. Zrób log 011 w trybie BS i sprawdź czy sztanga chodzi w pełnym zakresie. Kumplowi auto słabo ciągnęło na niskich obrotach i się okazało, że sztanga źle ustawiona.
Krzy0 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 Jak czysciłem turbo to regulacja sztangi była oryginalnie zalakowana.Ale jeszcze zerkne.
ks Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje.
Piotrek98igo Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje. z turbina wszystko jest ok.po poprostu za pozno gaz nacisnal i wydaje sie ze nie napompowala dolu...u niego tnie w calym zakresie,turbo slabo pompuje?co za brednie.ta przeplywka z tego golfa to jakie oznaczenie silnika,czy ona na 100% dobra? ewentulanie moze jeszcze jest jakies zwarcie w instalacji przeplywki
ks Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje. z turbina wszystko jest ok.po poprostu za pozno gaz nacisnal i wydaje sie ze nie napompowala dolu...u niego tnie w calym zakresie,turbo slabo pompuje?co za brednie.ta przeplywka z tego golfa to jakie oznaczenie silnika,czy ona na 100% dobra? ewentulanie moze jeszcze jest jakies zwarcie w instalacji przeplywki O kolega już wie co zepsute Na pewno wszystkie trzy przepływki są walnięte.
pastaldo Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje. z turbina wszystko jest ok.po poprostu za pozno gaz nacisnal i wydaje sie ze nie napompowala dolu...u niego tnie w calym zakresie,turbo slabo pompuje?co za brednie.ta przeplywka z tego golfa to jakie oznaczenie silnika,czy ona na 100% dobra? ewentulanie moze jeszcze jest jakies zwarcie w instalacji przeplywki O kolega już wie co zepsute Na pewno wszystkie trzy przepływki są walnięte. a Ty alfa i omega bo kumpel tak miał ? :doh1: jak nie umiesz czytac logów to przynajmniej nie czepiaj się wypowiedzi innych.
Piotrek98igo Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Tobie turbo słabo pompuje poniżej 2000 obr., kumpel też tak miał i mu przepływka obcinała dawkę paliwa na niskich obrotach. U kumpla przyczyną była źle ustawiona sztanga. U ciebie jeśli sztanga jest dobrze ustawiona to może źle działa sterowanie sztangi np. zawór lub słabe podciśnienie lub sama turbina. Przepływki bym się nie czepiał tym bardziej , że była zmieniana. Mało mierzy bo turbina słabo pompuje. z turbina wszystko jest ok.po poprostu za pozno gaz nacisnal i wydaje sie ze nie napompowala dolu...u niego tnie w calym zakresie,turbo slabo pompuje?co za brednie.ta przeplywka z tego golfa to jakie oznaczenie silnika,czy ona na 100% dobra? ewentulanie moze jeszcze jest jakies zwarcie w instalacji przeplywki O kolega już wie co zepsute Na pewno wszystkie trzy przepływki są walnięte. nikt nie napisal ze przeplywka zepsuta!trzeba spr to do konca.poza tym jezeli masz takie posty pisac to daruj sobie.narazie ustalamy czemu tnie dawki.
Krzy0 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 przepływa z golfa 90 ps BRU (na hamowni miał 100) miala całkiem inny numer niz moja´golf chodzi na niej miodzio.Moge wziąć jeszcze od kumpla przepływie i zrobic logi.Juz ostatnio ja zakładałem i roznicy zadnej nie było
Coleman Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 mi przepływka rozłącza przy wielszysz prędkosciach a jak ją odłączyłem całkiem to nie miał siły się zbierać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się